Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Nieuwe aankopen...

 Reageer Reageer Pagina  <1 1617181920 56>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 September 2017 om 18:39
hahahahaha, als ik u was, en ik de naaimachine en patronen blindelings zou kunnen bedienen, dan kocht ik nu een 'onderbroekkatoentje' met pin-ups op.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 September 2017 om 19:33
Ik ben gezwicht voor twee prinsessenpoppen bij Kruidvat en een pakje haakgaren, waarmee een vogeltje gehaakt kan worden, wat ik niet van plan ben. Ik zoek zelf wel uit, wat ik haak. De poppen waren geen Barbiemodellen, maar gewone meisjes.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 September 2017 om 08:54
Van het weekend bij de textielstad geweest en daar 5 mooie katoentjes uitgezocht...
Daarnaast tule gekocht in onze kleuren voor aan de antennes van de auto's volgend weekend...
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 September 2017 om 21:22
Wat spannend allemaal, maar wel leuk, he?
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 September 2017 om 13:22
Heel spannend...
De zenuwen bouwen zich langzaam wel op...
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2017 om 16:36
Vandaag bij een tuincentrum geweest. Een mooie kaars en een heksenbezem gekocht. Die bezem is niet bedoeld om te vegen. Ik wil hem mooi gaan versieren.   
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2017 om 20:35
Originally posted by Kamilla Kamilla wrote:

Vandaag bij een tuincentrum geweest. Een mooie kaars en een heksenbezem gekocht. Die bezem is niet bedoeld om te vegen. Ik wil hem mooi gaan versieren.   


En er dan mee gaan vliegen ? Tongue
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2017 om 19:07
Flinke aanloop, herfststorm erbij, dan moet dat lukken.
Back to Top
*kathy* View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2050
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *kathy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 September 2017 om 23:42
Originally posted by C4th C4th wrote:

Originally posted by Kamilla Kamilla wrote:

Vandaag bij een tuincentrum geweest. Een mooie kaars en een heksenbezem gekocht. Die bezem is niet bedoeld om te vegen. Ik wil hem mooi gaan versieren.   


En er dan mee gaan vliegen ? Tongue

Een zadel en een stuur aanmaken en je hebt een heksenfiets. De fietsenwinkel had deze altijd in zijn etalage
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2017 om 11:33
Halloween spullen in overvloed...
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2017 om 14:47
Vanochtend een nieuwe altblokfluit gekocht.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2017 om 15:27
Een blokfluit ken ik maar een altblokfluit nog nooit van gehoord...
Ben wel nieuwsgierig naar het verschil...
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2017 om 16:30
Ik heb vandaag niets gekocht, maar wel twee dingen gewonnen bij bingo op de soos. Een potje met lichtjes er in, dat je aan en uit doet met een knopje onder de deksel. Dat heb ik weggegeven aan de vrouw naast me, die niks won. En een houten lantaarntje met theelichtje, leuk om met Sint Maarten buiten te hangen, al is het eigenlijk een Kersttafereel.

Dinsdag heb ik een pop met ski's gekocht bij Kruidvat, ik denk dat ze 30 cm is. € 6,99, ik vond het goedkoop voor zo'n leuk popje. En een tafelloper en tafelkleed bij Deka.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2017 om 17:25
Originally posted by suziesfreubels suziesfreubels wrote:

Een blokfluit ken ik maar een altblokfluit nog nooit van gehoord...
Ben wel nieuwsgierig naar het verschil...

De blokfluit die jij kent is ongetwijfeld de meest bekende sopraanblokfluit. Die is zo'n 32 CM. De altblokfluit is een wat grotere variant tussen de 46 en 47 CM. Door de lengte is hij ook 5 tonen lager (kwint).   


Hier zie je de mooie tekening in het hout:

Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2017 om 08:42
Kijk eens aan weer wat geleerd zo op de vrijdag ochtend...
Deze heeft idd wel een hele mooie houttekening...
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2017 om 11:33
Een kettingzaag .

Ik was het geklooi van mijn man zo zat . Hij had een kettingzaag van ik weet niet hoe oud .
Moest een nieuw "blad "op . De halve wereld afgebeld om een nieuw blad ,nergens meer te koop natuurlijk .
Eindelijk een adres gevonden ,daar helemaal naartoe gereden ,was het nog niet de goede maat .
Volgens zeggen hadden ze gemaild ,dat het toch niet de goede maat was .
Geen mail te vinden ook niet onder spam .

Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2017 om 14:22
Dat is nog eens probleem oplossend werken Mutti...

Wij gisteren weer op pad geweest...
Thuis aangekomen waren we 5 tassen Halloween spul rijker...
En een paar ribben verloren onderweg...
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Juni 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1547
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2017 om 20:54
Ik ben mijzelf heel erg aan het inhouden om niet de stad in te gaan om dingen, wol, te gaan kopen. 
Het gaat goed, tot nu toe ..
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2017 om 09:51
Bij zeeman zes bollen kaki groen gekocht ,de kleur zou nu in de mode zijn
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 November 2017 om 16:07
Ik stond bij de AC tion met bollen 50/50 katoen/kunststof poly denk ik in de handen dun draadje, verschillende kleuren in 1 bol 300+ meter
haak- of breivreugd. En ze liggen er nog, ben ik niet vreselijk knap ? In plaats daarvan heb ik een kaartlezer (voor de computer), knabbels
voor de kat en wc-eend meegenomen Geek. Ik wilde eigenlijk een muis kopen . . . maar dat hadden ze niet - die komt dus morgen met de post.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 1617181920 56>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns