Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Nieuwe aankopen...

 Reageer Reageer Pagina  <1 1718192021 56>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 November 2017 om 16:12
Was het dat elastische garen? Want dan moet ik vrijdag de stad/het dorp in. Ik zag in hun weekadvertentie ook andere garens. En ik heb die fruitchips nodig voor bioscoopbezoek. Een Harry Hole (Jo Nesbo) film en Loving Vincent. Bovendien is Apeldoorn een pepernotenwinkel rijker, met iets van 50 smaken. Zou je ze alle 50 gratis mogen proeven?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 November 2017 om 16:58
Als het dat elastische garen was geweest, dat frot-een-barbie-in-een-jurkje garen, dan had ik het voor je meegenomen - dit is meer haak
een mandala/tafelkleed garen én het was niet blauw . . . wel 2 roodtinten en 1 groene en een soort van beige.
Volgens mij kun jij beter langs de wolwinkel, want jij mag helemaal geen pepernoten LOL 
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 November 2017 om 17:05
Vanmiddag heb ik een tuincentrum aangedaan. Een heleboel voorjaarsbollen gekocht: verschillende soorten tulpen, narcissen en hyacinten. Niet "stijlvol" gezocht naar passende tinten, maar lekker wild met veel kleur.

En... voor in de gang een kalender voor 2018 met konijnen.
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 November 2017 om 08:54
De laatste tijd deed ik aankopen die ik gelijk terug kon sturen/brengen. Wekkers die niet geschikt waren (ik wil 's nachts de tijd kunnen zien maar hij moet niet teveel licht geven), schoenen die te klein waren, een fietsnavigatie die ons de bossen in stuurde. Die laatste was nog een ergernis. Mijn zoon had cadeaubonnen van de Media Markt, die heb ik van hem overgenomen omdat ik daar toch die navigatie ging kopen. Bracht ik de navigatie terug, kreeg ik weer tegoedbonnen terug. Terecht van de winkel maar ik baal er wel van. Voorlopig hoef ik daar niets te kopen dus nu zit ik met die bonnen.

Uiteindelijk wel een geschikte wekker gevonden. Hoewel geschikt, ik kan er nog niet zo heel goed de tijd op zien (kleine cijfers). Wat kun je gewend zijn aan je wekker zeg, jammer dat de oude stuk is gegaan.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 November 2017 om 09:00
JMB dat is wel vervelend dat bijna alles een miskoop is...
Heb het hier ook ga vandaag voor de 2e keer terug met een paar schoenen...
In de zool laat er een plaatje los wat je dan onder de voet voelt bewegen...
Geef ze nog 1 kans en als dat misgaat breng ik ze gelijk terug...
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 November 2017 om 14:36
Ik heb nu weer een muis die niet iedere keer 3-dubbelklikt als ik dat maar 1 keer doe, want daar werd ik een beetje simpel van.
Tis nog wel even wennen, want die muisfabrikanten maken alles steeds lichter, maar voor een muis zit daar toch echt een grens aan
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2017 om 20:23
JMB zo een wekker heeft mijn man ook. Ge kunt het dimmen hoor. Een paar lagen afplaktape/schilderstape erover en het is al donkerder. Een zakdoek erover helpt ook tegen het licht maar dan kunt ge weer niet met één oog zien hoe laat het nog maar is.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 November 2017 om 17:58
Ik ging voor boeken en kwam thuis met drie poppen, een bolletje dun gemêleerd garen, een pot handcrème en een airfryerkookboek. Het andere boek is over een week af te halen. Of thuis te bezorgen, maar ik wil nog best een keer de stad in.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 November 2017 om 09:21
Zo moet dat Machtelt,en popjes mag je zeker niet laten liggen he 👍🎅
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 November 2017 om 10:08
Van het weekend een paar nieuwe wandelschoenen en lekkere warme laarzen voor de winter...
Een nieuwe jas voor meneer en een hoop klein spul om het kerstdorp mee aan te vullen...
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 November 2017 om 16:52
Ik heb op de soos met bingo een kerstlichtje en een cyclaampje gewonnen. Het cyclaampje heb ik aan een vriendin gegeven, die niks won. Plantjes en katten gaan bij ons slecht samen. En zij had me net een restje wol gegeven, waarmee ik een poppenslaapzak kon afmaken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 December 2017 om 11:15
Vandaag gekocht nieuwe pantoffels...
Mijn oude kwamen nog bij het vroegere Schoenenreus vandaan en waren zo ver versleten na 3 jaar...
Tijd voor een paar nieuwe...
Heb ook weer nieuw garen gekocht voor projecten die in aantocht zijn...
Wel 10 bollen katoen in verschillende kleuren...
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Augustus 2013
Locatie: België
Status: Offline
Points: 1382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 December 2017 om 11:43
heb van mijn man een Star Wars haakset gekregen. tot mijn verbazing staat er op de achterkant: niet geschikt voor kinderen onder 14 jaar???
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 December 2017 om 12:30
Soms zijn dingen ook echt niet te begrijpen kvdl...
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 December 2017 om 12:34
Waarschijnlijk heeft die leeftijdsgrens niks met het haken te maken, maar meer met Star Wars zelf.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 December 2017 om 16:10

Mijn nieuwe wol-aankoop bij Wibra. Het wordt een trui voor mijn man. Pen 6 (boord 5½), de bollen wegen 150 gram, 1.99 per stuk. Ik zal er waarschijnlijk wel van overhouden. Geen probleem mee, want ik vind het zo mooi.  




Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 December 2017 om 00:35
schoon kleur met verloop
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 December 2017 om 08:28
Mooi echte winterkleur
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 December 2017 om 10:33
Mooie kleuren Kamilla...
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2018 om 09:22
Veel te veel kerstspullen...
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 1718192021 56>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns