Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Nieuwe aankopen...

 Reageer Reageer Pagina  <1 2728293031 56>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2018 om 08:47
Dat is een echt koopje.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2018 om 12:21
Van het weekend weer mis gegaan...
Ben weer bij een grote winkel geweest en kwam thuis met een tas vol bolletjes...
De planning hierbij is er van alles voor de kerst mee te maken...
Dus de projectenlijst krimpt en als ik nu al iets voor de kerst maak eerst afmaken voor ik het volgende ga maken voor de kerst...
Zo blijft de to do afbouwen in plaats van op...
Back to Top
handwerkjuffie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2016
Locatie: Gld.
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2018 om 12:43
Jullie scoren wel allemaal koopjes zeg! Haha, ik kom bijna nooit ergens, en online weet ik mezelf (gelukkig) in de hand te houden, ik moet nu eerst gaan opmaken wat er ligt, heb ik mezelf voorgenomen (maar als ik toevallig eens ergens kom waar ik zulke koopjes zie, kan ik ze ook niet laten liggen). Veel plezier met jullie aankomen allemaal!

Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2018 om 13:07
Lekker gevoel he ? Al die koopjes.

Zo begon ik vroeger al in September met Sint inkopen ,dan waren er al best aanbiedingen en geen volle winkels .

Ik hoop dat het leuke dingen worde
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2018 om 17:55
Bij mij ligt er genoeg, maar nét niet de goede kleur of dikte.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2018 om 18:11
En jawel hoor, ik had postzegels nodig en de Plus had alleen portretten des konings. Dus ik moest wel naar de Read Shop voor zegels met kevertjes en insecten. En toen liep ik per ongeluk langs de tijdschriften. Ik heb er maar drie gekocht: Sandra Gehaakte doeken, Sandra Haakmode en Simply Haken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
handwerkjuffie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2016
Locatie: Gld.
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2018 om 18:22
Haha, misschien kun je de rekening opsturen naar de koning, toch een beetje zijn schuld dat jij nu zoveel tijdschriften hebt moeten kopen toch? :)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2018 om 12:32
Bij Kruidvat lag katoen garen, superdun, pen 1,75-2, gemêleerd rood en turquoise. Toch maar niet laten liggen, het is net mooi voor kleine poppenkleertjes.

Gisteren op de Veluwse markt Pataya gekocht, ook gemêleerd roze, oranje paars en bruin, 3 bollen voor een stola.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
handwerkjuffie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2016
Locatie: Gld.
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2018 om 12:50
Heb je wel tijd om alles te verwerken, Magtelt? Ik heb nog van alles liggen waar ik altijd om een of andere reden niet aan toekom. Dán weer last van armen/schouders, dán weer druk met andere dingen, dán weer veel te warm om te breien (haha, toen wilde ik even breien en ben niet verder gekomen dat wat proeflapjes, het breiwerk dreef mijn handen uit), dán moet er in de tuin van alles worden gedaan en ga zo maar door. Maar goed, we naderen herfst en winter, en ik heb in ieder geval genoeg voorraad liggen om me de eerste paar jaar niet te hoeven vervelen :).
Veel succes met de poppenkleertjes en de stola!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2018 om 17:56
Ik ben 70, ik schat dat ik nog zo'n jaar of 30 aan materiaal heb liggen. Verhuizen naar een appartement kan nog even niet met tien kratten wol op zolder. Met het warme weer kon ik uren achter elkaar haken en breien zonder pijn. Maar als het kouder wordt, leg ik de pijnpen klaar. Heel even au en dan verder haken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2018 om 19:22
[QUOTE=Magtelt]Bij Kruidvat lag katoen garen, superdun, pen 1,75-2, gemêleerd rood en turquoise. Toch maar niet laten liggen, het is net mooi voor kleine poppenkleertjes.


o ik heb deze 2 kleuren ook gekocht 
ik kon ze ook niet laten liggen

LOLWink
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2018 om 08:06
Heb jij er al een plan voor, Nia? Volgens de wikkels kun je patronen voor sjaals op internet vinden. Maar ik heb twee bolletjes gekocht.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2018 om 09:24
hummmmm
ik zie, ik koop, ik leg op zolder
ja plannen te veel 
ik zie er van alles in 
een paraplu ermee behaken 
heb ook nog een project voor schoonzus om lampionnen te maken 
is het garen ook leuk voor 
en inderdaad poppenkleding is het ook mooi voor 

vooralsnog gaat het nog even op zolder liggen hahahaha
in de voorraad je weet maar nooit wanneer je het nodig zult hebben toch?

 
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2018 om 11:49
Een breiboek van veritas...
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2018 om 15:16
Er dreigt een nieuwe aankoop, ik heb op een poppenfamilie geboden en het antwoord was, dat het oké is.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2018 om 15:22
o en daar ga je dan 
nu ben je heel blij met je aankoop bij de kruidvat

Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2018 om 20:16
magtelt ik heb vanmiddag bij de trekpleiser nog 7 van die bolletjes kunnen scoren net als bij de kruidvat
alleen waren de 7 voor de prijs van 65 eurocent per bolletje
kon ik toch echt niet laten liggen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2018 om 09:02
Dat was minder dan de halve Kruidvatprijs, super.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2018 om 19:33
Ik lees hier dat ik binnenkort naar M te A kan, ze heeft nieuwe blaadjes en ook allemaal nieuwe wolletjes om te bewonderen LOL
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2018 om 19:41
en wat is M te A?
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 2728293031 56>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.352 seconden.
Lang Yarns