Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Nieuwe aankopen...

 Reageer Reageer Pagina  <1 1314151617 56>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Juni 2017 om 14:29
7 bollen blauwe Casual van Zeeman, jubel jubel.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juni 2017 om 18:47
Vanmiddag heb ik van mijn man een tablet gekregen. Samsung Galaxy tab A. Ik ben benieuwd wat ik er allemaal mee kan. Dit berichtje is er in ieder geval al mee gemaakt.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Juni 2017 om 09:42
Zalig Kamilla ,ik ben zo blij met mijn tabletteke ,😋
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Juni 2017 om 10:04
Aan de Haak nummer 9, een tassennummer, en Ballerina, een Barbie kleertjes boek.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Juni 2017 om 10:31
Je hebt dezelfde als ik Kamilla.
Ik ben dr blij mee.
Maar voor het forum gebruik ik mijn lappie, omdat daar een keyboard bij zit.

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Juni 2017 om 11:01
Mijn nieuwe aankoop gaat mij vast hoogtevrees bezorgen... heb een nieuw bed gekocht, had alleen even niet in de gaten dat het ding zo hoog was... meer dan dubbel de hoogte van mijn oude (als in matras ligt op een lattenbodem die 64 cm boven de vloer ligt... de oude haalde de 30 nog niet eens...)

Wel lekker met het opmaken ontdekte ik net en aangezien ik ook regelmatig met mijn rug zit, is een hoge instap ook wel erg lekker
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Juni 2017 om 11:25
Dat hij je maar veel heerlijke slaapuren/dagen/maanden/jaren mag bezorgen C4th...
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Juni 2017 om 11:26


Succes met je nieuwe hoogslaper!


Originally posted by Lao-tse Lao-tse wrote:

Je hebt dezelfde als ik Kamilla.
Ik ben dr blij mee.
Maar voor het forum gebruik ik mijn lappie, omdat daar een keyboard bij zit.


Daar heb je natuurlijk gelijk in. Maar de luxe om lekker lui onderuit in een stoel of je bed bezig te kunnen gaan, is heel leuk.

Dus Pareltje en Lao-tse, ik hoop er net zo blij mee te zijn als jullie.



Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Juni 2017 om 11:55
Cath, heel lekker een hoger bed.
Voor je rug en niet alleen met opmaken, maar vooral ook met in en uit.
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Juni 2017 om 13:28
een hoog bed is zalig. Ge hebt u maar tegen de kant te zetten en ge ligt er zo in zonder dat ge een verdiep moet zakken om matras te raken of bij het uitstappen uw benen eruit en ge staat en begint te lopen, zonder dat ge u eerst naar boven moet duwen. Wel had ik in het begin problemen om erin te komen omdat ik in het toen nog normale bed altijd ging rechtstaan om mij dan sierlijk neer te vleien zoals een steen. Bij het hogere ging dat dus niet meer (bovenkant matras ligt nu op 77 cm hoog).
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Juni 2017 om 15:15
Dit is mijn 1e berichtje via het tablet. Dan staat het forum er maar vast in voor als ik op vakantie ben ofzo.
Alleen nog even zien of ik een sneltoets kan/moet maken.
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Juni 2017 om 15:26
Ik ga het meemaken. Zal de telefoon naast mijn (ook nieuwe) hoofdkussen neerleggen voor het geval ik morgen niet meer naar beneden durf en de brandweer moet bellen Tongue
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Juni 2017 om 16:37
Originally posted by C4th C4th wrote:

Mijn nieuwe aankoop gaat mij vast hoogtevrees bezorgen... heb een nieuw bed gekocht, had alleen even niet in de gaten dat het ding zo hoog was... meer dan dubbel de hoogte van mijn oude (als in matras ligt op een lattenbodem die 64 cm boven de vloer ligt... de oude haalde de 30 nog niet eens...)

Wel lekker met het opmaken ontdekte ik net en aangezien ik ook regelmatig met mijn rug zit, is een hoge instap ook wel erg lekker




Dat hadden wij ook, toen we nieuwe (elektrisch beweegbare) spiralen kochten en nieuwe matrassen voor de Aupingbedden. Heel makkelijk om te gaan zitten en in bed te klimmen. Alleen zijn de matrassen drie keer zo dik en hebben we andere hoeslakens moeten kopen. Maar we gingen zó van gewoon bed naar seniorbed. De matrassen zijn loodzwaar, maar hebben gelukkig maar één goede kant.

Toen onze oude kat moeite had met op bed springen, heb ik een trapje voor hem neergezet.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Juni 2017 om 17:44
Kamilla

Ik heb dezelfde . Heerlijk staan boeken uit de bieb en vakantiebieb op . Ik kijk er het nieuws op
Ik kan er zelfs mee appen . Ik heb nog een gewone bel tel met alarm en geen aai tel .
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Juni 2017 om 22:40
Ha Mutti, jij ook al dezelfde? Het nieuwe speeltje is nog wel een grote ontdekkingstocht.

De nieuwe aankoop van vandaag is een groen bijpassend etui om de tablet.    
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juli 2017 om 15:30
Ik heb mij een mooie licht blauwe jas gekocht bij Damart,hij was nogal prijzig maar nu ging er een procent af en ik doe er toch jaaaaren mee ,ben toch blij ermee,ook een fleece jasje voor op de fiets bij Decatlon🤗
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juli 2017 om 15:49
Kamilla

Die hoes kreeg ik er vorig jaar gratis bij ,was een aanbieding bij EP
Ik snapte niet waarom die dingen zo duur waren ,maar als je deze hoes dicht doet gaat je tab gelijk uit .
Kon alleen geen kleur kiezen ,die van mij is bruin .
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juli 2017 om 16:29
Het lijkt erop dat de mijne ook uitgaat als je de klep dicht doet. Er zit volgens mij iets van een magneet in waar het binnenwerk op reageert. De mijne is appelgroen. De tablet ligt op tafel voor het grijpen ....verslavend.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juli 2017 om 19:31
Ik heb een zwart.Zit ook magneet in en ik kan het deel wat aan de achterkant zit deels losmaken en dan kleeft het aan de voor klep, die dan dus naar achter is geklapt.
Dan kan het tablet op de tafel zetten met een ruggesteuntje.

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juli 2017 om 21:10
He wat leuk... zo werkt het bij mij ook! Smile
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 1314151617 56>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.594 seconden.
Lang Yarns