Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

kurken sparen graag

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Juni 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1547
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: kurken sparen graag
    Posted: 11 November 2014 om 21:29
Ja schaakspel ook leuk idee!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2014 om 12:20
Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

Leuk hè volgens mij valt er van alles te verzinnen
Een kurken stratego ?


Of een schaakspel.

Overigens had The queen of clean ook een of andere schoonmaaktip met kurk, maar die ben ik vergeten. Ik had daar ooit kurken voor gespaard, maar later weggegooid, toen ik de tip vergeten was.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2014
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 3011
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2014 om 10:54
haha, grappig
http://madebymg.
blogspot.nl/


https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2014 om 10:16
Leuk hè volgens mij valt er van alles te verzinnen
Een kurken stratego ?
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 3834
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2014 om 08:32
Leuk Lelie!
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2014 om 23:16
oant Sjen
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Juni 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1547
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2014 om 22:52
Hihi kon het niet laten. Probeersel:
 
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2014 om 10:29
Uhm er staat een schoenendoos achter me in de vensterbank met whatnot erin, daar gooi ik de kurken altijd bij - ik reserveer ze eigenlijk
voor het parketleggen, maar gah - hoe vaak doe je dat ?
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2014 om 22:33
O, leuk idee die fles met kurken. Ik heb een grote voorraadpot, daar ksn ik de kurken mooi in doen. Ik had hem gekocht voor pepernoten, maar dat heeft geen zin, dan is de pot steeds in een mum van tijd leeg.
Back to Top
Oepske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Maart 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1291
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Oepske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2014 om 20:33
In de living stond een hele grote fles die we al jaren bijvulden met kurken, met hulp van de hele familie. Hij was zo goed als vol. 
2 weken terug wou Veerletje er een paar kurken uithalen voor de voorbereiding van haar lessen en toen brak de fles.
Nu staan hier 2 grote zakken met kurken...
Grx
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2014
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 3011
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2014 om 13:18
Das ook leuk, als traktatie!!!
Jij ook bedankt voor de tip!
http://madebymg.
blogspot.nl/


https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2014 om 13:02
Je kunt ze ook gewoon vullen en een houten kraal als hoofd nemen. Ze zijn wel leuk, je kunt nu bij Hema een kartonnen kasteel, poppenhuis of garage kopen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2014 om 12:22
Er zit tegenwoordig ook wel nepkurk op flessen wijn, maar ik denk dat die het ook heel goed doen als ridder. Korki en Snorki LOL 
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2014 om 10:52
Ooooh, war leukkkkk, die ridders heb ik gemaakt met op het schild een grote K...dat is mijn Mascotte geworden :
Ridder Korki vecht tegen kanker voor de KiKa en het KWF..in oktober heeft ie een vriendinnetje. In het Rose..Korkelientje...en in november heeft ie een snor, ridder Snorki....en als je eens naar de Moezel gaat op vakantie, bij een wijnvoer een zak kurken te koop vragen..ik kreeg ze mee voor de Goeie Doelekes..! maar deze jonkvrouw kende ik nog niet, superrrrrrrr...mijjn kleinzoon heeft een paar jaar terug op deze ridders getracteerd, met spekkies aan een sateprikker en Korki er bovenop...de naam Korki is geregistreerd hoor, dus blijft van mij ;-) bedankt voor de link MG...!
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
MaaikeA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Zeeland
Status: Offline
Points: 1989
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MaaikeA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2014 om 10:31
Lijkt wel op en Fisher Price poppetje van vroeger.
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2014 om 10:11
Tegenwoordig zit er op veel flessen wijn geen kurk meer ,maar een schroefdop. op sommige zit nog wel een kurk, maar dat is een kunststof kurk. Die echte kurken zijn veel mooier vind ik, maar er zijn niet meer genoeg bomen, volgens mij is de kurkeik (?)  tegenwoordig een beschermde boom.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2014 om 09:52
Ik vraag mn broer altijd of hij Kriek van Lindemans wil meenemen, als je het iets grotere formaat fles hebt dan zit er onder de kroonkurk . . . n kurk.
Zo tof van die Belgen, hahaha.
Ik snap dat ik mn voorraad kurken op MP kan verkopen ? Daar had ik nou echt nooit aan gedacht. 
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2014
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 3011
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2014 om 09:39
Das waar Cully, dat zou ook nog kunnen. Ja die Lieverd van mij is gelukkig erg handig!


http://madebymg.
blogspot.nl/


https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 3834
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2014 om 09:08
Ik zag de blog gister ook, echt leuk gedaan.
Ik zag op je blog dat jij een handige man hebt By MG, je zou natuurlijk ook een stok kunnen kopen en deze op maat kurken van kunnen zagen.
Ik heb ooit een dikke en dunne stokken bij Praxis gekocht en daar met wat hulp van mijn Pa een parkietenboom van gemaakt.
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2014
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 3011
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2014 om 21:33
Ow, dank je Bloem, ga eens kijken.
http://madebymg.
blogspot.nl/


https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns