Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wat heb je op de pen(nen)?

 Reageer Reageer Pagina  123 26>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Wat heb je op de pen(nen)?
    Posted: 07 Januari 2015 om 16:56
Ik ben nog steeds aan het knoken, halverwege de tweede bol Fenna, aan een colsjaal
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 16 December 2005
Locatie: Zutphen
Status: Offline
Points: 2113
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2015 om 16:58
Ik heb nu een truitje voor een jongensbabyborn op de pennen staan,
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2015 om 17:22
Ben aan een tweede tweed col poncho begonnen en bezig met een granny vest.
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 2937
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2015 om 17:37
Net klaar met een deken, ben nu aan het kralen en ga snel beginnen aan patroontje van sapie een tuimeluiltje
Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 December 2005
Locatie: nog net veluwe
Status: Offline
Points: 4201
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2015 om 18:24
zoals gewoonlijk weer veel te veel.......een slaapjaap, een schaap een omslagdoek uuuhhhh sokken en oh ja een kikker en nog zo`n 10 dingen in mijn hoofd die nog op de pen willen enne een cowl op de rondbreinaald

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~



Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2015 om 18:25
Voor de derde keer begonnen aan het derde blok van de meebreideken van Busy Bessy. Op de een of andere manier heb ik na een aantal toeren steeds teveel steken op de naald. Cry
Ik probeer nog maximaal 2 keer en als het dan nog niet lukt sla ik dit blok over.
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
Oepske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Maart 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1291
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Oepske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2015 om 19:53
sokken Smile
Grx
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2015 om 19:58
Armbrei col/sjaal ,
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Juni 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1547
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2015 om 20:01
Nog steeds de mouw van een vest ... Embarrassed
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2015 om 20:06
Ik heb een embrasse (omarm) voor het gordijn gehaakt #2 volgt binnenkort. Corner-to-corner deken ligt zachtjes in een hoekje te huilen
die wil vooruit en geen stilstand. Dekentje voor de kat. En ik ben heel diep aan het nadenken of ik voor mijn schoonmoeder een dreambird
shawl zal maken, te ja of te nee (daar kun je lang over denken) en welke kleur dan (kun je ook heel lang over denken). Ze is pas in augustus jarig . . .
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5762
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2015 om 20:56
de clown aan het afmaken,
poppetje nog in elkaar zetten, cactus voor een bijna jarige cliënt en daarna nog een paar schaapje. Allemaal breien.
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Augustus 2013
Locatie: België
Status: Offline
Points: 1382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2015 om 21:53
- rood autootje van Christel Krukkert
- een egaal groene en een gemengd fluorescerende muts met oorkleppen voor de kinderen
- simpele patentsteek sjaal
- tuniek voor mijn dochtertje
- haakvestje voor mezelf
- jarenoud noors vest
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2015 om 08:20
Een omslagdoek van garen van de Big Bazar, maar ik weet niet of ik die wel af maak, vind het garen erg druk. Och laat het gewoon een tijdje liggen.
Een vest, de Spring Plumage met garen uit Turkije, effen en gekleurd. De gekleurde is erg stuk, lastig breien. Ook had ik te weinig besteld, dus maar wat bij besteld (heb 1 bol nodig voor 1,5 veer en er zitten ruim 20 veren in.
Een gehaakte kraaltjesketting, kralen gekocht moet nog beginnen.
O ja, en ik  ben een paar keer begonnen met het breien van een kat. Heb het nu voor ongeveer de derde keer weer van de naald gehaald, maar ik zal hem een keer maken. (Niet moeilijk, maar ik had de steken afhalen niet mooi gedaan, waardoor er gaten kwamen, weet nu hoe ik het beter kan doen).
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14054
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2015 om 13:29
Mouw van het rode vest, dat uitgehaalde van ooit. Plus een paar groene sokken voor een leuk meisje van de fanfare. Ze miste de zelfgebreide sokken van oma. Dus ging deze oma maar aan de slag.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Geotje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 Februari 2013
Status: Offline
Points: 751
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geotje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Januari 2015 om 11:54
Wat leuk om te lezen waar iedereen mee bezig is. Maar oh.... wat doet me dit realiseren dat ik weer veel teveel projectjes heb liggen die eigenlijk nog afgemaakt moeten worden

Ben nu voornamelijk met een corner to corner dekentje bezig van Fenna. Wat is dit leuk om te doen. Verder heb ik nog liggen, een paar sokken, een helikopter, nog een dekentje, een kleed (gewoon zo'n nederlandse voor op tafel) en een kussen.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Januari 2015 om 13:06
Ik ben bezig met een oker/mosterdkleurig gehaakt plaid en 2 dito kussenhozen voor op mijn zusje haar nieuwe bank.
Ze vroeg me dit te maken voor haar verjaardag, ze had het in een dure meubelzaak zien liggen en het was schreeuwend duur
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Januari 2015 om 13:57
JIPSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS ?? terug van heel ver weg geweest, wowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww.... ♥♥
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Januari 2015 om 20:04
Tongue Heart Hug
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Januari 2015 om 11:08
En nu ligt er weer een ietwat smoezelig 30 cm popje van 50 jaar oud met allenig een babyponchootje aan van een soosijs. Dus naast het colsjaal knoken wordt het nu priegelig haken en breien. (soosijs=sooslid)
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 3834
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Januari 2015 om 11:33
Er ligt hier van alles half af.
Ben bezig om mijn deken, cal 2014 af te maken. Heb alle weken af, maar moet nog zo'n 60 toeren om hem op de gewenste lengte te krijgen en dan natuurlijk nog de rand. Dus ben nog wel even zoet.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123 26>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns