Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

middel dat echt helpt tegen

 Reageer Reageer Pagina  123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: middel dat echt helpt tegen
    Posted: 17 Februari 2015 om 19:36
Je moet er wat voor over hebben, de mode (en sommige mannen) verwachten ook dat wij van alles met ons okselhaar doen se ?
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12086
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2015 om 11:11
die isozeep zag hij wel zitten. De rest wat minder.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2015 om 09:05
Steeds nieuwe kleren kopen lijkt mij kostbaarder, maar wie weet komt de gouden tip nog. Ik ben eigenlijk aan het wachten
op de reactie op de tip van Oepske (kaal scheren) LOL
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12086
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2015 om 00:28
en ook wegwerpgevallen heb ik gezien. Is wel duur, want met zo 1 paar kom je natuurlijk niet toe. Voordeel is wel dat je de katoenen kan kookwassen.

Ik denk niet dat ze hem wil ruilen. Ze is er te veel aan gehecht geraakt. Het bonneke is netjes overgeschreven in een boekje en ondertekend, zelfs met 4 getuigen bij.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2015 om 21:05
Vroeger werden daar sous bras voor gebruikt .

Had geen idee of die nog waren
Even gezocht en warempel die zijn nog te koop .
Zijn van katoen en wasbaar .
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2015 om 20:49
Ik ben benieuwd - Bep is er al meer nieuws ? Je dochter zou hem ook kunnen inruilen of is ze het bonnetje kwijt ?
Back to Top
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2015 om 22:38
Ik herinner me een tip die ik ooit eens gelezen heb in een boek van de overbekende "TANTE KAAT" Als je last hebt van zogenoemde "okselvijvers" dan kun je aan de binnenkant van het kledingstuk wat rechtstreeks tegen je oksels komt, een inlegkruisje plakken. Of het waar is, weet ik niet, maar logisch gezien zou het inderdaad kunnen helpen.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2015 om 19:54
Je bent wat je eet
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12086
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2015 om 10:41
een mens is in feite een raar wezen he, je kapt iets in je mond erin en het komt langs de oksels er weer uit.
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2015 om 09:51
Zweetgeur in de kleding, ik had de laatste tijd meer dat mijn was gewoon stonk als ik het uit de machine haalde. Jakkes wat een vieze lucht. Ik heb eerst een pakje poeder geprobeerd dat de machine zou reinigen, hielp niet. Toen niets erin en op 90 graden, hielp niet. Toen azijn erin en op 90 graden, hielp maar er kwam een azijnlucht uit de machine, daarom nog maar twee keer op 90 graden gedraaid met niets erin. En, de was ruikt weer fris. Ook ben ik gestopt met wasverzachter gebruiken en ben ik weer gaan wassen met Ariel color. Het blijkt dat er wat wasverzachter  zich vastzet aan de doorgang. Nu gebruik ik dus Ariel color, geen wasverzachter maar doe wel een droogtrommeldoekje bij de was in de droogtrommel. Mmm nu ruikt het weer fris. Mijn machine is nog maar een jaar oud. 

Ik rook altijd een vieze transpiratielucht bij mezelf, vroeg ik het anderen dan zeiden ze het niet te ruiken (ik rook het vaak al kort na het douchen), nu heb ik gemerkt dat ik het veel minder heb als ik geen koffie drink. Verder gebruik ik twee soorten deo. De een zou een hele week werken en de ander 48 uur. De een spuit ik  1x per week op de ander gebruik ik dagelijks. En gelukkig, ik ruim mezelf niet meer. Nu ben ik een keer weer gaan proberen koffie te drinken en ja hoor, ik rook het weer. 
Back to Top
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2015 om 01:21
nieuwe dingen wassen we ook steevast apart. er zijn ook van die doekjes die je bij in de wasmachine steekt en die vangen de dwalende verfresten op.
trouwens, bedankt voor het vermelden van vetluis, dat doet me er aan denken dat we het wasmachien nog eens moeten wassen.
Back to Top
JannieV View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 27 Augustus 2011
Locatie: Alblasserwaard
Status: Offline
Points: 336
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JannieV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2015 om 12:01
Weet niet of je dit wel eens geprobeerd hebt, maar ik gebruik tegen zweetluchtjes speciale Fleuril voor sportkleding (blauwe fles). Mijn dochter had na een hardloopwestrijd eens een monster gekregen en bij ons werkt het.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12086
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2015 om 11:27
de truien en hemden zelf is nog niet opgelost.
Ze wacht op de bestelling nieuwe truien om met de 'oude' te experimenteren.

en ik heb dat zinneke dus in google vertaal gestoken. Blijkt dat dus perfect nederlands te zijn . En dan op dat luidsprekerke geklikt. Hilarisch
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2015 om 11:18
Ik ben wel een beetje benieuwd wat ze nou uiteindelijk gedaan heeft - of hoe ze over 3 weken de was doet en hoe het resultaat dan is.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2015 om 11:17
[QUOTE=bep]juist een meeltje gehad van mijn dochter :

Weete wa wel is nu dak nen kookwas gedaan heb : de was riekt veel beter nu da em eruit komt.   kWeet nu ni of da is door de kookwas, of da het komt doordak mij hou aan de hoeveelheid wasmiddel en wasverzachter da ge maar moogt gebruiken (zoals die een madam had gezegd), want dervoor deed kik der ook altijd meer in

Ze kan wel nederlands hoor, maar dit is geschreven in de huiskringtaal .

Ge ziet, de tips worden nageleefd.

[/QUOTE Volgens mij kan googel vertaal daar niks mee
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2015 om 11:15
Als de kat het niet drinkt hoef je het ook je vogels niet te geven - zo simpel. Als jullie waterbedrijf gechloord water levert zal de kat
dit ook niet blieven, hooguit als het een dag of wat gestaan heeft en de chloor eruit gedampt is. Op internet zie je niet veel informatie
over geel water. Hooguit dat je geel water krijgt als je een rieten kap hebt (riet als dakbedekking) of als regenwater ergens in aanraking
met hout of bitumen komt. Dus het ligt waarschijnlijk niet aan je vat, maar aan de route die het water neemt. Wees blij dat je planten
er niet dood van gaan zo heb je er ten minste nog iets aan.
@Mutti, grondwater is heel wisselend in kwaliteit, waar ik woon heb je b.v. buren die allebei een bron hebben - de een heeft helder water
en de ander heeft het vol met roodblik (mangaan) zitten, daar wil je niet eens je gras mee sproeien die rode kleur blijft overal aan kleven.
We hebben wel een bron gehad (een puntstuk) en hadden heel mooi water, maar ik ben niet zo'n tuinsproeier, dus nu hebben we
alleen een kudde regentonnen. Ze hadden hier vroeger ook een put met water dat ze gewoon dronken (opa leeft nog steeds LOL)
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12086
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2015 om 11:12
juist een meeltje gehad van mijn dochter :

Weete wa wel is nu dak nen kookwas gedaan heb : de was riekt veel beter nu da em eruit komt.   kWeet nu ni of da is door de kookwas, of da het komt doordak mij hou aan de hoeveelheid wasmiddel en wasverzachter da ge maar moogt gebruiken (zoals die een madam had gezegd), want dervoor deed kik der ook altijd meer in

Ze kan wel nederlands hoor, maar dit is geschreven in de huiskringtaal .

Ge ziet, de tips worden nageleefd.

Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2015 om 11:03
Wij hebben een diepte pomp . Pompt het water uit de grond ,maar ik zou er niet graag mijn was in doen . Voor de tuin en het wassen van de auto is het prima ,maar ik vind dat er echt een lucht aan hangt ,vooral het eerste water dat omhoog komt .
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12086
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2015 om 10:35
nee nee echt gelig. En de ton wordt elk jaar november uitgekuist.

En onze kat drinkt niet liever dan goor stilstaand water. Vers water haalt ze haar neus voor op en gaat er met een wijde boog langs op zoek naar die vieze maar het water van't vat moet ze ook niet hebben.

Dure vogeltjes nee maar als er eneke zijn kopke neerlegt door vies water was het een duur vogeltje ja.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Februari 2015 om 19:27
Een beetje groenig bedoel je, dat krijgen de kipjes hier ook. Wat je zou kunnen doen - nu het winter is . . . is het vat een keer van binnen
schoonmaken. Meestal zit er wat blad in (????) en van dat groene alg op de wanden. Heb je een kat ? Dan kun je het water eenvoudig testen . . .
Als een ton van boven open is kan er van alles inkomen (muizen, poepjes, vogeltjes) en dat is niet goed voor jouw vogeltjes. Maar als
het vat toe is, is het gewoon regenwater. Denk aan kleine kindjes, die in de regen huppelen met het hoofd in de nek en de mond open.
Maarreh . . . dure vogeltjes ?
 
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns