Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Is iedereen

 Reageer Reageer Pagina  <1234>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2015 om 13:28
Gister boekje gelezen in de zon, nu hangt de was buiten en moet het buiten zitten wachten tot ik de boel gepoetst heb Unhappy
Als ik nu eens meteen begin . . .
Back to Top
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juli 2012
Status: Offline
Points: 1570
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 April 2015 om 16:58
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

al een beetje uitgewaaid? Alle muizenissen verdwenen? Kunnen we dan nu eindelijk aan de lente beginnen? Ik wil in de tuin zitten en een heel klein beetje tuinieren.
Ik wil in de tuin zitten en Geen heel klein beetje tuinieren Wink
Helaas, tegen de tijd dat ik thuis kom van mijn werk is er weinig zon meer te bekennen...
Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 April 2015 om 16:15
Net een uurtje buiten in het zonnetje gezeten .

geen last gehad van "zeevlam " Ik zit ietsje noordelijker dan jij breienmaar .

Mijn man heeft het gazon nieuw ingezaaid en is nu netten aan het spannen . De merels hebben afgelopen winter hun buikje vol kunnen eten .

Ik zag in de vijver ook kikkerdril . Het komt goed !!!
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 April 2015 om 16:01
Ik zat buiten maar ben naar binnen gegaan, te warm in de zon en kreeg zweethanden met breien en had geen zin om te lezen. Maar ja, ik woon niet voor niets in de zonnigste provincie van Nederland. Wink
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 April 2015 om 15:56
ha hier trok de mist op! en kwam er een zeevlam!
dat is mist van zee, iets met koud zeewater en warmer land!
iets verderop Noordwijk-binnen, zit men lekker in t zonnetjeAngry
Back to Top
BreiMuts View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 23 Februari 2015
Locatie: Dordrecht
Status: Offline
Points: 329
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BreiMuts Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 April 2015 om 14:53
De mist is opgetrokken en een lekker zonnetje nu,doggie geniet ervan.



Back to Top
BreiMuts View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 23 Februari 2015
Locatie: Dordrecht
Status: Offline
Points: 329
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BreiMuts Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 April 2015 om 12:03
Heb nog steeds mijn winterjas aan met de hond uitlaten,de wind is te koud.
Maar we gaan naar de dubbele cijfers,voor donderdag geven ze heerlijk weer op.Smile
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 April 2015 om 10:10
IK wou gisteren even buiten gaan zitten, maar brr het was toch te koud en ik ben maar snel weer naar binnen gegaan. En dan zat ik nog wel in de zon.

Zondag zijn we een eind gaan fietsen, het ene moment hadden we het gewoon warm, maar het andere moment zaten we te rillen van de kou. Wat een verschil of je in de zon of in de schaduw reed. In de schaduw voelde de wind koud aan en in de zon voelde je een heerlijke warme wind over je waaien.

Maandagavond zijn we een eind gaan wandelen en toen was het de hele tijd heerlijk, schaduw of zon, het was gewoon lekker. (Toen waaide het veel minder).
Back to Top
BreiMuts View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 23 Februari 2015
Locatie: Dordrecht
Status: Offline
Points: 329
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BreiMuts Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2015 om 22:41
Ben zo blij dat het mooier weer word kunnen we weer weg met onze boot
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2015 om 15:50
Ik weet dat ik ooit op 18 maart in bikini op de stretcher bij mijn ouders in de tuin lag ergens jaren 80. Nog nooit zo vreselijk diep en ernstig
verkouden geweest als de weken daarna LOL nooit weer heb ik mezelf beloofd en daar hou ik me aan !!! Even de KNMI cijfers bekeken,
ik denk 1986, want toen was het 17 °C in de Bilt
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2015 om 11:52
Ik ga mijn blote truitjes van zolder halen en de truien en bloezen met lange mouw verbannen. Waar is mijn zomerjasje? Weg met de dikke mantels.

1995 is al zo lang geleden, ik weet niet beter of we zaten in maart al eventjes buiten in Het zonnetje.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2015 om 11:30
De kinderen wilden graag de dia's van vroeger zien dus was ik aan het rommelen in de kast

Er viel een mapje met oude foto's uit .

Een foto van een dik pak sneeuw met op de achterkant de datum . Eind Maart 1995
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12086
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2015 om 09:52
Magtelt, de week is voorbij.
Pakt uwe stoel, ook nog wel efkes een dikke vest, zoekt u een plaatske in de zon, zet drinken en koekskes binnen handbereik en vooral de handwerkspullen niet vergeten en genieten maar. Tegen het einde van de week is het zomer (vroeger toch want ik weet nog dat ik als kind het klimaat van België moest kennen en de temperaturen in de zomer waren toen gemiddeld 18 à 20 graden).
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 April 2015 om 12:53
Nou ja regen met natte sneeuw en daarna een hele tijd zon en nu een regenbui met zoals ze dat hier noemen "kunstmest", ik kan in de verte
het blauw zien, maar ik zit blijkbaar net in de buienlijn
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 April 2015 om 11:03
WAT? Een sneeuwbui? Hier is het weer om vrolijk van te worden, een stralende zon en droog (maar wel veel wind).
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 April 2015 om 10:18
Net een sneeuwbui . . . nu weer zon
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12086
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2015 om 22:49
dan kunnen de paaseieren gewoon in onze hof vallen en niet bij de buren als het rustiger wordt.
Back to Top
Oepske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Maart 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1291
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Oepske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2015 om 22:22
Komend weekend beloven ze rustiger weer. Wij gaan dan naar Zeeland om de naderende lente op te snuiven. Ik kijk er al helemaal naar uit!
Grx
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2015 om 20:29
Wij hebben vandaag een rondje Nederland gedaan.
zijn bijna van de afsluitdijk gewaaid,   hebben sneeuw en hagelbuien gehad en in op de Veluwe en polderen extreme temperatuur verschillen meegemaakt. het was 7 graden in het zonnetje toen kwam er een bui en was het binnen de 5 minuten 2 graden .kwam de zon weer dan was het zomaar weer 6a7 graden. maar die ruk winden vond ik best eng
oant Sjen
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2015 om 14:53
Ja laat het maar snel een aantal dagen in elk geval droog zijn en minder waaien. Dan kan mijn man tenminste verder met zijn verbouwing in de tuin en kan mijn zoon eindelijk weer verder met het schoonmaken van de plantenfilter. Tjonge wat een bende is het hier nu achter het huis.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.281 seconden.
Lang Yarns