Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

hoe haak ik een mooi armsgat?

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: hoe haak ik een mooi armsgat?
    Posted: 08 April 2015 om 19:59
Ik kom er niet uit! ik wil graag een mooi rond armsgat haken,maar ik kom niet verder als een trapje.Ik haak stokjes en moet telkens 4 steken minderen,ik wil graag een mooi rond verloop zoals bij het breien,kan dat?
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 April 2015 om 21:20
als je de laatste 3 steken samenhaakt en bij het keren direkt terug 3 steken samenhaakt, maakt het dan nog een trapje? Dan heb je 4 steken geminderd denk ik.

Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 April 2015 om 23:03
hee Bep.ik heb een paar toeren gehaakt met deze mindering,volgens mij wordt het hartstikke mooi,Super bedankt! ga morgen maar eens verder met mijn vestje,,,,truste
Back to Top
BreiMuts View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 23 Februari 2015
Locatie: Dordrecht
Status: Offline
Points: 329
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BreiMuts Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 April 2015 om 12:59
Of je kunt ook eindigen en beginnen met halve vasten
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 April 2015 om 19:04

Dank dames! ik heb zowel Bep's als Breimuts haar advies gebruikt.

Ben wel tevreden met het resultaat. Wel goed opletten bij het andere voorpand .
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14055
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 April 2015 om 19:10
Dat ziet er inderdaad goed uit. Mooi armsgat.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Geotje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 Februari 2013
Status: Offline
Points: 751
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geotje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 April 2015 om 19:35
Ziet er zeker erg mooi uit. Ben benieuwd naar het eindresultaat!
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 April 2015 om 21:03
Ja dat is schoon afgerond nu. Zal ook een stuk makkelijker worden om er een mouw in vast te maken. Of schoner als er een 'biezeke' aan gehaakt wordt.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns