Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

HOBBYDOOSDAG 2015

 Reageer Reageer Pagina  123 4>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: HOBBYDOOSDAG 2015
    Posted: 09 April 2015 om 18:37
Ik heb een paar data, waarop ik zelf geen verjaardagen of voorbereidingsdagen voor moeder-, vader- of Pinksterdagen heb:

16 mei, 6 juni, 13 juni en 27 juni.

In Apeldoorn, waar vaders en kinderen zich kunnen vermaken in de Koningin Julianatoren, Apenheul, Berg en Bos, Paleis het Loo of de stoomtrein. Plassen en handenwassen kan hiero en dan mogen ze vort.

Adres en telefoonnummer kun je per PM aanvragen. Ook workshops (groot woord, klein genoegen) voor speciale technieken kun je aanvragen, beter in dit topic, dan zijn er vast meer liefhebbers.

In het topic hobbydoosdag 2014 kun je lezen hoe het op zo'n dag toegaat.

Degenen die op één van die dagen kunnen komen, mogen reageren; degenen die helaas niet kunnen, kunnen beter een Jammer dan topic openen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 April 2015 om 18:48
Zaterdag 2 mei zit ik in het buitenland omdat het meivakantie is. Maar dat weet je wel

De andere data kan ik hoor en ik heb er zin in!

Vader en de kinderen mogen lekker thuis blijven
Back to Top
BreiMuts View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 23 Februari 2015
Locatie: Dordrecht
Status: Offline
Points: 329
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BreiMuts Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 April 2015 om 20:27
Helaas pindakaas voor mij,hopelijk volgend jaarCry
Groetjes Maria
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2015 om 10:12
Ik vergat nog te vermelden dat er in de Tullekensmolen een T-Fordmuseum is en in Brummen een showroom met oldtimers en op de bovenste verdieping een speelgoedmuseum, waar je bepaalde dingen zelf aan kunt zetten. Bij Brummen kun je met een pontje naar Bronkhorst (Dickensmuseum), wat een leuk oud stadje is.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2015 om 13:25
Je bent er vroeg bij dit jaar en overvalt me ermee . . . ik ga de data eens bestuderen
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2015 om 16:12
Meestal kost het wat tijd en voeten in aarde om het te regelen en iedereen die wil op dezelfde dag bij elkaar te krijgen. Maar de dagen waar ik geweest ben waren super gezellig en zo leuk om een gezicht bij een forum-naam en avatar te zien
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Augustus 2013
Locatie: België
Status: Offline
Points: 1382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2015 om 19:05
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ik vergat nog te vermelden dat er in de Tullekensmolen een T-Fordmuseum is en in Brummen een showroom met oldtimers en op de bovenste verdieping een speelgoedmuseum, waar je bepaalde dingen zelf aan kunt zetten. Bij Brummen kun je met een pontje naar Bronkhorst (Dickensmuseum), wat een leuk oud stadje is.


Oldtimers? Now you're talking. Ik woon samen met een trotse oldtimer alfa-bezitter, die gruwt van handwerk-activiteiten. Kan ik mijn kinderen ook nog ergens parkeren?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2015 om 10:12
Wat is hun leeftijd? Handwerkende (schoon)dochters, nichtjes, zussen, vriendinnen enz zijn natuurlijk hartelijk welkom. Ik heb ook kleurpotloden en kleurboeken liggen om iets oudere kinderen te vermaken.

Met kleintjes wordt het iets lastiger omdat mijn huis daar niet op berekend is en we drie katten hebben.

Ik vind die showroom en het museum in Brummen enorm leuk, je ziet ook veel auto's uit je jeugd en er zijn ook motoren. Het speelgoedmuseum heeft een treinbaan en meccanoconstructies. En een restaurant.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2015 om 08:52
IK hijs dit even op voor de weekendlezers.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2015 om 09:23
Nou, waar blijven de enthousuiastelingen? Je hoeft niet bang voor me te zijn, ik ben maar 1.56 m.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Oepske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Maart 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1291
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Oepske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2015 om 10:19
Ik ben enthousiast, maar mijn dochter Veerle kan waarschijnlijk niet mee
Grx
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 April 2015 om 12:34
Ai, dat is spijtig, maar alleen ben je ook van harte welkom. Ik hoop op Gerbera. Misschien dat jullie een stukje samen kunnen reizen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2015 om 20:43
Ik blijf optimistisch, ik hijs het weer op.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2015 om 10:06
Ach Magtelt dan wordt het een hobbydoosdag voor 3 doosjes!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2015 om 12:27
Het komt niet echt van de grond. Het wordt inderdaad een minihobbydoosdag.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Amethyst View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 09 Augustus 2014
Locatie: Nijmegen
Status: Offline
Points: 134
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Amethyst Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2015 om 14:27
Data maken voor mij niet echt uit agenda is leeg.
All true artists, whether they know it or not, create from a place of no-mind, from inner stillness
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2015 om 17:32
Mijn zeterdagen zijn ook vrij, dat zijn de dagen dat ik min of meer zit te niksen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2015 om 10:50
Ga eens iets doen dan LOL, ik zal straks eens overleggen met G over de data - u hoort van ons.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2015 om 11:22
Ik zit niet duimen te draaien, maar het is geen belangrijke ramenlap/stofzuig/strijgoeddag, ik heb geen gym, soos of andere sociale verplichtingen. Vandaag zit ik bijvoorbeeld te puzzelen aan een 7 sterren duodoorloper, te breien aan een roze gemeleerd zomertruitje en te breien aan een poppenjurk en te kaarten op de laptop. Was het niet zo'n miezerdag geweest, dan had ik het gras gemaaid en geverticuteerd, gekalkt, gemest en de kale plekken ingezaaid. Maar aangezien ik het meeste elektrisch doe, is het bij nat weer geen optie.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 April 2015 om 09:28
Beter dan WOTten LOL
Ik ben trouwens in gebreke gebleven - moet nog steeds overleggen . . . Confused
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123 4>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns