Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

HOBBYDOOSDAG 2015

 Reageer Reageer Pagina  <1234>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2489
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ennas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 April 2015 om 20:44
Ik kan nog niet zeker zeggen of ik kan. Mijn agenda bekijk ik per week, maar kan nog weinig vastleggen.
Zal een topic openen waarom.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 April 2015 om 12:25
Heel veel sterkte, Sanne.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2015 om 15:29
Even kijken, ik kan die laatste dag niet (27 juni) en als het 16 mei wordt, dan moet ik waarschijnlijk opgevrolijkt worden en met
een kopje valeriaan T in de tuin geplant worden afhankelijk van het weer met of zonder plaid.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2015 om 18:01
Het wordt dan 6 of 13 juni, ik heb geen voorkeur.

Ik had het nog niet gezegd, maar handwerken is op de hobbydoosdag totaal niet verplicht. Praten en snoepen zijn ook niet verplicht, maar dat is wel gezellig.

Je kunt wel vragen om uitleg en demonstratie van technieken, en als er dan iemand is, die die techniek onder de knie heeft, kan dat.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2015 om 13:14
Oke 13 juni wordt het.

Dan kan ik zelf 6 juni naar de Waterloopleinmarkt in Ugchelen.

Wie komt er, wat wil je leren, wat voor eetwaar breng je mee?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2015 om 10:36
Moi en huisband om op Ton te passen. Ik kom voor de koffie. Wat zou je willen dat ik meebreng voor etenswaar ? Momenteel is de specialiteit (natte) rabarbercake.
Maar ik kan b.v. ook broodjes bakken . . .
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2015 om 10:50
Lekkerrr rrrabarbercake!!!
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2489
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ennas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2015 om 22:29
Ik laat het nog even open. De dag ervoor heb ik een bruiloft, ik blijf er slapen en op de weg terug kom ik langs apeldoorn. Dus ik zou langs kunnen komen.

Maar mijn moeder krijgt de 12e haar (voorlopig ) laatste chemo. Hangt er vanaf hoe ze zich voelt wanneer ik de zaterdag bij haar wil zijn.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2015 om 09:18
Het is wel goed om in een angstige en stressvolle periode een bruiloft bij te wonen. Een lichtpuntje in het grijs.

Je hoeft het niet te laten weten, kom maar gewoon binnenzeilen, als het lukt, plaats voor je kater hebben we ook wel. En als het niet lukt, even goede vriend(inn)en.

Het wordt een minihobbydoosdag, als ik het zo bekijk, maar dat is net zo gezellig als een volle bak.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2015 om 15:38
Ik hijs hem op, maar ik denk dat het inderdaad een minihobbydoosdag wordt.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Nespa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Juli 2012
Locatie: kattenmand
Status: Offline
Points: 4125
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nespa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2015 om 19:28
aaww ik wil wel maar mijn agenda zit nogal vol die maand {:P] kan ik eindelijk omdat ik een auto heb, heb ik geen tijd XD
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2015 om 20:27
Ik denk dat ik mooi weer bestel een picknickmand meeneem en Magtelt in de auto laad, dan gaan we langs de BB walhalla en op een
terras beppen en haken met koffie en of ijs. Of in een parkje zitten op een dekentje, zouden ze dat hebben in A'doorn een goed hangpark ?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2015 om 09:27
Een park in Apeldoorn? Apeldoorn is DE parkenstad. Als ik vroeger van Kerschoten naar het centrum liep met de kinderwagen, kwam ik langs drie parken. Telkens eendjes kijken, bruggetje over. Elke wijk heeft wel een groot park en een paar kleine. De BBWH ligt in zuid, daar heb je het Zuiderpark, originele naam.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2015 om 17:25
Deken en picknickmand mee, duimen voor goed weer !!!
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2015 om 19:10
Ik kan ook op zaterdag 13 juni.

De jongens zijn een dag uit, ze hebben een Porschedag. Dit is een verwendag voor zorgkinderen die via Stichting Handje Helpen uitgenodigd worden. Mijn man gaat mee als begeleiding.

Zal ik een zelfgebakken kaneelbrood met rozijnen en honing meenemen?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Mei 2015 om 09:04
Lekker. lw1463 neemt een rabarbercake mee. Ik zorg voor fruit. Koffie, thee en andere dranken zijn aanwezig.

Nu zijn we al met zijn drieën en als Sanne kan, met zijn vieren.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Mei 2015 om 10:53
Hey 3 tal ..ik ben er niet bij maar hoop wel op sfeerfotoos van jullie dagje
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Oepske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Maart 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1291
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Oepske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Mei 2015 om 12:24
Het lijkt daar terug zo gezellig te worden! Jammer voor de afstand. Het is voor mij toch een heel eind rijden  Cry
Grx
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Mei 2015 om 17:37
Originally posted by Oepske Oepske wrote:

Het lijkt daar terug zo gezellig te worden! Jammer voor de afstand. Het is voor mij toch een heel eind rijden  Cry
  Jij mag ook organiseren hoor . . . de BHDD Big smile
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Mei 2015 om 14:28
Zijn er nog newby's, die een privélesje haken, knoken, tunisch haken of stokhaken willen?

Ik zou het toch wel leuk vinden als onze Belgische leden ook zoiets organiseren. Je kunt toch afspreken om ergens te picknicken en je handwerk mee te nemen?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns