Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Iers Haken

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
hhoekstra View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 274
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hhoekstra Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Iers Haken
    Posted: 30 Mei 2015 om 10:13
Dag Magtelt, dan is me nu gelukkig duidelijk dat ik het niet aan jou heb gevraagd want ik heb geen g-mail. Geen idee meer aan wie ik het wel gevraagd heb maar diegene had misschien, op dat moment, geen tijd. Dat kan natuurlijk. Jammer natuurlijk maar zulke dingen gebeuren nu eenmaal. Gelukkig is een gebrek aan een haakpatroon ernstig bedreigend voor het humeur en gedrag maar nooit dodelijk.  Alle mails die ik rond 17, 18 en 19 mei heb gekregen van verschillende forumleden, ook van jou,  zijn keurig netjes op mijn kpn mail aangekomen.  En ondertussen haak ik me een versuffing aan bloemen. Vandaag start ik met de vlinders. Niet omdat de bloemen af zijn maar omdat ik de vlinders zo mooi vind. Nu nog afwachten of het ook mooi is als ik de hele handel in elkaar ga zetten en mijn man moet gaan vertellen dat hij een gehaakte lampenkap krijgt. Staat vast lekker bij zijn exclusieve strakke design meubels. Big smile
Hanny
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2015 om 09:31
Ik had ze ook naar een g-mailadres gestuurd, vandaar mijn verbazing. Het kan zijn dat g-mail 6 mails achter elkaar voor spam aanziet, maar als je om een grote hoeveelheid mails vragt, kun je je spam nakijken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
stekelbakske View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 11 Januari 2015
Locatie: België
Status: Offline
Points: 88
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer stekelbakske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2015 om 21:45
Ik heb dat vroeger ook wel eens gehad: dat er mails niet bij mij toekwamen of dat ik ze zogezegd niet verstuurd had.
Dat kwam omdat mijn mailbox te vol was.
Op aanraden van mijn kinderen heb ik nu een gmail-adres en dan heb je dat probleem niet meer!
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2015 om 20:24
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Het is me nog steeds een raadsel hoe 5 mails in het zwarte gat kunnen verdwijnen. Er werd er wel eens eentje ingeslikt door Outlook express, maar 5?? Dan had ik toch minstens van één een melding moeten krijgen dat hij niet te versturen was.
Aliens, ze komen eraan LOL 
Nee dat hoeft niet, als hh dezelfde storing had als ik laatst.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2015 om 15:57
Het is me nog steeds een raadsel hoe 5 mails in het zwarte gat kunnen verdwijnen. Er werd er wel eens eentje ingeslikt door Outlook express, maar 5?? Dan had ik toch minstens van één een melding moeten krijgen dat hij niet te versturen was.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2015 om 11:31
Veel succes. Ik ben heel benieuwd hoe het zal worden. In elk geval heel uniek. Dat is het mooie van Iers haakwerk, dat je het zelf samen stelt. Maar wel moeilijk, ik durf er nog niet aan te beginnen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12086
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2015 om 21:02
niks te kiezen, gewoon allemaal maken.
Back to Top
hhoekstra View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 274
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hhoekstra Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2015 om 18:40
Ik heb ze nu in ieder geval gekregen. Prachtig, dank jullie wel. Ik kan er de hele Pinksteren mee oefenen en frutten. Bloemen, blaadjes en vlinders. Nu heb ik een ander luxe probleem.......ik moet kiezen. Smile
Hanny
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2015 om 12:17
Ik zie net in mijn postvak, dat ik ze 22 april ook al aan je gestuurd had.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2015 om 12:12
Ik heb mijn scans gestuurd, ik hoop dat mijn mail het doet. Mijn virusscanner verloopt over een week en dat geeft al een hoop gezeur van de laptop.

Ik denk dat het misging omdat ik soms net 5 minuutjes heb om even op de hobbydoos te kijken en dan floept er eerst een PM naar voren, die ik dan snel wegdruk, omdat ik daar op dat moment geen tijd voor heb. En ik ben vergeetachtig, dus ik denk daar niet meer aan als ik later wel tijd heb.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
hhoekstra View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 274
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hhoekstra Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2015 om 23:47
Dank jullie wel voor jullie reacties en aanbod. 
Hanny
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2015 om 22:58
ik heb wel patronen   maar die kun je ook op pinterest vinden
oant Sjen
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12086
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2015 om 22:55
Back to Top
hhoekstra View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 274
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hhoekstra Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2015 om 22:07
Dag Magtelt, Dank je wel. Zou kunnen. Ik heb vreselijk gezocht op internet naar patronen en kwam toen ineens "floeps" bij een ouder topic op het forum terecht. Er werd een scan van 50 patronen aangeboden, vanuit iemands verzamelde bestanden. Ik heb naar de eerste van het topic een mail gestuurd maar niets meer gehoord. Wel ben ik verder gaan zoeken en ik ben geëindigd ergens in China (volledig onleesbaar). Helaas is dan het geheugen van mijn PC vol met van alles behalve het eerste topic van de Hobbydoos. En wat ik ook probeerde, ik kwam nooit meer bij het onderwerp op het forum. Gek werd ik ervan.(Wel heel veel mooie dingen gezien en nog meer inspiratie opgedaan) Van alles dook op in mijn zoektocht en ik raakte steeds verder, maar onder de zoekterm Iers haken kwam het aanbod niet meer te voorschijn. Vandaar dat ik alle oude "Anna's" uit de doos heb gehaald en me ook daar nog een paar dagen in heb verloren. Al met al is het toch allemaal op de pootjes terecht gekomen want ik heb van Bep een mooi filmpje gekregen en net van Momopoyolo een heel mooi fijn haakpatroontje van blaadjes. Ik ben dus helemaal blij op zoek naar nog een beestje/vlinder/tor voor bij de bloemen en blaadjes. Mijn enthousiasme voor dit project is niet kapot te krijgen. 
Hanny
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2015 om 20:50
Had je mij gemaild of gepmd? Misschien heb ik dat over het hoofd gezien, ik heb er wel een gehad van ene saca, die vroeg of ik meer patronen hd en die had ik niet. Dat heb ik haar ook gemeld. Maar in het topic moet een lijst gestaan hebben van anderen die de Ierse patronen hadden ontvangen. Die hadden je ook kunnen helpen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2015 om 17:13
Da's een hele cryptische omschrijving van je man LOL
Back to Top
hhoekstra View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 274
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hhoekstra Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2015 om 10:43
Dag Momopolyo, Dat viel nog vies tegen. Op internet staan voorbeelden genoeg maar echte leesbare patronen??? Ook mijn PM verzoek aan een van de hobbydoos leden is in het grote e-mail gat verdwenen. Gelukkig heb ik een berg oude "Anna's" Die heb ik van zolder gehaald en daar stonden bruikbare voorbeelden in. Samen met het filmpje van Bep gaf het me genoeg moed om me met mijn moodboard de hobbywinkel in te werpen en het eerste garen te kopen. Dat heb ik de afgelopen week allemaal meegesleept naar mijn vakantieadres op Gran Canaria. (Tot groot verdriet van mijn man die niet op het naaktstrand wil zitten met een haak-doos.) Al met al is het begin gemaakt. Vooral heel veel simpele bloemmotieven. Ondertussen zoek ik naarstig verder naar andere patroontjes van blaadjes en vlinders o.i.d. Ik denk dat ik nog wel even bezig ben maar vol vertrouwen dat het goed komt. Zo niet dan naai ik alle bloemen gewoon op een jurk van mijn kleindochter. Tule roze rok eronder en zwieren maar. Altijd goed.


Hanny
Back to Top
momopoyolo View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 Oktober 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer momopoyolo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2015 om 09:29
Hallo,
Ik ben benieuwd hoe het je vergaan is met je Iers Haakwerk.

De link die gegeven is, is een voorbeeld van de Russische en\
Oost-Europese vorm van "Iers Haakwerk".

Ik heb net een artikel op mijn blog geplaatst over de
verschillende achtergronden die in het Iers Haken gebruikt
kunnen worden.


Iers Haakwerk achtergronden
Groetjes van Ric,

http://riccreaties.wordpress.com/
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12086
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 April 2015 om 11:04
ik dacht juist hetzelfde
Back to Top
hhoekstra View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 274
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hhoekstra Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 April 2015 om 07:50
Dank je wel. Zo te zien valt het wel mee, een soort van "Doe je ding als het maar vast zit", netwerk. Ik denk dat ik daar wel uit ga komen.
Hanny
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.297 seconden.
Lang Yarns