Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

wat eten we vandaag (deel??)

 Reageer Reageer Pagina  <1 3456>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2016 om 09:30
Dan heb je nooit de film Turks fruit gezien. Daarin schrok het meisje ook zo na een bietjesmaaltijd.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2016 om 10:37
Ik had dus een collega, die niet zo slim was als Bep maar wel net zo onwetend en hij had dus na de schrik de computer gepakt en
gegoogeld en gedaan en was toen naar zijn ouders gegaan. Pa, ma zei hij, ik heb maagkanker want dit en dat, ik weet het zeker.
Zijn moeder had een beetje gekucht en toen gezegd, had je bietjes gegeten ?
Antwoord . . . ja, ik weet niet of ze hard gelachen heeft of opgelucht was, maar zij heeft hem toen uit de nare droom geholpen.
Blijkbaar aten ze dat nooit, toch wist zijn moeder dat - zo zie je maar weer soms heb je meer aan een moeder dan aan het medische internet.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2016 om 11:33
Het klinkt best komisch, maar stel je de angst en paniek van die man eens voor.
Da's best erg.
Maar gelukkig dat het niet lang heeft geduurd.

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12069
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2016 om 11:35
Nee ik denk niet dat ik die film gezien heb. Wel veel over gehoord, maar niet over bietjes.
En toen die uitkwam was ik nog niet lang 14 en de film was dus KNT en in die tijd mochten we alleen maar het bloot vlees zien dat bij de slager hing.
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Augustus 2013
Locatie: Belgiƫ
Status: Offline
Points: 1382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2016 om 20:06
Na een overdosis spinazie zie je het aan de andere kant ook wel... En dan de geur na een dosis asperges... Ach, betekent dat het allemaal nog werkt daar binnenin
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2016 om 12:17
Vanmiddag een verjaardag, dus ik heb de pan met snert maar uit de koelkast gezet
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12069
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2016 om 13:04
is voor vandaag helemaal een raadsel.
Wordt het voor mij alleen of mogen degene die in brussel nu gevangen zitten toch naar huis
Back to Top
Perlerfan View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 22 Maart 2016
Status: Offline
Points: 60
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Perlerfan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2016 om 13:44
Hutspot
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2016 om 14:07
bep....heb je daar familie ??

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12069
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2016 om 14:09
werken ja, een man en een schoonzoon. Gelukkig moet ik alleen voor de man eten maken. 'k denk dat ik het gemakkelijk ga houden, gewoon een bord verse goed gevulde groentesoep. Is licht verteerbaar en dat mag wel na zo een dag.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2016 om 14:11
JOH!!!

Zij zijn ongedeerd, hoop ik maar, anders zou je het wel zeggen.
Maar dan is het toch erg spannend of ze de stad uit mogen.


Het is allemaal zoooo akelig.



Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2016 om 14:37
Enne...als hij niet de stad uit mag...hoe doet hij het dan met slapen?
Daar zullen nog meer mensen mee zitten, vrees ik.

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12069
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2016 om 14:42
dat zal dan morgenvroeg in diezelfde, wel verfrommelde dan, kleren en ongewassen op het werk opstaan worden.
Ze mogen zelfs de gebouwen niet verlaten. Zelfde met de scholen, kinderen moeten in de school blijven en aan de ouders wordt gevraagd om ze niet te komen halen om 4 uur.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2016 om 15:20
Mag er dan wel voedsel gebracht worden?

Als je hoort en ziet op tv dan besef je niet wat voor impact het nog meer heeft.
Jou man zal het niet leuk vinden, maar hij kan dingen nog begrijpen, maar kinderen en dan vooral de kleintjes.... ik kan mij er niet echt een voorstelling van maken.  Cry
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2016 om 15:50
In Belgiƫ zijn veel kinderen dat gewend, de opvang is vaak aan school gekoppeld. Ze gaan naadloos over en worden dan in de loop van de dag
opgehaald. Maar dat had ik dus nog niet gehoord - dat de kinderen niet naar huis mogen.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2016 om 16:47
Hier gaan ook heel veel kinderen naar de nso. Maar helemaal niet naar huis...

Reken maar dat er voor heel veel mensen problemen zullen zijn, op allerlei gebied.
Ik zou in ieder geval grote last hebben als ik niet naar huis zou mogen, ik heb niet alle insuline bij me als ik weg ben, zeker niet de langwerkende.
Maar ik neem aan dat er voor dit soort dingen wel oplossingen komen.
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12069
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2016 om 16:56
Iedereen mag naar huis en de kinderen mogen opgehaald worden van school, las ik daarnet. Gaat voor vele een geruststelling zijn. Wel zal het nog een zware spits worden van de uittocht.
Maar thuis wacht dan een geurige keuken.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2016 om 18:29
Ha fijn dat je dat even meldt bep!
Dit vind ik toch een opluchting en een geruststelling, al ken ik eigenlijk niemand persoonlijk.
Gewoon de gedachte hoe het zou zijn als je daar zelf zou zitten.

Ik heb teveel inlevingsvermogen.


Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 April 2016 om 19:12
Vandaag een experiment gewaagd met rode quinoa. Daarbij had ik kikkererwten en roerbakgroenten. Succes geweest! Big smile 
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2016 om 16:02
Laatste keer andijviestamp, met rookworst, spekjes en eventueel kaas. De volgende stamppot wordt radijsjesstamp. (Met noten en uitjes)
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 3456>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns