Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Kruidvat

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Kruidvat
    Posted: 05 Juli 2015 om 12:01
Let op de folder: katoen en acryl met patronen van stola's en monsters in de aanbieding. Patronen ook via een site te bekijken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
MaaikeA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Zeeland
Status: Offline
Points: 1989
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MaaikeA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juli 2015 om 15:44
Morgen eind middag ga ik meteen kijken. Zou geweldig zijn als er is wat ik wil. Dank je Magtelt
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juli 2015 om 17:13
Ik wil even naar de patronen kijken, monsters heb ik thuis al, maar die stola wil ik wel zien. En er waren andere leuke aanbiedingen, een cd van M. Borsato bij twee producten, een tas van petflesplastic gemaakt, een streep t-shirt.

kK knip de plaatjes altijd uit, zodat ik die in de winkel kan tonen, dat voorkomt vragend opgetrokken wenkbrauwen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
MaaikeA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Zeeland
Status: Offline
Points: 1989
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MaaikeA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juli 2015 om 17:31
Net naar het Kruidvat geweest, hollen, want veel is er niet. Dikte en soort zelfde als mijn plaid, zal een bonte plaid worden .
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juli 2015 om 17:40
Onze had nog niks, de vracht komt dinsdag, dus misschien is het er woensdag. Misschien ga ik dan even kijken, want ik mag de tandarts met een bezoekje vereren en die zit op hetzelfde winkelcentrum.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
zakdoek View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2011
Status: Offline
Points: 774
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zakdoek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juli 2015 om 09:25
Ik ben net geweest. Er was niet veel, maar ik was er om 9 uur, dus ik had geluk. De katoen is zelfstrepend, ik ben daar nogal gek op. Het was wel heel dun! Voor naald 1,5 - 2. Een stuk dunner dan Phildar/Catania.
Maar voor een kantshawl is dat geen punt natuurlijk.
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juli 2015 om 09:31
O, klinkt in mijn oren goed, dun garen. Zal ik toch ook eens moeten gaan kijken.
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Augustus 2013
Locatie: België
Status: Offline
Points: 1382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juli 2015 om 10:45
ik heb wat van die dunne glimkatoen gekocht, staat op met gratis werkbeschrijving, maar als ik die probeer krijg ik

pagina niet gevonden

Sorry, de opgevraagde pagina '/_sana_/handlers/getfile.ashx/46ac0968-d2f8-4775-a124-acadc9d442a9/Werkbeschrijving_Omslagdoek-Trekpleister-2015.PDF?token=-1' kon niet worden gevonden. De pagina kan zijn verplaatst of het webadres is onjuist.
Probeer een van onderstaande oplossingen:
Onze excuses voor het ongemak.

mooi is dat. voel me wel bekocht nu
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Augustus 2013
Locatie: België
Status: Offline
Points: 1382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juli 2015 om 10:58
PS is er iemand met een twitteraccount die kan klagen? Je kunt bij Kruidvat dus geen e-mail meer sturen naar de klantenservice, blijkbaar willen ze dat je naar de hele wereld je ongenoegen rondtwittert.
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juli 2015 om 12:28
http://klantenservice.kruidvat.nl/system/templates/selfservice/kruidvat/#!portal/1010/contact_us?

Misschien dat je hier wat aan hebt?
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Augustus 2013
Locatie: België
Status: Offline
Points: 1382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juli 2015 om 13:07
als je daar iets invult zoekt hij alleen in de al gegeven antwoorden, maar je kunt ze niet contacteren. Een soort van oneindige lus. Slecht hoor.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juli 2015 om 13:31
http://nl.kruidvat.be/domains/default/pages/content/s2/over_kruidvat.aspx

hier zijn de contaktgegevens. Je kan ook een goed idee invullen en zeggen dat ze de juiste site of het juiste adres voor een patroon moeten geven ipv iets neps

eronder staat heb je een andere vraag klik hier en klik hier wat vetjes en onderlijnt dus ik denk dat je daar terecht kunt.
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Augustus 2013
Locatie: België
Status: Offline
Points: 1382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juli 2015 om 14:21
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juli 2015 om 14:30
maar ernaast staat dan toch contact , telefoon email twitter ...en als ik op email klik kan ik een vraag erin schrijven in da roosterke
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juli 2015 om 14:31
is wel lachen, van de warmte of iets slecht gegeten te hebben krijg ik patroon dun katoengaren.
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Augustus 2013
Locatie: België
Status: Offline
Points: 1382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juli 2015 om 14:46
Originally posted by bep bep wrote:

maar ernaast staat dan toch contact , telefoon email twitter ...en als ik op email klik kan ik een vraag erin schrijven in da roosterke


mooi, en stuur me dan eens het antwoord? mij lukt het niet, heb het al tien keer geprobeerd maar ik ben niet zo geinteresseerd in darmkrampjes
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juli 2015 om 15:05
heb juist een mail verstuurd en als ik het antwoord binnen krijg krijg jij het doorgestuurd.
Back to Top
zakdoek View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2011
Status: Offline
Points: 774
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zakdoek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juli 2015 om 16:15
Ik vind het erg veel lijken op Jaipur van Katia: evenveel meters op een bolletje en dezelfde samenstelling. Ik hoop dat het ook net zo mooi streept.
Ik zit al verlekkerd op Ravelry rond te neuzen naar een mooi patroon. Smile
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juli 2015 om 19:37
oei, hier helemaal niets (meer), was dus duidelijk te laat
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Augustus 2013
Locatie: België
Status: Offline
Points: 1382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juli 2015 om 20:03
Ik was vier uur later terug gegaan, en toen was het schap leeg. De verkoopster verbaasde zich er ook over. Het is best mooi garen maar heel erg dun.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns