Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Breiboek 'wilde dieren' Sarah Keen

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Lazlo View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 06 Juli 2015
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lazlo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Breiboek 'wilde dieren' Sarah Keen
    Posted: 06 Juli 2015 om 14:36
Ben dringend op zoek naar de Nederlandse versie van het breiboek 'wilde dieren' van Sarah Keen!!!
Kan iemand mij een exemplaar bezorgen tegen betaling aub?
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juli 2015 om 14:49
Ik denk dat je op de verkeerde site zit. dit is geen Winkel,
maar een forum
oant Sjen
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juli 2015 om 14:50
lazlo, lees even de hartelijk welkom in de rubriek 'even voorstellen'.

Misschien eerst vragen of iemand het boek heeft want bij mijn weten heeft er hier niemand een boekenwinkeltje met x aantal exemplaren van een bepaald boek.

Al eens in boekenvoordeel of euroland of hoe heet die winkel gaan kijken? daar hebben ze soms ook exemplaren.

Het engelstalig boek is nog te verkrijgen en ik denk dat dat origineler en minder kans op fouten geeft dan het nederlandstalig boek.
Back to Top
Lazlo View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 06 Juli 2015
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lazlo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juli 2015 om 14:59
Wat een keilieve reactie 😒
Toch bedankt.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juli 2015 om 15:06
Over welke reactie heb je het? Ik zie hier geen abnormaliteit staan hoor, tenzij de ik ben dringend op zoek naar ...kan iemand mij een exemplaar bezorgen tegen betaling aub.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juli 2015 om 17:45
Dat boek lag een tijd geleden in een mand met boeken, die Euroland graag kwijt wilde. Volgens mij deugt er niets van de vertaling en kloppen de patronen niet. IK heb het mooi laten liggen en die mand is vanzelf leeggeraakt.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
rathmiron View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 18 Januari 2015
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 135
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rathmiron Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juli 2015 om 18:36
als de nederlandse echt zo slecht is, kun je ook de engelse versie kopen, en dan via internet het vertalen. er zijn heel veel schema's die nederlandse haak- en breitermen naast anderstalige termen laat zien. zo kun je er in de meeste gevallen prima uitkomen

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.578 seconden.
Lang Yarns