Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Iedere dag een gek plaatje of gekke foto.

 Reageer Reageer Pagina  <1 2829303132 38>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 December 2015 om 15:36
Originally posted by By MG By MG wrote:

lol too funny!:
Nou niet je hond loopt zo voor joker, maar jij als baasje.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 December 2015 om 14:04


Ik heb je nog zó gewaarschuwd voor die groeihormonen!!
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 December 2015 om 10:33
Originally posted by Hulten1 Hulten1 wrote:

Originally posted by Kamilla Kamilla wrote:

Originally posted by Hulten1 Hulten1 wrote:

Nooit geweten dat honden enig weet hebben van hun uiterlijk.

Ooit een programma gezien waarin een dierenarts bij een hond wegens huidproblemen aan de kop een beschermkap moest aanbrengen. Het zag eruit als een soort lampenkap zodat hij niet aan zijn kop kon krabben. Z'n baasjes moesten vreselijk lachen en vergeleken het dier met "Zeeuws meisje" omdat de vorm van die kap leek op een Zeeuwse muts. De hond kroop beschaamd weg en toen gaf de dierenarts hier uitleg over.   

Op onderstaande link kan je bij vraag 26 lezen over dit onderwerp.
http://www.trimsaloncozycorner.nl/index.php/informatie/meest-gestelde-vragen

Sorry Kamilla, het is misschien een geruststellende gedachte dat dieren menselijk reageren, maar dat gaat er bij mij niet in. 
Dieren reageren op de toon/intonatie waarop iets wordt gezegd. Woorden (her)kennen dieren niet, wel klanken waar ze door ervaring wijzer geworden op reageren. 
Ik heb een Pers gehad die reageerde door te paraderen en ons kopjes te geven, wanneer we na een borstelbeurt tegen haar zeiden: "oooh wat ben je toch weer mooooi!!"  Maar wanneer we exact dezelfde woorden op een neutrale spreektoon uitspraken was er geen reactie.
Dat een hond wegkruipt wanneer hij zo'n kap opheeft is niet meer dan logisch. Hij wordt beperkt in zijn zicht dus voelt zich niet veilig en zoekt beschutting.

Haha dat klopt. Vroeger was mijn vader bevriend met een politieagent uit het dorp. Toen die op visite was riep mijn vader onze hond bij hem, met een koekje in de hand. Hij hield het koekje voor en zei op ietwat strenge toon "die is van een politieagent" en de hond keek de andere kant op, nam het koekje niet. Daarna zei mijn vader op mildere toon "die is van de eerlijke burger" en hup de hond nam het koekje aan. Die agent zei dat mijn vader hem zoiets toch niet moest leren. Och, het was een schat van een agent, zag de humor er wel van in denk ik.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 December 2015 om 06:08
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 December 2015 om 18:43
Kan ik me wat bij voorstellen
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2014
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 3011
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 December 2015 om 18:11
lol too funny!:
http://madebymg.
blogspot.nl/


https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 December 2015 om 11:09
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 December 2015 om 06:59
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 December 2015 om 18:59
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 December 2015 om 11:48
Originally posted by Hulten1 Hulten1 wrote:

Sorry Kamilla, het is misschien een geruststellende gedachte dat dieren menselijk reageren, maar dat gaat er bij mij niet in. 

Van honden heb ik totaal geen verstand dus als dierenartsen dit suggereren, neem ik dit ter harte. Verder niets. Mijn ervaringen hier met de konijnen zijn ook totaal afwijkend met wat "men" er over beweert. Dus wie weet heb jij groot gelijk in jouw geval.  
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 December 2015 om 11:08
Originally posted by Kamilla Kamilla wrote:

Originally posted by Hulten1 Hulten1 wrote:

Nooit geweten dat honden enig weet hebben van hun uiterlijk.

Ooit een programma gezien waarin een dierenarts bij een hond wegens huidproblemen aan de kop een beschermkap moest aanbrengen. Het zag eruit als een soort lampenkap zodat hij niet aan zijn kop kon krabben. Z'n baasjes moesten vreselijk lachen en vergeleken het dier met "Zeeuws meisje" omdat de vorm van die kap leek op een Zeeuwse muts. De hond kroop beschaamd weg en toen gaf de dierenarts hier uitleg over.   

Op onderstaande link kan je bij vraag 26 lezen over dit onderwerp.
http://www.trimsaloncozycorner.nl/index.php/informatie/meest-gestelde-vragen

Sorry Kamilla, het is misschien een geruststellende gedachte dat dieren menselijk reageren, maar dat gaat er bij mij niet in. 
Dieren reageren op de toon/intonatie waarop iets wordt gezegd. Woorden (her)kennen dieren niet, wel klanken waar ze door ervaring wijzer geworden op reageren. 
Ik heb een Pers gehad die reageerde door te paraderen en ons kopjes te geven, wanneer we na een borstelbeurt tegen haar zeiden: "oooh wat ben je toch weer mooooi!!"  Maar wanneer we exact dezelfde woorden op een neutrale spreektoon uitspraken was er geen reactie.
Dat een hond wegkruipt wanneer hij zo'n kap opheeft is niet meer dan logisch. Hij wordt beperkt in zijn zicht dus voelt zich niet veilig en zoekt beschutting.
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 December 2015 om 11:01
op tijd en stond de maat nemen, zodat het zeker niet te groot wordt.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 December 2015 om 10:57
Ha-ha, wat leuk!!! Toch hoop ik dat de kat het "bakkie" niet als zodanig beschouwt... 
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 December 2015 om 10:55
O wat herkenbaar! Heerlijk. Die blik ook LOL
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 December 2015 om 10:44
Kat in t (gehaakte) bakkie


Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 December 2015 om 15:58
das een goeike
Back to Top
BreiMuts View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 23 Februari 2015
Locatie: Dordrecht
Status: Offline
Points: 329
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BreiMuts Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 December 2015 om 15:54

Groetjes Maria
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 December 2015 om 19:09
Originally posted by Hulten1 Hulten1 wrote:

Nooit geweten dat honden enig weet hebben van hun uiterlijk.

Ooit een programma gezien waarin een dierenarts bij een hond wegens huidproblemen aan de kop een beschermkap moest aanbrengen. Het zag eruit als een soort lampenkap zodat hij niet aan zijn kop kon krabben. Z'n baasjes moesten vreselijk lachen en vergeleken het dier met "Zeeuws meisje" omdat de vorm van die kap leek op een Zeeuwse muts. De hond kroop beschaamd weg en toen gaf de dierenarts hier uitleg over.   

Op onderstaande link kan je bij vraag 26 lezen over dit onderwerp.
http://www.trimsaloncozycorner.nl/index.php/informatie/meest-gestelde-vragen
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 December 2015 om 18:09
Nooit geweten dat honden enig weet hebben van hun uiterlijk. Ik heb ze ook nog nooit voor de spiegel zien staan om zichzelf te bewonderen of te beklagen Wink
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 December 2015 om 15:38
Honden schamen zich al als ze net naar de kapper geweest zijn vanwege hun veranderd uiterlijk. Dus ik verwacht dat er inderdaad een heel lekker koekje aan moet komen om deze vertoning te belonen.   
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 2829303132 38>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns