Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Iedere dag een gek plaatje of gekke foto.

 Reageer Reageer Pagina  <1 56789 38>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2015 om 14:42
Nee, ik heb nog een antieke.



Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2015 om 14:48
werkt die nog want volgens wat ik zie heeft ze zich al losgeknaagd.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2015 om 14:55
Ik denk da'k toch maar es een nieuwe moet nemen.

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2015 om 15:17
Bep en Lao-tse....ik zal wel heel dom zijn....maar ik weet niet
wat voor een apparaat dit is EmbarrassedEmbarrassedEmbarrassedEmbarrassedEmbarrassedEmbarrassedEmbarrassedEmbarrassedEmbarrassed
Ik haak nooit af!

Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2015 om 15:51
De mijne is al draadloos    
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2015 om 15:55
Huhhhhhhhhh??????????/ EmbarrassedConfusedEmbarrassedConfusedEmbarrassedEmbarrassedEmbarrassed
Ik haak nooit af!

Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2015 om 16:02
Het plaatje van Lao-tse doet mij erg denken aan een of ander gereedschapje uit de 50-er jaren van mijn vader. Zelf heb ik een albino trackball: wit met een rode bal.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2015 om 18:49
Marileen, het plaatje onderaan op de vorige pagina ken je toch? Een muis in een muis. En de rest volgt er op.
En ik zit mij nu een bult te lachen met u omdat ik al voor mij zie dat je denkt en nog een albino erbij ook en dat je het in Keulen hoort donderen.

Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2015 om 18:59
Originally posted by bep bep wrote:

wat ik nu ontdekte wist ik echt niet.
is dat bij jullie ook zo?






Omdat dit plaatje op de vorige page staat voor de duidelijheid even hier neergezet.
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2015 om 18:59
Wat er bij jou in zit is dus ook een albino. Bep.
Tongue
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2015 om 22:06
De mijne ziet er uit als op onderstaande link. Maar: dan albinoTongue De grijze delen zijn bij mij wit.

http://www.beslist.nl/computers/d0000658497/Logitech_Trackman_Marble_Mouse_%28_910-000808_%29_Trackball.html

Dat plaatje van de muis van Bep snap ik niet helemaal. Wat zit daar nu precies in? 
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2015 om 22:28
de naam van dit topic is toch iedere dag een gek plaatje ?

een ander dan maar.

Een echte hotdog



Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2015 om 22:33
Originally posted by Kamilla Kamilla wrote:

De mijne ziet er uit als op onderstaande link. Maar: dan albinoTongue De grijze delen zijn bij mij wit.

http://www.beslist.nl/computers/d0000658497/Logitech_Trackman_Marble_Mouse_%28_910-000808_%29_Trackball.html

Dat plaatje van de muis van Bep snap ik niet helemaal. Wat zit daar nu precies in? 

 EmbarrassedEmbarrassed
Ik haak nooit af!

Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2015 om 22:35
een muis met een zuurstofmasker op en die aangesloten is aan de draad die naar de pc gaat. Dus in de muis zit een echte muis die de muis bestuurt.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2015 om 23:29
LOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOL

Sorry, ik had het echt niet gezien. Inderdaad is het een albino-muisje: witte vacht met rode oogjes. 
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 December 2015 om 08:46
Jaaaaaaaaaaaaaaa.......nu zie ik het!!!!
EmbarrassedEmbarrassedEmbarrassed
LOLLOLLOLLOLLOL
Ik haak nooit af!

Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 December 2015 om 15:03


Bad hairday
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 December 2015 om 11:07
hihhi de kip is ontploft!
n echte plofkip dus!
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 December 2015 om 12:07
deze is niet gek is gewoon een duizendste luck geweest.

Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 December 2015 om 12:30


De kat op het spek binden.
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 56789 38>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns