Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Hobby handig haken

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Hobby handig haken
    Posted: 12 Mei 2016 om 12:28
Deel drie van de speciale Hobby Handig Haakuitgave is uit. Het is wel meestal meer van hetzelfde, een deken, een knuffel enz.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Mei 2016 om 14:10
Soms heb ik het idee dat ze van een paar oude nrs weer een nieuwe uitgave maken .
Back to Top
Dansk View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Mei 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1229
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dansk Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Mei 2016 om 16:27
Ik zie ook wel eens in de bladen met gehaakte dameskleding patronen uit een eerder blad.
Annemarie
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Mei 2016 om 17:14
Ik vond dat ook met poppenpatronen. Diana Thuis Creatief lanceerde dan een boekje met voor de helft oude koek in nieuwe trommel.

Maar bij Hobby Handig bedoelen ze het ook zo, de eerder in het blad verschenen haakpatronen worden na een jaar gebundeld, voor de haaksters die er teveel kaartenmakerij en taartenbakkerij in zien om het blad te kopen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Mei 2016 om 10:57
Zoiets ? Onlangs gevonden, ik zal de vindplaats even verzwijgen.
 
En van dichtbij;
 
Voor de visueel gehandicapten onder ons zal ik even souffleren 7 maart 2006 . . . bevrijd op Bevrijdingsdag 2016 ConfusedDead
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Mei 2016 om 11:06
maar die zien er in ieder geval nog goed uit of foto. Of ze nog krokant gaan zijn is iets anders. Maar wel een schoon dozeke om haakattributen in te steken.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Mei 2016 om 12:08
Je vraagt je af wat ze erin stoppen zodat ze 10 jaar later er nog zo uit zien, alhoewel ze hebben 10 jaar luchtdicht verpakt in een
plasticje gezeten en in een blik dus donker en dat blik zat in een doos en die doos stond op een koele plaats. Ik zal je zeggen ze roken wel heel oud.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Mei 2016 om 12:20
misschien was dat 10 jaar geleden wel hoe speculaas moest ruiken.
'k zou toch eens proeven want er staat niet bij te gebruiken tot.

Als ze verduft smaken zijn ze niet goed niet meer.
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2016 om 11:28
Tjemig! Maar helemaal niet vreemd ik heb laatst ook nog iets ergens in een lade ontdekt dat "way back" gaat. Toch maar in de vuilbak gegooid
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2016 om 14:36
Net die harde beschuiten van direct na de oorlog . Die moest je gewoon soppen .
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2016 om 09:22
Dat blik waar ze in zitten is wel heeeeeeel leuk!!!!
BEWAREN dat blik! Big smile
Ik heb nog een antiek koffieblik van Douwe Egberts.
Ik gebruik het ook voor de koffie, maar ben er
wel heel zuinig op. Smile
Ik haak nooit af!

Back to Top
Dansk View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Mei 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1229
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dansk Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2016 om 13:20
Ik moet van mijn kinderen de hagelslag nog steeds in een oud De Ruyter blik doen. Nostalgie is leuk.
Annemarie
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2016 om 15:28
LEUK!!!! Dat zijn ook van die mooie blikken.
Zo ben ik ook op zoek naar die oude ligatrommels.....ken je die?

Sorry......we gaan helemaal off topic Embarrassed
Ik haak nooit af!

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns