Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Het menu van de dag

 Reageer Reageer Pagina  <1 1112131415>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 December 2016 om 17:19
rosti rondjes met appelmoes, dopertjes en worteltjes en een omelet
erg lekker en ik heb nog een kiwi, ;lekker door de yoghurt
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 December 2016 om 17:43
Zilvervliesrijst, kleine rundergehaktballetjes, roerbakgroente en een pan snijbonen.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3616
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 December 2016 om 17:55
wortelen met gekookte aardappelen en een hamburger
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 December 2016 om 17:57
Eigen gebakken broodjes hamburger met gebakken uitjes...
Hmmm....
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 December 2016 om 20:33
Bal gehakt, wortelen en gekookte piepers
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2017 om 18:33
Vandaag heb ik hutspot gemaakt: kruimige aardappels, wortels, bleekselderij, uien en ...BRANDNETELS !!

Voor de eerste keer dit jaar kon ik ze afsnijden in de tuin. Ze zijn gesnipperd door de stamppot gegaan. Leuk, de eerste voorjaarskruiden op tafel. Ik had er vegetarische bolletjes bijgedaan. Mjummm... 
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2017 om 19:01
Vandaag was het biet voor manlief en spruitjes voor mij .
Morgen boerenkool.
Zat nog een pak in de diepvries en voor je het weet is het lente.

Er ligt nog een worst in de koelkast .
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2017 om 19:29
Hee, wat grappig. Boerenkool met worst staat hier morgen ook op het menu. Lekker makkelijk voor op de zaterdag.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2017 om 19:48
daarjuist beslist dat het frieten gingen worden. Dus aardappelen niet geschild, gewoon efkes gewassen, in frieten gesneden en gebakken.
Ik heb nog nooit zo vlug eten op tafel kunnen zetten.
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2017 om 20:14
oo lekker Bep, zelfgemaakte frieten zijn het lekkerst daar kan geen enkel merk tegenop vind ik. Alleen, ik haal er altijd wel de schil van af.


Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2017 om 20:25
ikke tot vorige zondag ook. MAAR Sergio Herman, jullie wellicht bekend (is een nederlander dacht ik) die heeft een frituur geopend en die schilt zijn patatten dus niet. En ik dacht, als een sterrenchef zijn patatten niet schilt en er dan nog veel geld voor vraagt, waarom zou ik ze dan schillen. Ik neem wel juist gekochte aardappelen ervoor, die hebben zo nog geen dikke schil.
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2017 om 23:36
groot gelijk en net onder e schil zitten de meeste vitamin en mineralen
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2017 om 15:24
wat we straks gaan eten weet ik nog niet, waarschijnlijk 'ne smos'.
Momenteel ben ik mij aan het opofferen zodat er niemand ziek zou kunnen worden. Ik ben de centwafeltjes aan het opeten want die vervallen bijna : tenminste houdbaar tot 31-05-2017. En voor ge het weet is het zover.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3616
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2017 om 15:51
nasi
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2017 om 16:09
Als ik jouw "nasi" zie staan, krijg ik direct een knorrende maag... Tongue Toch maar eerst een kiwi pakken.


Originally posted by bep bep wrote:

wat we straks gaan eten weet ik nog niet, waarschijnlijk 'ne smos'.
Momenteel ben ik mij aan het opofferen zodat er niemand ziek zou kunnen worden. Ik ben de centwafeltjes aan het opeten want die vervallen bijna : tenminste houdbaar tot 31-05-2017. En voor ge het weet is het zover.

Bep, dit is geheimtaal voor mij van het begin tot het einde.LOL

Wat is "smos" en wat zijn "centwafeltjes"? Ik kreeg al merkwaardige visioenen... 


Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2017 om 16:37


dit is nen smos, een soort van broodje gezond bij jullie, alleen is dit veel lekkerder, door de klodder mayonnaise die er mee tussen zit. En als je erin probeert te bijten, schuift het geheel weg en smost ge van alles.



en dit waren de bijna vervallen centwafeltjes
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2017 om 17:07
LOL... wat een belevenis met die mayonaise. Bedankt voor de uitleg. Dan ga ik nu weer verder met mijn boerenkool-stamppot.  
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2017 om 18:30


ik zit aan de yoki peer heerlijk
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Februari 2017 om 11:07
Ik ga voor de kippen koken, ik denk mie of miehoen . . . alleen twijfel ik hoeveel ik zal maken. Of misschien toch macaroni.
De mie, macaroni enzovoorts komt bij mijn ouders uit de kast en is allemaal dramatisch over de datum . . . maar de kippen interesseert
dat weinig. Zo eten ze ook al tijden rijst door hun graan.
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Februari 2017 om 17:06
leuk voor de kippetjes
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 1112131415>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.390 seconden.
Lang Yarns