Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Het menu van de dag

 Reageer Reageer Pagina  <1234 15>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juni 2016 om 21:37
awel, ik ben wel geinteresseerd zolang je maar de gekende namen van de ingrediënten opschrijft en niet hoe ze het in weetikhetwaarditreceptvandaankomt noemen. Dus omelet is omelet en niet foejoenghai of zoiets.
Hebt ge mijn emailadres dan nodig? Dan stuur ik het wel in een pm.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juni 2016 om 23:25
Melen is sowieso makkelijker. i.v.m. opslaan en uitprinten.
Dus ... graag mailadres. (had ik dat? denk het niet, ik doe adressen van fora meestal meteen weg.)
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juni 2016 om 09:14
Vandaag biet ,krootjes zeggen ze in Rotterdam ,voor mijn man en bloemkool voor mijzelf . Er is nog 1 gehaktbal over en nog een restje draadjesvlees . Met komkommer en sla moet dat maar weer genoeg zijn .

Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3616
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juni 2016 om 09:29
broccoli, bieten en bloemkool (allemaal restjes van de af gelopen week)
hamburgers
gekookte aardappelen
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juni 2016 om 10:29
Vandaag gaat manlief Thais koken.

Sinds hij met pensioen is kookt hij steeds vaker.
Heerlijk hoor!!
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juni 2016 om 10:46
Vandaag eten wij pizza. Met zelfgemaakte cajunsaus, gekookte kipfilet, rode ui, groene paprika en maïskorrels. Uiteraard is de bodem ook zelfgemaakt.
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juni 2016 om 12:35
Vanavond eten we gestoofde prei, gehaktballetjes en gebakken aardappelen, ijs toe. Maar nu zit ik mijn mond te branden aan een magnetronloempia. Ik was in de stad en deed ienemienemutte of ik een heppie miel van Mac zou eten of naar huis voor loempia's.

Wij eten heel vaak gehaktballetjes, maar altijd anders gekruid. In 43 jaar hebben we nog geen twee keer dezelfde gegeten.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juni 2016 om 13:28
en ik weet het ook al : vanavond MOSSELEN, wel hangcultuurmosselen, maar een mossel is een mossel als er nog geen Zeeuwse zijn.
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 16 December 2005
Locatie: Zutphen
Status: Offline
Points: 2113
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juni 2016 om 13:42
Wij eten vanavond leftovers
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2016 om 13:05
Gisteren zelf Pesto gemaakt.

Mennnnnnn wat lekker!
Vanmiddag een lunchhapje van macaroni met alleen een klodder pesto.
Heerlijk!
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 16 December 2005
Locatie: Zutphen
Status: Offline
Points: 2113
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2016 om 14:52
Pannenkoeken vanavond.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2016 om 15:08
spinazie /aardappelen /tartaar en komkommer . ( We hebben het al op want wij eten tussen de middag warm een uitzondering daar gelaten )

Morgen zal het wel gegrilde kip worden met appelmoes . Is mijn man gek op . Anders neem ik vegaburgers of iets van vis zal nog wel in de diepvries liggen .
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2016 om 16:43
Ohhhh Pannenkoeken..MJUMMIE.
Ik probeer een beetje te lijnen, dus voorlopig geen pannenkoeken.

Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2016 om 17:11
Heee, pannenkoeken, dat is lang geleden dat ik die gehad heb... 

Vandaag is het hier stamppot andijvie uit eigen tuin. Stukje kip erbij en uitjes, rode paprika en selderij. 
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2016 om 21:44
hier met de kleinzoon pizza gemaakt (en opgegeten natuurlijk).
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juni 2016 om 14:27
Vandaag staat op het menu, yambalaja met erbij een salade en stokbrood. Als toetje een stukje vienetta ijs.
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juni 2016 om 15:38
Yambalaja ken ik alleen van CCR en The Carpenters. En die zelfgemaakte cajunsaus klinkt ook al zo exotisch. (En bij beide kan ik me geen voorstelling maken van hoe het zou smaken)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juni 2016 om 17:49
Kleine gehaktballetjes en ratatouille, zonder courgette, want die had ik vergeten te kopen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juni 2016 om 13:09
Pittige vis uit de oven met aardappelpuree, rode bietjes als toetje eenhheerlijke verse smoothie van: aardbeien, banaan en ananas
Dan nog voor bij de koffie een plak cake die ik gisteren heb gebakken.
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juni 2016 om 13:53
wortelen /peulen /aardappelen met vis .
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234 15>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns