Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Het menu van de dag

 Reageer Reageer Pagina  <1 34567 15>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2016 om 11:31
Originally posted by bep bep wrote:

eerst zijn eten in een vergiet en dan onder de kraan zodat het kon uitlekken en dan terug zijn bord op. Hij mocht wel heet water gebruiken
LOL
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3618
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2016 om 11:34
het word vandaag
wortelen/doperwten
rijst
babipangang saus
vissticks
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2016 om 11:36
Streng regime Bep .

Mocht het ook niet heel even in de magnetron of was je bang dat de curry dan zou ontploffen . ???
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12077
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2016 om 12:34
de microgolfoven zou niet veel uitgehaald hebben want zijne curry moest er af.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Augustus 2016 om 09:03
Gisteren hadden wij scholflet in een jasje, worteltjes en gebakken aardappels, citroenkwark toe. Vandaag? Dat ligt nog in de supermarkt, dat weet ik nog niet.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Augustus 2016 om 10:02
sperciebonen /sla /komkommer /tomaat voor wie het lust .


Aardappelen en tartaar .

Morgen wordt het andijviestamp met spekjes
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Augustus 2016 om 10:06
Vanwege de ruime oogst in de tuin is het sperziebonen eten geblazen! Mega-veel courgettes en 2 keer per week andijvie.   
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12077
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Augustus 2016 om 10:10
gisteren, efkes denken wat het nu weer was.

Een beetje puree, een paar schijven gebakken aardappelen, sla met tomaat en een varkensmignonette. Ik er nog een flinke knijp van de joppiesaus erbij en mijn man een lepel pickles.

Als ik dit zo lees ben ik in feite ook al een beetje aan het opruimen.
De diepvries wat leger maken. (puree kwam uit zo een zak met staafjes, niet genoeg meer voor 2 personen).
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Augustus 2016 om 17:50
Minikomkommers en zo'n mandje van AH met een Indische maaltijd, iets van ajam pedis.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12077
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Augustus 2016 om 19:15
't is juist binnen se. Een wrap open laten liggen en daarop eerst parmaham, dan een laag ijsbergsla, dan een laag flinterdun gesneden tomaat en gele paprika. In het midden een merguezworst (wel gebakken eerst). Aan de ene kant knoflooksaus gespoten en aan de andere kant hotspicy pikant saus. En dan komt de truk alles mooi strak oprollen en in 2 snijden. Dat lukt mij dus niet. Het was dus een rommeltje dat we gegeten hebben dat langs alle kanten lekte.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Augustus 2016 om 20:51
vandaag hebben we vis gegeten op een heel ouderwetse manier.
gekookte aardappelen   bloempap gesmolten boter en Geblancheerde kabeljauw filet.
oant Sjen
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3618
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Augustus 2016 om 21:06
Bij heeft de buitengril weer aan gestaan
Het was weer erg lekker
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Augustus 2016 om 21:36
Bloem ,op die manier vind ik het ook zo lekker . Mijn man hoeft het zo niet, maar als ik zin heb mag hij een restje jus en maak ik voor mezelf de saus mmmm.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2016 om 17:30
Er staat een man in de keuken de boel op stelten te zetten, iets met bami en satésaus en ik heb hem opmerkzaam gemaakt op de
aanwezigheid van cashewnoten. Verder ben ik weer gevlucht, want het is daar net een oorlogzone
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2016 om 17:39
Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

Verder ben ik weer gevlucht, want het is daar net een oorlogzone

En wie moet straks het slagveld opruimen? Dat zou ik hier al weten...Evil Smile 
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2016 om 18:47
Kibbelingen, patat en komkommersalade van snoepkomkommertjes, een lekker chocoladetoetje met zoutig karamel smaakje uit een stenen bakje, het is heel luxe, Pol & Pot of zo iets. De spellingscontrole valt over "kibbelingen", zijn ze nu ook al calorie controle?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2016 om 19:51
Lekker andijvie stamppot met rundergehaktballetjes, rode uit en een stengel bleekselderij. De andijvie kwam uit eigen tuin. 

Manlief heeft me daarnet beloofd morgen pannenkoeken te bakken en soep erbij te maken.


Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2016 om 21:24
wij hebben vandaag vlierbessen Jam gemaakt. wat een gedoe.
ik hou niet van de keuken.
oant Sjen
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2016 om 11:12
Originally posted by bloem bloem wrote:

wij hebben vandaag vlierbessen Jam gemaakt. wat een gedoe.
ik hou niet van de keuken.
Dat vind ik nou heel knap, niet het jam maken zelf, maar van vlierbessen jam maken - ik vind dat zo enorm stinken ik kan daar echt niet tegen.
Dus @bloem Thumbs Up 
 
@Kamilla, hier wordt iedere avond na het eten samen afgewassen en dat was deze keer niet anders en ik droog Embarrassed
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2016 om 11:37
Omdat ik dacht dat het zomer was wordt het vandaag koude kip salade met pasta .

Als het weer zo blijft denk ik dat er nog patat bij komt voor de warmte .

Wie bij ons voor het eten in de keuken staat, staat er na het eten niet .
Helaas blijft het bij afwassen en is drogen ,opruimen en fornuis en aanrecht en gootsteen schoonmaken voor mij ,maar ja mijn man schilt de aardappelen weer
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 34567 15>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.982 seconden.
Lang Yarns