Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

weversmarkt en meer!

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: weversmarkt en meer!
    Posted: 01 Juli 2016 om 10:27
13 juli in hoorn

wol,wol en wol!
vachten, patronen,wolverf spullen enz enz.

een hele straat vol!
de volgende straat is een toeristen markt, vorig jaar niet aan toegekomen!
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juli 2016 om 13:50
Misschien krijg ik mlief zoveer dat hij meegaat.

Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juli 2016 om 22:07
Is het weer zo'n lange treinrit dan of is het dichterbij?
Back to Top
Crochet time View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 31 Augustus 2015
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 193
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crochet time Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juli 2016 om 22:59
Wat een goede tip.
Dat is voor mij niet zover.
Ga zeker even langs om te kijken.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juli 2016 om 09:29
ha die bep, tis niet zo lang als richting groningen, met een beetje geluk is t fietsen, overstappen in haarlem en dan blijven zitten tot hoorn
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juli 2016 om 10:47
Originally posted by breienmaar breienmaar wrote:

ha die bep, tis niet zo lang als richting groningen, met een beetje geluk is t fietsen, overstappen in haarlem en dan blijven zitten tot hoorn

En dan kom je bij mij een bakkie drinken en gaan we samen naar Hoorn. Big smile
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juli 2016 om 18:22
hoi lao tse,
als je op t station staat, haarlem, kunnen we samen verder!
mijn wensen zijn merino wol om te spinnen scoren en spullen om die wol te verven en eventueel een leuk patroon, fair isle om er een vest van te maken.
had jij iets speciaals op t oog?

Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juli 2016 om 21:12
toch een stukje fiets eerst, ziet dan dat ge een darmpje bij hebt om de zak merino luchtledig te zuigen (kan misschien ook met dat soepel darmpje van de fietspomp)
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juli 2016 om 22:10
Originally posted by breienmaar breienmaar wrote:

hoi lao tse,
als je op t station staat, haarlem, kunnen we samen verder!
mijn wensen zijn merino wol om te spinnen scoren en spullen om die wol te verven en eventueel een leuk patroon, fair isle om er een vest van te maken.
had jij iets speciaals op t oog?


Neuh, niets speciaals.
Ik ga met manlief met de auto.
Ik durf niet goed af te spreken omdat ik niet weet hoe lang ik het volhoud om tussen veel mensen te lopen.
Na een herseninfarct ben ik overgevoelig voor prikkels,drukte en zicht, maar vooral erg snel last van geluid.
Ik moet zomaar op stel en sprong wegkunnen en dan zou ik ook jouw plezier vergallen, dat wil ik niet.
Jammer, want het lijkt me wel leuk om dingen samen te doen.

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juli 2016 om 15:42
aha, das jammer, maar misschien zie je me daar, lang,lomp,volslank,grijs, met paarse bril, rode rugzak en dan neem ik me man mee, lang, mager grijs, ongeschoren, sjouwt zn eigen een bult met ''breizooi''
 lijkt me erg lastig overgevoelligheid voor prikkels, kan me dr wel iets bij voorstellen; haarlemmerstraat= koopgoot in leiden , op zaterdag middag, s morgens valt t nog wel mee, maar daarna komt heel leiden daar bijeen lijkt het, en opeens duizelt het me van al die mensen, dringen, duwen ,voor je voeten lopen, dan zit ik snel weer op de fiets naar mn dorpie
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juli 2016 om 18:53
Ik niet heel lang, volslank, grijs, bril bruin naar de pootjes  donkerpaars verlopend.
licht blauwe jas.
Man, iets groter dan ik. volslank, bril, heel kort grijs haar (horen stekeltjes te zijn, ik moet nodig de tondeuse weer es pakken.
Jouw lief heeft eigen "breizooi"? Hij breit ook?

Overprikkeling leidt (als ik het niet tijdig onderken) tot hevige huilbuien, maakt niet uit of ik dan op straat of in een winkel ben en drie dagen ernstige vermoeidheid.
Nare is dat ik ook niet meer andere leuke dingen kan bijwonen, zoals gezellige verjaardagen, eten in restaurentjes, vergaderingen om van een bioscoopje maar te zwijgen.
Vooral verjaardagen van kleinkinderen doen pijn.


Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juli 2016 om 10:24
aha, zal kijken naar een licht blauwe jas met een grijs koppie erbovenLOL
nee joh mn man loopt met mijn ''zooi'' te sjouwen!!!
ik noem t mn schatten! ja t kost schatten zegt manlief dan!
t janken is nog niet eens t ergste! 3 dgn vermoeidheid en de leuke dingen moeten missen , pfffffffff dat is me nogal wat! t enigste wat je kan denken ; ik ben dr nog!
maar ja daar hebbie ook geen pest aan als er een kleinkind jarig is natuurlijk!


goed idee bep!
maar ik zal t zo oplossen; steek een rol grijze tape bij me! ga ff op een zak zitten, nou dan wil ie wel krimpen! plak t snel dicht ! en dr passen meer zakken in mn tas!
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juli 2016 om 10:29
vacume zakken halen zodat alle lucht eruit gaat . deed ik vroeger met vakantie en nu bij de winterkleren alhoewel dat tegenwoordig ook niet meer hoeft
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juli 2016 om 19:01
Whahahaha. zal je zien hoeveel licht blauwe jassen er rondlopen met een grijs koppie erboven!
En als het warm is gaat mijn jas al snel uit. Cool
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juli 2016 om 10:37
hihihih,

als ik bij de ballen kon, hing ik ze in me oren, kleine kerstballen dan heLOL
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juli 2016 om 10:56
Ik vraag gewoon aan iedere vrouw met een paarse bril en rode rugzak of ze breienmaar is.
Ik kan ook een rode alpinopet opdoen.

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2016 om 11:17
Hier nog wat info over die wevermarkt.
http://www.weefnetwerk.nl/

Mijn schoondochter gaat met kleinzoon ook mee.
Dus loopt er een blauwe jas met een grijs koppie, naast een beige met rode jas met een blond koppie achter een buggie.
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2016 om 18:23
okee! een blauwe jas met een heel gezelschap!
ga met de trein van ff over 9 , ivm de 40% kortingskaart en ben er dan rond 11 uur,
mn favoriete kraam is lowlandlececy  vanwege vanwege de merino die ze hopenlijk hebben
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2016 om 22:04
Gelukkig geen regen verwacht.
Niet heet.
Prima marktweer Smile
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juli 2016 om 22:28
Vandaag op de weversmarkt geweest.
Er was veel te zien en er was (in het begin) veel, heel veel regen.

Na twaalf uur werd het gelukkig droog.
Ik heb wel wat 'gewone' grote bollen gekocht, ze zeggen genoeg voor 1 trui, verlopende kleur, we zien wel.
Ik wilde wel meer, maar tja, wat moet ik met al die breisels en haaksels? Had geen echte ideeën of plannen ook.
Heb wel een heel grappig vilten hoedje gekocht.
Verder was het een heerlijk daggie weg met mijn lief, schoondochter en kleinzoon.

Heb nog aan twee dames met grijs haar en een rode rugzak gevraagd of ze de Hobbydoos kenden.
Niet dus.
Verder maar niet meer gevraagd. Wink
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns