Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Weerpraatje

 Reageer Reageer Pagina  <1234 21>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2016 om 11:46
Vanmorgen een fikse hagelbui met onweer. De tuin is nog steeds wit.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2016 om 11:51
Hier wisselen zon en zwartgrijze wolken waar plensregens uitkomen elkaar af .

Het morgen wordt het beter ,gaat veel lijken op morgen gratis knippen .
Bij het oog op morgen hoorde ik het volgen . De weerman heet niet voor niets meteoro"loog"
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2016 om 17:37
hier hebben we sjaans deze keer. Er was regen (niet af en toe een bui) en fris weer (17°) voorspeld van maandag tot vrijdag. De zon heeft geschenen (23°) en het was droog. Tot vanmiddag dan heeft het efkes gegoten. En nu is de zon er terug.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2016 om 18:03
Ik vond het vandaag heel leuk - felle zon en dan donkere luchten waar een een pittige bui uitviel en dat afwisselend, meer zon dan regen.
Met al dat gesomber op de radio had ik donker weer verwacht.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2016 om 18:07
Ik heb ook liever dat ze regen voorspellen en dat het zonnetje het wint .

Zitten we net buiten te eten ,dachten dat het wel ging ,en ja hoor daar komt Pluvius weer langs
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2016 om 21:31
hier vroeg in de ochtend flinke regen en daarna lekker zonnetje met af en toe een klein wolkje.
Mogen niet klagen na wat ze melden
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2016 om 22:44
Met zonneschijn stapte ik in de loop van de ochtend de deur uit... zonder jas. Tijdens de autorit plensde het binnen 5 minuten. Gelukkig kon ik na het parkeren tussen de buien door op plaats van bestemming aankomen. Vanmiddag was het hier stralend. Zelfs nog even buiten gezeten met wat schrijfwerk.  
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2016 om 09:50
Kom net terug van het loopje met de ( loge) hond . Het komt hier met bakken uit de lucht .

Maar morgen wordt het beter .

Daar gaan we dan maar een bakkie op nemen
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2016 om 10:06
Hier vannacht vorst aan de grond gehad... in augustus... 't moet niet gekker worden.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2016 om 10:25
Originally posted by C4th C4th wrote:

Hier vannacht vorst aan de grond gehad... in augustus... 't moet niet gekker worden.


Geek
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2016 om 16:26
Vanavond eten wij sperziebonen uit eigen tuin. Dat betekent dat ik me vooraf ga verkleden in regenpak en gummylaarzen om lekker tussen mijn bonenstaken door te kunnen kruipen.   
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2016 om 18:47
Ik hoop heel erg dat de berichten voor morgen juist zijn en dat het een zomerse dag gaat worden.
Mijn neef trouwt op het strand, zoals ik eerder vermeldde.
Helaas kan ik het huwelijk niet bijwonen.
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2016 om 13:04
Morgen (vandaag dus ) zou het beter worden . Het is helaas grijs en grauw geen zon te zien .

Het is droog dat is al een voordeel Mijn jas is nog niet droog na gisteren . We wachten maar weer op morgen .
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2016 om 15:37
Het weer is hier in ieder geval droog. Dus hopelijk is dat op het strand voor de huwelijksvoltrekking ook zo. 
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2016 om 16:16
droog en grijs hier
oant Sjen
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2347
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2016 om 17:53
Hopelijk is het huwelijk dan op een strand in Zeeland waar al enkele uren de zon schijnt Cool 
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2016 om 09:39
Hier ie het droog en koel, de zon is niet te zien, de lucht is egaal wit.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2016 om 09:53
hier ook droog wel blauw in de lucht en de zon kijkt zo nu en dan even
oant Sjen
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2016 om 10:51
Droog vrij zacht . Van de stukjes blauw kan je een matrozenpakje maken .

Volgens een tante van mij was dat altijd een goed teken
De zon komt af en toe even kijken dus koffie buiten .
We hadden net een groene specht in de tuin en een groengele parkiet .
Weet niet of dat wat met het weer te maken heeft maar het was wel leuk
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2016 om 09:35
Ik zie in het westen witte schapenwolkjes en in het oosten zwarte. Wie gaan er winnen?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234 21>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns