Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Weerpraatje

 Reageer Reageer Pagina  <12345 21>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2016 om 09:40
Ik zie de
oant Sjen
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2016 om 09:49
Ik denk het Westen . Hier nog geen uitbundige zon ,maar wel redelijke temp en wat blauw aan de lucht .
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2016 om 10:12
Ja, de lucht is schoongeveegd, geen schapen meer, wit of zwart. Zou de tuin eindelijk droog genoeg zijn voor mijn elektrische apparaten?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2016 om 10:37
Zon ,blauw ,kussens in de stoelen .

Hond ligt buiten en die heeft een zintuig voor goed weer

Of jouw tuin droog genoeg is weet ik niet ,maar hier is gisteren de grasmaaier ingezet .

Misschien nog even wachten ???

Ik heb de eerste bramen al uit de tuin plus een soort frambozen die op onverklaarbare wijze ooit in de tuin zijn beland .

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2016 om 18:21
Ja, het gras is gemaaid, niet al te kort, alles ziet er groen uit. En ik heb even in de tuin zitten lezen.

Wij hebben kleine wilde aardbeitjes, zomaar uit het niets, ik leg ze altijd op het vogelplankje en ze verdwijnen, dus een van de gevederde vriendjes vindt ze lekker.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2016 om 18:27
hier heeft de zon gewonnenHug!
vanmorgen zitten twijnen en alpaca kaarden, vanmiddag op t strand een teen aan de sok gebreid en in zee gebadderd!
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2016 om 20:16
hier was het grijs en donker. Vanmorgen onderweg naar zeeland : regen en nog donkerder. Daar aangekomen, zon, op het strand warm en vlak aan het water een koude bries. Namiddag : warm en volle zon. op weg naar huis gingen we terug naar het donkere grijs.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2016 om 20:24
Het is hier heel de dag aangenaam geweest ondanks bewolking. De zon hebben we ook gezien. Star
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2016 om 21:33
hier een heerlijk weertje met een brandend zonnetje.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2016 om 10:38
gisteren (moederkesdag) heeft de zon alles gegeven wat ze kon. Vandaag probeert ze maar 'k denk dat haar batterij nog niet helemaal terug is opgeladen.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2016 om 11:32
Prima weer .

Veel blauw ,wat witte wolkjes en ook wel een stevig windje .

Het barst van de toeristen die vanwege op brekingen en slecht geplaatste omleidingsborden de kluts kwijt raken .
Ik ben niets te beroerd om de weg te wijzen ,maar dan zijn er ook die het zelf toch beter weten .

Waarom doe ze zoiets altijd in toeristentijd ?
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2016 om 11:56
Gedwongen sightseeing? Economie aanwakkeren, naft op moeten gaan tanken, honger van het rondrijden, aaah daar een bakker en ernaast een kruidenier, flesje drinken kopen?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2016 om 12:54
In Apeldoorn is het in de zomer ook altijd zandbakkentijd. Grote kerels, met schepjes, die de straat hebben opengegooid om zich uit te leven. Op een keer ging de onderaannemer van een wegenaanlegbedrijf failliet, heeft de weg vóór Berg en Bos (Apenheul) een jaar opengelegen, de bus moest daar omrijden.

Het is heerlijk weer, om al onze buren te pesten. Die hebben weken regen gehad op de camping.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2016 om 12:54
Daar zeg je me wat Bep

Fietsen verhuren per uur geheid wordt dat een uurtje meer dan het plan was .
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2016 om 16:07
In Amsterdam zeiden we altijd kijk het wordt mooi weer zodra er aan de weg gewerkt werd, technisch weer noemen ze dat LOL
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2016 om 19:08
PTT betekende Putje graven, tentje zetten, tukkie doen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 September 2016 om 18:42
Half september, buiten tropische temperaturen. Vanmiddag heb ik fijn genaaid aan mijn winterjurk. En nou begin ik me toch echt te verheugen op de herfst. 
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 September 2016 om 21:07
Net op de buienradar gekeken, maar de buien maken nog niet echt haast - hier zou het best weer eens mogen regenen.
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 September 2016 om 21:34
Hier al vanaf 19.00 flinke buien met onweer nu weer wat rustiger.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 September 2016 om 08:55
Vannacht onweer en net genoeg regen om een sauna te veroorzaken, vanmorgen is het broeierig. Straks de weekendboodschappen doen, zal ik toch maar kiezen voor hutspot of boerenkool? Het ligt al in de supermarkt.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12345 21>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns