Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Weerpraatje

 Reageer Reageer Pagina  <1 89101112 21>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 April 2017 om 09:16
Ik kwam gister langs onze magnolia en werd helemaal treurig - al het verse blad bevroren Unhappy. Maar even aankijken, treurig gezicht
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 April 2017 om 09:51
Disapprove
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 April 2017 om 09:54
Toch verbaas ik me vaak over het herstellend vermogen van de natuur.

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 April 2017 om 10:17
Dat is een triest gezicht. Toch heeft inderdaad de natuur een herstellend vermogen: zodra het warmer wordt, is een vaste plant vaak extra "gemotiveerd" om die schade uitbundig in te halen. 
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 April 2017 om 11:29
het is hier bewolkt droog en koud.
maar er is ook iets leuks.
de tortelduiven proberen al zeker 2 maanden een nestje te maken in de boom voor ons huis.
nu maakt een tortelduif niet een uitgebreid nest ,maar de takjes wilden niet blijven liggen.
Ik heb van vliegertouw een nestje gehaakt , en mijn Man heeft het in de boom gespijkerd. twee weken geleden vanmorgen zat de tortelduif er eindelijk in. Foto volgt 
oant Sjen
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 April 2017 om 12:29
HEEE...??? Wat goed!!! Samenwerking tussen mens en dier. Heel bijzonder dat de torteltjes die boodschap begrepen hebben. Benieuwd naar de foto's. 
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 April 2017 om 16:22
Die zullen blij zijn warm in het nestje met zo koud weer ,knap hoor🐦
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 April 2017 om 16:29
Leuk zeg, de duiven geholpen met het nest. 
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 April 2017 om 10:37
de beloofde foto van de duiven. moeders zit keurig op haar nest.
het is hier bewolkt en buiig ,met zo nu en dan een beetje Zon. 
oant Sjen
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 April 2017 om 10:49
Hier op en af met het zonnetje .
De hortensia's hebben een tik van de vorst gehad zag ik vanmorgen

Volgens mij hebben de meesjes jongen in het vogelhuisje .

Krijg straks de hond van mijn dochter . Ze gaan 14 dagen naar Spanje .
Laat hij nu net z'n staart ergens bij hun in de tuin opengehaald hebben terwijl hij op poezenjacht was .

Eigenlijk moest er een stukje van die staart af ,maar een narcose op zijn leeftijd -13 jaar - is wel een beetje riskant dus is het gehecht .
Het schijnt goed te gaan ,maar ik moet Maandag wel weer naar de dierenarts .
Als ze hem zo meteen komen brengen ,nog eens goed doorpraten wat ik moet doen als het ,onverhoopt ,toch minder gaat .
Het lijkt wel of hij altijd wat heeft als hij hierheen komt . Vorige keer was het die allergie van z,n vlooien/teken druppels .
Het blijft altijd een verantwoordelijkheid ,dieren en kinderen van een ander .
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 April 2017 om 13:48
bloem help ! ik zie een duif op een tak zitten, maar waar moet ik de duif in het nest zoeken? Op dezelfde hoogte maar in de oksel van de stam en de dikke tak? Is nog een gevaarlijk klusje ook om dat nest erin te krijgen.

mutti die hond zal dat aanvoelen : joepie ik mag op vakantie, nog rap efkes een wond oplopen dan word ik weer vertroeteld en krijg een luxebehandeling.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 April 2017 om 16:57
Prachtigge boom ,welke held is in die boom gekropen ,he muttie suxes met de hond ,ocharm zijn staartje .Ik ben juist gaan fietsen en kou,amai 🌡❄
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2017 om 09:09
alweer koud hier in het Noorden.
en ook nog droevig nieuws  over de duiven.
ze hadden al een ei gelegd in mijn nestje, maar een grote roek heeft het vanmorgen gestolen en op gesmikkeld .  triest, maar ook dat is natuur.
oant Sjen
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2017 om 09:50
Originally posted by bloem bloem wrote:

triest, maar ook dat is natuur.

Eten en gegeten worden...

Als wij hier onze blikken gericht hadden op het roekennestje en gezien hadden hoe de jonge roekjes van dit eitje gesmuld hadden, zouden we ook vertederd zijn.  
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2017 om 10:13
Och nee ,het leven kan wreed zijn ,maar ja de natuur he toch zielig nu we er samen van genoten ,met dat mooie nestje komt er zeker terug een ei ,moeder doe je best🕊
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2017 om 15:43
Wat? Heb ik de lente en zomer doorgeslapen en is het nu herfst?
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2017 om 15:49
LOLLOL
oant Sjen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2017 om 12:11
Jonge waterhoentjes, bermen vol wilde bloemen, fietsers met blote armen en benen, hebben we nog iets te mopperen?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2017 om 12:19
Ja ,want ik had vanmorgen een flinke bui .

Nu schijnt hier ook de zon en ben ik weer droog , plus naar ik hoop straks ook de was
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2017 om 13:37
Mijn was is al droog. Nu nog strijken!!!! Eigenlijk doe ik dat best graag, maar vandaag.......
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 89101112 21>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns