Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Weerpraatje

 Reageer Reageer Pagina  <1 910111213 21>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2017 om 13:58
Ik heb gezien dat we er vandaag van moeten genieten, want de komende dagen wordt het 16-19 °C, echt Nederlands "aan-uit" weer.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2017 om 14:05
Het is in ieder geval super bonenweer. Gisteren heb ik 80 spekbonen in de grond gestopt bij de staken. Mijn courgetteplant, die sinds eergisteren in de volle grond staat, gaf daarnet aan dat hij het wat warm had. Stokjes er omheen gezet en daar wit plastic rond gespannen zodat de verdrogende oostenwind en de zon er even niet meer bij kunnen. Klutsje water erbij en hoppa... 30 minuten later keek hij weer vrolijk. Star

Originally posted by lidwina lidwina wrote:

Nu nog strijken!!!!

Het loopt niet weg hoor. Morgen fantastisch strijkweer.


 


Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2017 om 15:49
28 graden bij de blote juffrouw. En ik liep onbeschermd in de zon, ik heb snel factor 30 aangeschaft.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2017 om 08:52
Hier is het zacht aant regenen maar toch nog warm ,daar hou ik wel van alst maar eventjes is he ⛅
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2017 om 10:04
Lekker mild regentje, super voor de moestuin. Het voordeel van een regenachtige dag is dat ik me "verplicht" met andere dingen moet bezighouden dan wroeten in de tuin.  
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2017 om 12:00
Komende week wordt mooi weer verwacht. Toch hebben we stevige buien nodig las ik, anders krijgen we een wespen overlast.  Nou ja, dan mag het van mij wel af en toe flink gieten.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2017 om 07:41
we zijn weer thuis na een dikke week Ermelo. heerlijk iedere dag gezwommen in het binnen bad op de camping. heel goed voor mijn knie. Ik loop nu weer gewoon maar dan zonder pijn.
het weer is vandaag warm heb ik begrepen. daarom wil ik vandaag maar eens proberen te fietsen.
Fijne dag allemaal. 

oant Sjen
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2017 om 10:21
Welkom terug Bloem.
Mooi dat het met je knie weer beter gaat.
Blijven zwemmen dus?

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2017 om 12:31
Heerlijk gezwommen....wat ben ik jaloers Bloem,maar is goed voor je knie hoor,nu nog de fiets en alles komt in orde 🚴🏊😊
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2017 om 22:10
Vandaag was het echt warm en naar het schijnt gaat het de volgende 2 dagen nog warmer worden. Vandaag heb ik ook in een zwembad gezeten, het is te zeggen, zo'n opblaasbaar, een stoel ernaast, broekspijpen naar boven en voeten in het water terwijl de kleinzoon emmertjes water over mijn voeten kapte en steeds wilder ging gieten tot ik toch redelijk tot op mijn rug nat was.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2017 om 22:28
Wat een leuke waterpret-verhalen van jullie. Ik heb vanavond de nieuwe aanplant natgegoten met de gieter. 

Fijn Bloem, dat het zo goed gaat met zwemmen. 

En Bep... ik zie jou al aan de rand van het opblaasbadje zitten met een enthousiaste watergooier. LOL 
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2017 om 22:39
Het is wel de beste manier om een warme middag door te brengen... met de voeten koel in water en het hart warm (van Kleinzoon)
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Mei 2017 om 10:18
Ik heb vandaag voor het eerst ,in ik weet niet hoeveel jaar ,een rok opgezocht .
Aangetrokken en hij paste nog ook . Mijn wist niet wat hij zag .
Ik moet zeggen het is een stuk koeler dan een broek .

Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Mei 2017 om 14:36
.       Veel drinken zegt men op TV ,ik heb mijn vooraad opgeslagen
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Mei 2017 om 15:06
18 dollar per flesje? Geek

Ik vraag me af... zou je die ene dollarcent ook terug krijgen?
Of moet je gepast betalen?

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Mei 2017 om 15:26
Dat zijn bijzondere drankjes! Shocked 

Originally posted by Mutti Mutti wrote:

Ik heb vandaag voor het eerst ,in ik weet niet hoeveel jaar ,een rok opgezocht . Aangetrokken en hij paste nog ook . Mijn wist niet wat hij zag .
Ik moet zeggen het is een stuk koeler dan een broek . 

Dat klopt. Een rok ventileert veel meer terwijl een broek alle ledematen goed isoleert. Maar zowel broeken als rokken hebben een tailleband. Voor hittegolven heb ik een model jurk gemaakt met een verlaagde taille. Een beetje los, sluiks model. Dan heb je een luchtstroom die van de halsopening regelrecht doorzakt zonder in de taille geblokkeerd te worden. Dat is nog luchtiger. Vlindermouwtje erin. Alles wappert. 
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Mei 2017 om 18:38
Alles wappert LOL hahaha da's een goeie. Ik heb vandaag onkruid gewied, volgens mij werd mijn oor eraf gebrand - morgen eens kijken
of de vellen er bij hangen. Verder doe ik maar rustig aan . . . als ik de kipjes zie - bek opengesperd op apegapen liggen, dan heb ik het
toch eenvoudiger - binnen is het nog net iets koeler dan buiten.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Mei 2017 om 08:54
.                      Hier een felle regen bui,met donder slagen ,is leuk voor eventjes ,moet niet te lang duren
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Mei 2017 om 09:04
het  is hier alweer erg warm.regen hebben we niet gehad. het  waait wel stevig.

oant Sjen
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Mei 2017 om 09:13
Vanochtend vroeg echt een felle bui, ik heb net de regenmeter bekeken 8mm, je ziet de tuin ademhalen en opbloeien.
Het wordt al langzaam weer warm.
We hebben een jonge kersenboom, die gaf ik iedere dag een kleine emmer (ik zag al dat de kersen niet meer te redden waren) en
ik wil niet te veel geven, die boom moet zelf op zoek naar water - 8mm is 8 emmers op een vierkante meter, boompje staat er weer fris bij.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 910111213 21>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.328 seconden.
Lang Yarns