Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Weerpraatje

 Reageer Reageer Pagina  <1 1011121314 21>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Mei 2017 om 09:14
Hier ,strakblauwe lucht . Op de buitenthermometer is het 20 graden .
Geen zuchtje wind .
Ook hier is geen drup regen gevallen .Een merel vliegt druk heen en weer met voer voor z,n jongen zie ik nu ik achter de PC zit .
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Mei 2017 om 09:58
na die broeiende dag van gisteren heb ik vandenacht rond een uur of 1 de planten in de potten in de tuin op de tast water gegeven. Toen was het zalig van temperatuur buiten. Vandaag belooft nog zo warm en morgen nog warmer. Ik weet alleen dat er 2 zijn die een klets in hun gezicht gaan krijgen vandaag : de schoonzoon die van LA terugkomt en waar het overtrokken en 19° was heel de week en de zoon die straks in Melbourne land waar het momenteel 7° is.
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Mei 2017 om 18:44
Hier was het ook weer een hele warme dag, in de achtertuin 35C.
Maar ik heb lekker binnen zitten haken.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2017 om 09:39
Net een bui gehad.alles ruikt weer heerlijk fris. nu is het nog bewolkt, maar niet koud.
oant Sjen
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2017 om 11:14
Weer puffen hier ,heel warm een beetje regen is welkom ,mijn wol smelt in mijn handen....⛄
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2017 om 11:38
Vanmorgen vroeg ,net op het moment dat de nieuwslezer vertelde dat het boven Den Haag onweerde hier een flinke klap donder en een bui .

Nu zit ik toch een aardig eind van Den Haag af .
Nu bewolkt 22 graden ,neem toch maar een regenjas mee voor de zekerheid
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2017 om 15:37
Net binnen 26,7 °C heerlijk koel want buiten is het 32 °C.
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2017 om 19:09
Vandaag was het zeker erg benauwd. En wat zijn de vliegen daar vervelend door zeg, bah. Ik heb n goede hordeur maar die heeft vandaag een tijd open gestaan, gelijk een boel vliegen in huis.

Zo jammer, hier gaan de vissen in de vijver dood. Eerst van de week al een grote diamantsteur, daarna een grote zilverkleur karper, vanmorgen een enorm grote wit met oranje, en vanavond weer 2, een wat kleinere en een heel grote. Er zitten nu meer luchtslangetjes in het water, hopen dat het dan weer beter gaat en er niet nog meer sterven. Nu hadden we zat vissen in de vijver maar toch jammer.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2017 om 21:50
Wat jammer van jullie vissen. Komt dat door te weinig zuurstof bij te hoge watertemperatuur? Heel sneu. Het zijn je dieren. 

Hier in de kamer is het precies 25 graden. Ik vond het eigenlijk hier niet zo benauwd en heb heel veel buiten gewerkt. D.w.z. onkruid gewied, zittend op een schuimrubber matje.     
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2017 om 09:01
Hoe erg die vissen en zoveel ,een klein fonteintje brengt zuurstof int water,hier ist ook weer heel warm en vanacht toch een goede regenbui gehad 🌻,
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2017 om 11:22
Het is wel koeler hier en een beetje grijs, maar het heeft niet geregend Unhappy en ik gun mijn tuin een goede bui.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2017 om 12:34
Het is hier voorzichtig aan het miezeren. Hoera, scheelt weer een hoop gietwerk. Ik zal de wolken een beetje jouw kant opduwen.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2017 om 13:14
Hier ook lichte regen . Scheelt inderdaad sproeiwerk .
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2017 om 18:10
Afgelopen nacht hevige buien gehad . vandaag een donkere dag. met harde wind.
niet echt koud.  de tuin staat er in ieder geval weer heerlijk fris bij. de boeren moeten nu natuurlijk zo veel mogelijk mest uitrijden. dus houden we ramen en deuren zo veel mogelijk gesloten.
Onze kip heeft misschien kuikens, maar die heb ik nog niet gezien. ik wil haar niet storen tijdens het uitkomen van de eieren. 
oant Sjen
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Mei 2017 om 07:45
Hier een stralende zon ,vanacht was het lekker fris na een regenbui,dan is het wel vol te houden alst op tijd regend 🌞
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Mei 2017 om 08:27
Gisteravond binnen korte broek, toen naar buiten klusje doen - omkleden - lange broek en vest aan.
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juni 2017 om 08:58
Gelukkig zijn er niet meer vissen dood gegaan. Maar nu hoorde ik al dat er ook teveel chloor in het kraanwaterhad gezeten, en mijn zoon heeft pas een deel van het vijverwater vervangen. Nou ja, het is toch niet meer terug te draaien. Hopen dat de vissen die er nu nog in zitten voorlopig nog blijven leven.

Heb ik gisteravond ook gedaan, later op de avond een huispak aan gedaan.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juni 2017 om 09:33
prachtig weer hier. en weinig wind dat is hier echt zeldzaam.
Ik kwam uit bed ,en toen had mijn plukdedag Man alle ramen al gewassen. dus helder zicht Tongue 
oant Sjen
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juni 2017 om 09:44
Da's fijn wakker worden, Bloem.
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juni 2017 om 10:07
als er ginder niks meer te plukken valt, moogt ge hem langs hier sturen.
Hier valt nog veel oogst te rapen.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 1011121314 21>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns