Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Weerpraatje

 Reageer Reageer Pagina  <1 1112131415 21>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juni 2017 om 10:15
ja dat is fris wakker worden Lao-tse 

oké Bep. maar voorlopig hou ik hem nog wel even bezigLOL
oant Sjen
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juni 2017 om 10:32
Ow geweldig, die van mij schoffelt vooral (iets dat ik niet nuttig vind - ik ben van het onkruid uittrekken type) maar opstaan
met schone ramen - toe maar. Maar ik moet heel eerlijk zeggen dat ik wel al gedacht had - zou dit nou ideaal weer zijn (lekker warm) om
ramen te zemen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juni 2017 om 10:45
als ge dat zo rond een uur of zes 's morgens doet wel, dan is het nog lekker fris en de zon staat er nog niet op. Ik wacht tot het regent om er dan vlug met een aftrekkerke over te gaan.

En ik kan wachten hoor bloem, het gaat niet lopen.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juni 2017 om 15:27
WARM pffff🌞
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juni 2017 om 16:26
Heb een dubbele mega boodschappen ronde gedaan en nou heb ik het warm en ben ik bekaf - ik drink hete T . . . en kijk op de buienradar.
Ik heb perkplantjes gekocht met de hoop op regen in het komend weekend. Raar maar waar.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juni 2017 om 17:54
Gisteravond had ik de border in de voortuin helemaal leeg gemaakt en omgespit. Vanochtend in alle vroegte naar het tuincentrum gegaan voor leuke zomerbloeiers. Rond de middag ben ik dat allemaal in gaan poten en gaan verzorgen. Wat een hitte! Zowaar kwam er migraine opzetten. Waarschijnlijk van het werken in de zon?? Na een pilletje en wat rustiger binnenshuis vertoeven, lijkt het nu over...

Maar: de border ziet er heel kleurrijk uit. Alle kleur die je vanuit je huis ( in dit geval de keuken) kan zien, fleurt ook de binnenkant van het huis op. Star 
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juni 2017 om 07:50
Knap hoor je hebt er wel een heel warme dag uitgekozen ideaal voor migraine ,maar alst resultaat goed is neem je dat er maar bij he ,plaats je een foto alst mooi in bloei staat?🌻
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juni 2017 om 08:11
Vroeger was Apeldoorn zowat de natste stad/het natste dorp van Nederland, als het weerbericht sprak van Hier en daar een bui, dan was het vast en zeker Hier. Maar nu is er nog geen druppel gevallen, echt in geen dagen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juni 2017 om 09:01
Zachtjes tikt de regen op ons zonnescherm .. Want de buienradar had droog weer voorspeld dus kon het vannacht uit blijven hangen .. Sja .. nix zo veranderlijk als het weer, zee ik tegen mn huisband .. antwoord (je raadt het al) : ja, jij ...
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juni 2017 om 10:07
het regent het regent de pannen worden nat, maar ook niet eer dan dat .

Wel heeft het ervoor gezorgd dat we een rustige "luilaknacht "gehad hebben .
Ben er vannacht om 3 uur nog even uitgegaan ,maar geen vernielingen .
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juni 2017 om 13:50
Heeft het dan zo lelijk gedaan bij jullie? Of ben je 's nachts overal tegen gelopen en er is niks kapot?
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juni 2017 om 13:54
Heeft niets met het weer vandoen, die vrees voor vernielingen.
Maar met luilak(nacht)
Zie:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Luilak

Bij ons was het gelukkig ook rustig, maar of het in de binnenstad ook rustig was weet ik niet.
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juni 2017 om 14:16
nog nooit van gehoord. Dus het is feestvieren maar toch ook een beetje iets vernielen, al dan niet met iets onschuldig. Een soort verlaat carnaval zonder verkleedpartij.

En ik las ook dat er gevoetbald wordt van 3 uur 's nachts tot 's middags. Dan moest gij eruit om het startschot te geven.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juni 2017 om 14:16
Nee Bep .

Wij kennen hier in een deel van het Westen als traditie "luilak "Dat is de nacht van Vrijdag op Zaterdag voor Pinksteren . Kinderen mogen dan in alle vroegte herrie maken . Vroeger met blikken achter fietsjes en knijpers tegen de spaken ,toeters. Dat was best leuk .
Helaas is dit uitgegroeid tot vernielingen , ramen onder smeren met eieren ,zeep en andere smurrie . Putdeksels van de putten halen ,tuinen overhoop en andere ongein . Je moet echt de avond van te voren alles nalopen of er niets los staat . Als je kliko niet in de garage staat heb je kans dat de inhoud over straat gaat .
De gemeentes doen er van alles aan ,zoals gratis zwemmen en ander vermaak .
Als het regent is het niet zo aantrekkelijk en is er minder overlast .
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juni 2017 om 17:44
In Amsterdam gooiden ze fietsen over een lantaarnpaal heen. Lang geleden.

Overigens nog steeds geen drupje regen, ik zal maar een hoofdtooi en indianenjurk maken en een regendans uitvoeren. Het is behoorlijk broeierig en ik vond internet en vooral hobbydoos zo traag. Zitten jullie allemaal heel langzaam te haken en breien?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juni 2017 om 17:51
het begint hier aardig af te koelen ,ik heb maar een trui aangetrokken .

Het zal de zeewind wel zijn .
Ik heb meer zitten lezen dan handwerken vandaag ,en dan nog bedenken wat ik morgen met het eten moet .

Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juni 2017 om 21:07
Ik ben net naar binnen, heb lange broek ingeruild voor de korte. Hier 2mm regen gevallen de spreekwoordelijke druppel op de gloeiende plaat.
 
O luilak, bij mijn ouders hebben ze indertijd de ruiten van de winkel ingegooid "leuk" van die 3 bij 4 meter dingen Cry
De politie stond erbij en keek ernaar en sjopte toen ze polshoogte kwamen nemen gratis sigaretten en sigaren (en parfum bij de buren) Angry 
De kleine rotzakkerige stenenwerpers lieten de ruiten bij de bakker ongemoeid . . . er moest natuurlijk wel de volgende dag brood op tafel.
Jaren 70, dus is het nu erger ? Een paar aanstichters en vele meelopers.
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5762
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juni 2017 om 21:09
hier nu na een benauwde dag eindelijk aan het regenen was hard nodig voor de tuin maar jammer voor pinkpop
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juni 2017 om 15:15
Hier is het nu beter een frisse wind nog geen regen ,voor morgen zou het een herfstdag worden ,hm heb mijn ramen gepoetst 🙄
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juni 2017 om 15:23
Het waait hier weer een halve storm. en de Zon schijnt . de Elfsteden tocht word gefietst vandaag.
dat lijkt mij met deze wind een hele klus. 
oant Sjen
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 1112131415 21>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.672 seconden.
Lang Yarns