Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Weerpraatje

 Reageer Reageer Pagina  <1 23456 21>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 September 2016 om 10:38
weinig regen gehad .
nu zon/wolkje .

chocolade le//er en peperno/en ook al .

prima lineushofweer 20 graden .

excuus mis le//ers
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 September 2016 om 10:43
hee lineushof, daar zijn we vroeger een paar x geweest!
op de fiets er naar toe, de jongste achterop,
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 September 2016 om 10:53
Lineushof...mijn zoon is daar nog eens een zomerlang fotograaf geweest.
Je weet wel, van die foto's die bij de ingang gemaakt worden en die je dan later kan kopen.

Ik moet zeggen..waren heel mooie foto's bij.
Zelf koop ik die dingen eigenlijk nooit.


Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 September 2016 om 11:19
is kleinzoon naar/oe vandaag .

schoolreisje

was er vorig jaar z'n moeder kwij/ geraak/
benieuwd hoe he/nu gaa/
was klein drama vorig jaar ,nog lang daarna klein hangaapje .
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 September 2016 om 11:30
Hopelijk verloopt het schoolreisje dit jaar goed.

Wat vreemd dat er plots andere tekens verschijnen in jouw toetsenbord. Het worden leuke taal-invuloefeningen. Mijn toetsenbord staat standaard op een andere taalinstelling waarmee de leestekens op andere plaatsen staan. Ik kan onderin de balk zien welke taal ik ingesteld heb, maar die gaat niet zomaar met mij aan de haal. Hopelijk kom je er gauw achter wie of wat de boosdoener is.    
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2016 om 21:42
De schuine streep is voor de letter t. Mutti probeerde mij om de tuin te leiden met die schuine streep maar ik had al pepernoten gelezen voor ik er erg in had. (Heb mij op vakantie een zak chocolade pepernoten aangeschaft).

Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2016 om 22:01
goed gezien Bep ,ben die verloren op mijn /oe/senbord . Heb bord al gezogen
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2016 om 22:08
Ho//en/o//en/en/en/en/oons/elling. Is niet gemakkelijk om te typen. Voor u wel natuurlijk.

De le//er in de s/ofzuigerzak /erech/gekomen?
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2016 om 22:59
Een rare suggestie: zou de t niet ergens anders "verstopt" zitten? Wie weet is hij verruild met de /.  
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2016 om 09:16
Ik ga morgen even naar buur/huis .

Daar zijn op Woensdag PC deskundigen die senioren helpen me/ kleine PC problemen .

Nog even rommelen dus .
Zal dus maar weinig reageren
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2016 om 09:21
Originally posted by Mutti Mutti wrote:

 
Zal dus maar weinig reageren


Óf de T vermijden in je /eks/
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 November 2016 om 12:00
Vannacht bulderde de wind rond ons huizenrijtje. Maar vanmorgen was het windstil. Ik heb wel de hele weg naar de Plus takken lopen opruimen van het fiets/wandelpad. Dikke takken, waar een kind op de fiets lelijk over kan vallen. Ik vond het een beetje vreemd, dat die er nog lagen om 10.30 uur. Ik slinger ze de struiken in, maar wegschoppen kan toch ook?

Nu begint de zon door te breken en denk ik over een busritje naar de stad, Action, Wibra, Zeeman, Etos, Kruidvat, Voordeelboekhandel en Euroland. Ik moet voorkomen, dat die winkels alleen maar online te vinden zijn. Is dat geen ijzersterke smoes?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 November 2016 om 12:44
Ik kom je volgend jaar wel weer een keertje helpen . . .
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 November 2016 om 14:06
Hier vallen de hagelstenen als pepernoten
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 November 2016 om 15:48
Droog heen en terug, maar het was wel berenkoud. 7 graden bij de blote juffrouw (beeld in de Stationsstraat), maar een gure oostenwind. Action had reuzen bollen wol, 4 ecru gekocht, 4 oranje-achtige Fenna bij Wibra, een grappig punniksetje bij Zeeman. Ik had de tip gekregen dat er weer pannen waren bij de Deka en ik scoorde de laatste hapjespan en een koekenpan van 24 cm doorsnee. Het Tunische haakboek lag nergens, dus dat heb ik niet kunnen bekijken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 November 2016 om 16:35
Dat "ijzersterke smoezen" tot zulke waardevolle aankopen kunnen leiden. LOL
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 November 2016 om 14:36
Hagel en onweer, dikke witte laag op straat en in de tuin.
En ik zit te genieten van een kopje eigen gemaakte pompoensoep.
Is eigenlijk voor morgen, maar ik moet toch even proeven of het goed is he?


Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 November 2016 om 14:54
De ramen staan te trillen van de heftige donderslagen.
Ik hoef er niet uit .Bouillon staat te trekken en na regen komt zonneschijn
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 November 2016 om 08:41
Ik was bij mijn moeder, onweer, regen, hagel - nou doe mij nog maar een kopje T. Toen ik 15 minuten later wegging was het stralend weer.
Nu een dag later gewoon thuis, donker buiten terwijl het al bijna 9 uur is, regen en woeiwaai - aan de kust is het vast spannender.
Oja, de huisband is natuurlijk 'gewoon' fietsen LOL
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 November 2016 om 08:51
Ik was gisteren op Spirit of Winter bij het Loo. Heerlijk weer, weinig wind en niet te koud. Er was veel moois te zien voor kerst en winter, maar ik heb voornamelijk snoep gekocht en een citroenzeepje, dat je net zo gebruikt als ossengalzeep. Wisten jullie dat je fudge (toffee) in allerlei smaken kunt kopen? Citroen, mandarijn, ik ga straks smullen.

Overigens zie ik vandaag nog niets van de beloofde/gevreesde windstoten.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 23456 21>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.516 seconden.
Lang Yarns