Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Goede morgen/middag/avond

 Reageer Reageer Pagina  <1 8283848586 117>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2018 om 08:35


Goede morgen
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2018 om 09:08
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2018 om 09:30
Ik ben heel benieuwd naar het weer vandaag, tot nu toe regen en een waai-om-het-huis-heen wind. Ik ga zo de kipjes voeren, die
zullen het wel minder vinden - de wind waait zo onder hun rokjes - daar houden ze niet van LOL.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2018 om 09:35


Als ik naar buiten ga, zal ik eerst een paar stenen in mijn zakken gaan stoppen.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2018 om 11:19
Haha die kipjes ,een steen zal niet helpen want ik zie zware vrachtwagens die omslaan ,lang geleden dat het zo gevaarlijk waait🌦☔mijn fiets maar op stal laten staan
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2018 om 12:49
Die stenen in mijn zakken was maar een grapje. Het is zeker geen rokjes-weer, noch voor een kip, noch voor een mens.   
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Online
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2018 om 13:27
Hier vloog een arm van een beuk uit de naast en hoger gelegen villa rakelings langs het zijraam . Hij miste net de auto van de overbuurman en lag dwars over de weg .
Hij nam nog een stuk goot en de regenpijp van ons huis mee .
De planten in de voortuin zijn beschadigd evenals het tuinhek en de pergola .
Een geluk dat de auto niet op de oprit stond ,want dan was er niet veel van over geweest .
Ik heb eerst de overbuurman gewaarschuwd ,die was dolblij dat hij net geen schade had en heeft zijn auto maar weggehaald .
Wij hebben zelf het dikke gedeelte maar in stukken gezaagd ,want de woningbouw vond dat het geen haast had .( hebben we maar ingepikt voor de houtkachel )
Nu nog zien dat de goot en regenpijp hersteld worden ,maar daar zal de woningbouw toch voor op moeten draaien denk ik .
Ik hoop wel dat het niet te hard gaat regenen ,want ik weet niet of het dan binnen droog blijft ,en het is net zo,n hoekje waar je geen emmer neer kunt zetten alleen handdoeken .
Gelukkig liep er niemand en zijn er geen gewonden .
Maar je schrikt je een ongeluk .
En nu hebben we de stilte na de storm



Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2018 om 13:33
Ach jé
Wat zullen jullie geschrokken zijn zeg!

Mijn buurman kreeg een kerstboom op zijn mototkap, tijdens het rijden.
Gelukkig alleen de schrik en geen schade.

Waarom gooien de mensen kerstbomen na gebruik gewoon maar op straat?

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Online
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2018 om 14:04
Hier liggen ze ook al sinds kerst ,terwijl er toch een speciale ophaaldag door de gemeente is aangewezen
Vandaag was het plastic ophaaldag . Dat spul weegt niets dus vliegt ook over de weg in die plastic zakken . Omdat auto's ze soms niet kunnen ontwijken is het een enorme troep .
Bij mijn dochter in Hillegom zitten er soort kapstokjes rond de lantaarnpalen ,daar kun je de zakken aan ophangen erg handig .
Mijn man heeft wel eens een spijker in een ( gemeente) boom geslagen om ze op te hangen ,maar dat mocht niet .Dat was beschadiging van gemeente eigendommen
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2018 om 14:35
Statiegeld op kerstbomen gaan heffen. Bij inlevering krijg je het geld weer terug zodat het boompje weer als compost kan dienen voor toekomstige bomen.   

Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2018 om 15:35
Hier zijn een paar bomen over de weg gewaaid, de gemeente heeft toen alle risico bomen maar plat gezaagd. Hier een omgewaaide brem ??? die
maar 1,5 meter hoog was, een sering en 3 nokpannen die scheef hangen. Nu regenbuien en toen ik boodschappen doen was een vette
hagelbui - leuk Wink
Er hangt een nestkastje op half 7 en de containers wapperden door de tuin, morgen maar eens goed alles bekijken - nu lekker binnen zitten.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Online
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2018 om 15:50
mijn man heeft et hek al gerepareerd .
Er is een top uit een beuk gewaaid ,maar die is van ons .
Morgen maar een rondje door de tuin
Ik heb boven de muren maar vrij gemaakt ,want het regent nu toch wel .
Ik kan dan beter zien of het regenwater naar binnen komt .

Overigens zaten er al dikke knoppen aan de afgebroken beukentak dus de lente komt er aan
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2018 om 17:08
Hopelijk geen gewonden in Nederland want daar was het toch erger als hier België, ik dacht al er nu is wat wol naar hier vliegt ...grapje 😉
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Online
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2018 om 17:30
Volgens mij 2 doden en een aantal gewonden ,waaronder kinderen die in een bus zaten die door de wind tegen een boom reed .

Een van de doden was een man die een afgewaaide tak van de weg wou halen en door een andere geraakt werd .
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2018 om 09:21
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Januari 2018 om 08:29
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Januari 2018 om 14:04
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Januari 2018 om 09:36
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Januari 2018 om 09:59
Goedemorgen ook vanuit hier...
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2018 om 09:09
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 8283848586 117>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns