Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Goede morgen/middag/avond

 Reageer Reageer Pagina  <1 4344454647 117>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2017 om 09:08
oant Sjen
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2017 om 09:23
Bloem.....LOL
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2017 om 09:23
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2017 om 09:47
Ik ook .!!!

Het is voorjaarsvakantie,dus is kleinzoon hier.
Met dit weer is voetballen geen optie,dus heb ik de sjoelbak maar weer naar beneden gehaald en galgje opgezocht .


Straks poffertjes bakken .


Toch iedereen een fijne dag
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3616
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2017 om 10:58


normaal krijg ik van dit topic ook een melding als er iets neer is gezet meer nu ineens niet meer
ik snap niet hoe dat kan
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2017 om 11:20
Originally posted by niania niania wrote:



normaal krijg ik van dit topic ook een melding als er iets neer is gezet meer nu ineens niet meer
ik snap niet hoe dat kan


Ik heb dat ook, met deze en met andere topics ook, heb aangevinkt dat ik een melding wil, krijg dat ook een poosje en dan ineens niet meer.


Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3616
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2017 om 11:31
ja maar het is sinds gister ineens niet meer
en alle andere topics waar ik op reageer krijg ik ook niets meer

Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2017 om 13:04
(((bloem)))
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2017 om 10:10
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2017 om 10:59
En wat had ik dan vanmorgen?
Ik zocht een plaatje voor dit topic,
Zette m bij mijn afbeeldingen.
Ging naar Mup-load en loadde het plaatje up.
Plaatste het hier en ging eens kijken wat er verder al geschreven had.
Toen kwam ik bij topic "saai"
En had ik opeens helemaal geen zin meer om te forummen en logde uit.
Ik werd er niet vrolijk van en nam de 'vlucht' wat toch niet de bedoeling van dit topic zal zijn.

Ik heb paar keer geprobeerd wat leven te brengen.
Toegegeven het topic  over wat jouw partner voor iets liefs voor je had gedaan was misschien geen handige. Niet iedereen heeft een partner of iemand heeft een partner die het tegendeel van lief is en dan kan het pijnlijk zijn om jubeltjes over een anders lief te lezen.

Magtelt heeft een paar keer dingen geprobeerd, maar dan waren er te weinig met dezelfde interesse. Dan bloedt het ook dood.

Ik heb nu nu voorgenomen om gewoon regelmatig hier mijn losse hersenspinsels (zoals deze) neer te zetten.
Hersenspinsels die geen eigen topic waardig zijn of die niet passen in de "Wist je dat..."
Want ook in relaties, vriendschappen en gewone contacten zijn het vaak de kleine dagelijkse dingetjes die binding geven.
De grote krijgen dan vanzelf een eigen plekje.

En dan zie ik wel waar het schip strand.
Of dat het vrolijk voort zal varen  bij kalme wind of storm.




Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2017 om 11:35
Originally posted by Lao-tse Lao-tse wrote:

...Ik heb paar keer geprobeerd wat leven te brengen...

Dat heb jij zeker! Eerlijk gezegd is de saaiheid bij mij hier op het forum nooit opgevallen. 
 
Handreikingen die niet overgenomen worden, vallen in het niet. Wat een forum interessant en de moeite waard maakt, ligt misschien voor iedereen anders. Voor de een ligt het accent op onderling contact, voor de ander misschien alleen op handwerkgebied. 
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2017 om 12:40
Weet je wat ik het allerallerleukste topic vind terwijl ik daar zelf amper inbreng of output voor heb : de vragen over brei. of haakpatronen die zo uitgebreid en zorgvuldig beantwoord worden...ik lees ze helemaal, zelfs de uitleg hoewel ik het zelf niet eens begrijp maar vind dat zo boeiend...en zo ongelofelijk dat mensen de moeite nemen om zelfs het patroon na te lezen of na te breien/haken...
De andere topics w.b. wat er op de pennen staat is favo, plus de nieuwe bladen enja, boeken- en musea.aanraders vinnik ook leutig...het weer interesseert me, sorry, minder want ik kijk naar buiten en zie mn eigenste weertje ;-) en zo kan ik nog wel ff doorgaan...wat zijn jullie favo topics zonder dat ik er iemand mee te kort doe want gelukkig hebben we verschillende interesses en is het hier niet saai maar soms komkommertijd ...alaaaaaaffffff...
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12068
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2017 om 12:50
nl dat is een goeie om een nieuw topic te beginnen : uw favoriete topic
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2017 om 13:26
Originally posted by nldutchy nldutchy wrote:

  ...en zo ongelofelijk dat mensen de moeite nemen om zelfs het patroon na te lezen of na te breien/haken...
..

Da's ook een van mijn favorieten hoor.
Ben vol bewondering voor de deskundigheid, het geduld en de inzet van hen die zich werpen op de vragen en problemen.
Ben soms verbaast over de moeite die ze nemen om tig keer een stukje te haken of breien en daar dan foto's van te plaatsen of een zeer uitgebreide uitleg.
Chapeau voor die dames! Clap
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2017 om 13:37
Lao-tse wat vervelend om te lezen dat het topic saai zo bij je binnen gekomen is...
Weet dat ik iedere dag dit goedendag topic lees en ook niet altijd wat post...
Over het algemeen lees ik alle nieuwe posten wel...
Voor mijn gevoel zijn er een aantal hele actieve members op dit forum waaronder jij...
Voel je vooral niet aangesproken en hou de moed erin...
Tenslotte is het zo dat als niemand meer iets post er helemaal niks meer te beleven is...
Vind het met jullie allen gezellig hier en hoop hier ook in de toekomst mijn inspiratie vandaan te halen...
Negatief zijn kunnen we allemaal gemakkelijk maar positief is vaak moeilijk...
Ik ben blij dat ik me hier heb aangesloten en vind dit forum een toevoeging aan mijn kleurrijke hobby leven...
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3616
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2017 om 14:00
vanwege het mooie weer de zon schijnt zo lekker

Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2017 om 15:02
Dank je Niania... een plaatje van een konijn haalt altijd plezier in het leven naar boven. Big smile
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2017 om 15:28
Originally posted by suziesfreubels suziesfreubels wrote:

Lao-tse wat vervelend om te lezen dat het topic saai zo bij je binnen gekomen is...
Weet dat ik iedere dag dit goedendag topic lees en ook niet altijd wat post...
.


Je hebt het niet helemaal begrepen Suzie.
Het ging over een ander topic genaamd "saai"  niet over dit.  LOL

Maar leuk dat je dit leest hoor.
Ik weet dat bijna iedereen dit leest maar niet allen schrijven hier. Wat ook niet nodig is.


Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2017 om 15:36
Snapte dat je dat topic bedoelde...
En hoop dat iedereen op zijn manier een steentje bij wil en gaat dragen aan een leuk en gezellig levendig forum...
Want saai begint uiteindelijk bij ons zelf...
Wij allen kunnen er iets van maken...
Doen wij het niet dan doet niemand het...
Ik heb me iig voorgenomen meer deel te nemen en actiever te zijn na het lezen van het topic "saai"...
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2017 om 17:47
ik ga een zoeken naar het topic saai
ik heb stiekum een konijngekocht,
neen geen echte, een lente konijn
voor het zonnetje
en vind de plaatjes juist zo leuk
er was al een konijn die heel snuffel
nu nog een paassende naam bij dit andere illigale konijn
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 4344454647 117>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns