Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Goede morgen/middag/avond

 Reageer Reageer Pagina  <1 34567 117>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2016 om 16:05
goeie (na)middag

ik zit heerlijk te haken met de gekregen katoen (van de buurvrouw leuk he) lekker koel bij de ventilator, een zeeblauw vogeltje

vind vijgen lekkerder

en ik ben een groeppie geworden (jippie??)
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2016 om 19:13
Groeppie???
Waarvan of van wie?

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2016 om 19:30
Onder je naam links staat een titel die je hier op het forum verdiend hebt met je hoeveelheid berichten. "Groupie" is stap 2 in je hobbydoos-loopbaan. Vandaar dat er twee sterren bij staan. Dat gaat zo door tot je vijf sterren bereikt hebt en "Hobbyguru" geworden bent.   
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2016 om 19:58
Oh verrek, ja.
Niet op gelet.
Wel gezien dat ik inmiddels een guru ben.
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2016 om 09:02
Jammer is dat na hobbyguru er niets hogers is.
Vannacht een vette bui, donder en donderend geraas van regen, maar het is ondertussen alweer warm. Vanmiddag een verjaardag
in een zaaltje - zouden ze airco hebben of wordt t zweten met zijn allen ?
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2016 om 09:16
Momenteel regent en onweert het hier .

Hoop voor jou dat er airco is anders maar een open deur opzoeken
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2016 om 09:45
Iedereen een goede morgen en een fijne warme dag!!! Hier is het buiten al ruim 23 graden. In het dorp is vandaag schuttersfeest. Die arme mannen met hun zware pakken. Eigenlijk wilden we naar de optocht gaan kijken, maar eens kijken wat de temperatuur doet.

Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2016 om 13:05


hier is het wel lekker qua temperatuur. 21 graden,
Wel grijzig en vanmorgen regen.
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2016 om 19:10
ik wil wel stoppen bij duizendpoot die vind ik leuk
geen idee nog wat er na komt

hier eerst heet en veel wind het zonnescherm kon niet uit
en nu bewolkt we krijgen nog onweer denk ik, gezellig
de bootjes waren ook plotsklaps weg, en ze zijn zo leuk
(ik woon aan een water dat druk bevaren wordt zomers)

Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2016 om 19:59
Originally posted by thian thian wrote:

ik wil wel stoppen bij duizendpoot die vind ik leuk
geen idee nog wat er na komt

Na Duizendpoot komt Hobbywonder. Ook leuk. Tongue 

Waarom stoppen? Als je een echte duizendpoot bent, blijf je die ook als je een hogere graad opgelopen hebt. Met het begrip "guru" (of goeroe) heb ik zelf niet zo veel. Maar de sterren zijn zeker leuk! 

 
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2016 om 20:19
Je kunt je na het verkrijgen van het duizendpoot diploma gewoon weet onder een andere naam inschrijven, dan blijft Thian duizendpoot en kun je onder je andere naam alle sterren vol maken. Thian2 zal al gaan lukken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2016 om 20:59
grappig, nee ik ga toch maar door, ja de sterren zijn leuk
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2016 om 21:11
Ik heb ooit gehoord dat er een klein meisje lid was, die genoot van de sterren - ze keurde de creaties en zei 'mooi' en 'leuk' en kreeg op die
manier een mooie sterrenstatus - ik vond dat een hele goede grap LOL
Nu voor iedereen, een goedenavond en goedenacht toegewenst.
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2016 om 09:18
ach dan is dit een tamelijk ongevaarlijk forum
ze had het slechter kunnen treffen..
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2016 om 09:18
goedemorgen
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2016 om 10:39
De dag begon grijs ,maar het zonnetje wint terrein .

Het is op de noordkant 20 graden . Goed weer om even flink wat huishoudelijke klussen te doen Kan ik gelijk mijn boosheid eruit zien te krijgen . Vanmiddag is het kleinzoon uit school halen zijn nieuwe bed plus hoes bewonderen en alles wat er nog meer veranderd is op zijn kamer en waar ik door z,n opgewonden gebabbel niets van snapte .
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2016 om 10:59
Ik snap hopelijk goed dat die boosheid en de kleinzoon niets met elkaar te maken hebben ??? Toch Mutti ? Toe ga maar lekker poetsen.
Ga ik eens strijken en ondertussen naar buiten staren, het is een hoge bult geworden omdat ik het al 2 weken te heet vind voor dat soort werk.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2016 om 11:22
Goede morgen en.....




Maar je kan niet naar het weekeinde als je het weekbegin overslaat.


Mutti..mijn moeder zei vaak als ik tegen een klusje opzag: als je je kwaad maakt is het zo gebeurt.
Ik hoop dat je schoonmaakwoede is.




Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2016 om 12:08
Nee mijn woede geldt niet mijn kleinzoon ,maar de eigenaresse van een hond die geen verantwoordelijkheid wil nemen voor het gedrag van haar hond .
Ik had de hond van mijn dochter te logeren en haar hond vloog hard blaffend de tuin uit de weg over ,toen ik aan de overkant voorbij ,liep en bleef grommend en met ontblote tanden voor mij staan . Een meisje van een jaar of 9 kwam ook de tuin uit al roepend Het kind durfde de hond niet te pakken en bleef op afstand staan .Mijn poging hem te pakken leverde een stoot van een hoektand op . Ik wist niet anders te doen dan de hond een grote mond te geven . Die schrok daar kennelijk van en hield op met grommen . Het meisje durfde hem toen te pakken en sleurde hem de weg over en de tuin in . Later kwam ik de moeder tegen en liet haar weten dat haar hond in de tuin moest blijven omdat hij volgens mij niet te vertrouwen was .
Dat werd ontkend ,haar dochtertje was helemaal niet bang geweest .
Ik wist niets van honden ( laat ik nu geleidehonden opgeleid hebben )
Laat maar gaan ik loop wel een andere route .
Op een avond kom ik haar weer tegen, mijn hond aan de lijn haar hond los .Het zelfde verhaal . Volgens haar hoort dat . Een hond die los is mag een aangelijnde hond aanvallen .

Mijn loge is weer naar huis ,maar ik blijf ermee zitten ,stel dat het een kind is of dat de hond een ongeluk veroorzaakt .
En ik ben ook kwaad op mezelf dat ik me er zo druk om maak want het is tenslotte haar verantwoordelijkheid .
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2016 om 12:58
Ik begrijp die woede wel hoor.
Je zegt dat het niet jouw verantwoordelijkheid is en dat klopt ook wel.
Maar als JIJ niets zegt en er gebeurt later iets dan ga je tegen jezelf zeggen: had ik maar iets gezegd.
Vervelend dat het kind kennelijk ook niet durfde te zeggen dat ze bang was om de hond te pakken.
Vreemde redenatie: haar hond die los is mag aangelijnde honden aanvallen????
Een loslopende hond zal eerder een aangelijnde hond agrssief benaderen en/of aanvallen, maar wie  zegt dat zoiets dan ook wel mag?

Vreemde vrouw.
En ja het duurt ff voor de verontwaardiging gaat zakken.


Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 34567 117>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns