Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Fantasy

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Fantasy
    Posted: 20 Augustus 2016 om 11:37
Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik de Hobbit film nooit gekeken heb. Hoorde al mindere recensies en het feit dat ze daar drie films van gemaakt hebben vond ik zo ronduit belachelijk, dat ik de boel maar compleet geboycot heb.
Het boek is inderdaad fantastisch. Eigenlijk vind ik de Hobbit nog leuker dan de hele Lord of the Rings serie (hoewel ik daar ook ontzettend van genoten heb).
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Augustus 2016 om 09:01
Ja, en die kinderachtige trollen of hoe die monsters heetten. Orks? Ik vond de Lord of the Rings films wel mooi, maar die Hobbitfilm vreselijk belachelijk. Terwijl ik telkens weer geniet van het boek.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2016 om 19:43
Dat vond ik het vervelende aan The Hobbit (en in mindere mate ook aan Lord of the Rings). Iedereen die het boek kent, weet dat het geen dik boek is, dat ze daar dan nog 3 lange films uit weten te trekken.... dat is puur geld binnenharken (en mensen doen afhaken)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2016 om 18:41
Ik neem alles op op het kastje. Komt er dan onverwachts een telefoontje of visite, dan kan ik later verder kijken. Na het kijken veeg ik het er af.

Wat ik met boeken series wel vervelend vond, was dat ze bladzijden vulden met onnodige rommel, alleen om de serie te verlengen en meer te verkopen.
Het verhaal had in één boek verteld kunnen worden, maar de uitgever wilde meer.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2016 om 18:36
Ik ben wel van de fantasie, maar niet erg van de series.
Dan kijk ik er een paar en dan komen er dingen tussen, terugkijken lukt dan niet altijd.
En voor je het weet ben je de draad kwijt.


Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2016 om 17:12
Het is al bijna september. Ik ga ook wel graag naar de bios, maar daar is het te donker om te haken en breien. Thuis voor de buis kan dat wel.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2016 om 18:28
Ik heb de dvd serie bijna compleet.De boeken heb ik verkocht omdat ik het eind niet leuk vond. Gelukkig worden de boekverhalen vanaf deel 5 niet meer gevolgd. Arya in de films is één van mijn favorieten. In de boeken vond ik haar ook heel pittig. En Daenerys, de moeder der draken. Maar die bleef in één van de boeken geheel onbesproken, klein foutje van de schrijver.

Heb je de serie Rad des tijds gelezen? Ik had ze allemaal, maar ook daar beviel het eind me niet. Op Marktplaats kreeg je er geen cent voor, al had ik alle 14 delen. Ik heb ze aan een liefhebber gegeven. Liever niks gekregen dan afgezet door een klant.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2016 om 18:18
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Je hecht je aan een figuur en in het volgende boek is die verre geschiedenis. Hoe het in de t.v.serie toegaat, weet ik niet, ik meen dat er twee figuren uit verschillende boeken samen werken.


Moet je de Game of Thrones (boeken) proberen... Hecht je je aan een zeker Arya Stark, krijgt ze in de loop van zes boeken nog zeker drie keer een andere naam... op een gegeven moment houdt het gewoon op!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2016 om 09:06
Voor de liefhebbers van Fantasy: In september begint een nieuwe serie, ik denk op Net 5, omdat die er trailers van liet zien. Shannara, gebaseerd op de boeken van Terry Brooks. Ik vond Het zwaard van Shannara boeiend, maar knapte na een tijdje af omdat er zulke sprongen in de tijd werden gemaakt, net als bij de Dune serie. Je hecht je aan een figuur en in het volgende boek is die verre geschiedenis. Hoe het in de t.v.serie toegaat, weet ik niet, ik meen dat er twee figuren uit verschillende boeken samen werken.

In december komt een nieuwe bioscoop film uit over Star Wars en die speelt zich af tussen de eerste en tweede serie, de tijd, dat de rebellie opkwam. Het is dus geen vervolg op de laatste film.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.328 seconden.
Lang Yarns