Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

wat heb je vorig weekend gedaan?

 Reageer Reageer Pagina  <1234 7>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2016 om 17:49
Originally posted by Mutti Mutti wrote:

  

Net heel voorzichtig de tas gepakt en het mutsje zat in een mum van tijd in elkaar . Wat voor blinde vlek heb je dan toch ??

Ja. lollig is dat soms he?
Het wil maar niet lukken en je vraagt je af waaróm niet.
Legt het weg en na een bepaalde tijd, lang of kort, kijk je weer en het gaat moeiteloos.
Geen idee wat de manier is waarop je eerst de zaak bekeek.



Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2016 om 23:24
verwijderd
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2016 om 10:28
@Mutti, ik lijk op bep - ik had hetzelfde probleem, dat kwam door de combinatie Libellen en lezen - blinde vlek
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2016 om 00:37
verwijderd
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2016 om 08:51
Ik ging afgelopen zaterdag per ongeluk een uur te vroeg naar de bushalte en heb een heerlijk uurtje gewinkeld, Action, Zeeman, Wibra en uiteindelijk een kindermenu bij MacDonalds, toen pas op de bus naar het ziekenhuis. Zondagmiddag was het doorlopend bezoek en heb ik daar van 1400 tot 2930 zitten haken, met een korte onderbreking om 1800 toen de patienten gevoederd werden. Toen heb ik iets genuttigd in de koekenzopie. Verder heb ik niets nuttigs gedaan, hoogstens een wasje.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2016 om 09:08
Afgelopen weekend moesten mijn hersenen geherprogrammeerd worden, want ik kon even niet meer denken.
Prullenbak legen en refractioneren s.v.p. Geek
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 September 2016 om 15:48
Het weekend is nog niet om, maar ik ben bezig geweest om een jurk te bedenken voor het najaar. Okerkleurige dunne ribfluweel die ik vorig jaar voordelig gekocht heb in een opheffingsuitverkoop gecombineerd met een geruite stof die het restant is van een jurk van mijn moeder. Veel tijd om te naaien heb ik niet tussendoor daarom ben ik vroeg begonnen. De klus mag rustig 6 weken duren. Leuk, ik heb er echt weer zin in!   
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2016 om 09:59
Zaterdag hadden we bezoek en dat was heel gezellig. Ik had een tas brei- en haakbladen klaarstaan voor mijn vriendin, om uit te zoeken. Wat over is, gaat eerst naar de soos en dan naar de kringloop. Voor mij had ze een enorme emmer vol knoopjes, de meeste zijn rood, en een paar zijn geel en groen. Die ga ik uitzoeken en wat er over is gaat dezelfde richting uit als de bladen. De katten kregen een speelmuis van touw en een balletje.

Zondag voelde ik me niet 100%, dus ik ben ook niet 100% op geweest, aldoor even dutje en dan weer in de huiskamer gezeten. Toch nog wat toeren gehaakt aan een stola en het nieuwe Harry Potter boek uitgelezen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 September 2016 om 15:47
Kermis met braderie en rommelmarkt. Op de rommelmarkt 3 grote bollen Saskia van 200 gram voor 1 euro gescoord. (voor de drie bollen tesamen!!!!)
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2016 om 11:35
uitgerust van de midweek in de bergen met de kleinkinderen. Ik wist niet dat het tegen de duitse grens al zo bergachtig was . En nu we uitgerust zijn kunnen we verder naar het vlakke land.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2016 om 11:40
Hier is ook uitgerust! Maar dan van de schoonmaakklus op de werk- & hobbykamer van manlief. Dat ik een schraapstaal nodig had om de kast schoon te krijgen, zegt misschien al genoeg. Confused Alles blinkt je nu tegen en manlief is er dankbaar voor. Er gaat niets boven een tevreden klant.

Eigenlijk had ik aan mijn nieuwe jurk willen naaien.... 
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2016 om 11:43
zonnebril klaarleggen als je die kamer ingaat zodat je niet blind wordt.

En ook een voddeke zodat manlief regelmatig met een voddeke erover kan gaan.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2016 om 11:43
De diepvriezer schoongemaakt .
De bovenste lade kreeg ik niet meer open was dus hard nodig .

Ik had hier dus een enorme berg sneeuw .
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2016 om 11:47
dat is iets dat ik ook dringend moet gaan doen, maar ik wacht tot het -20 is buiten, dan kan ik de inhoud buiten leggen en het op mijn gemakske doen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2016 om 11:48
Ik heb van vrijdag tot en met zondag duf op bed gelegen met hoofdpijn en buikpijn. De coloscopie is na een paar minuten gestopt, omdat ze niet verder konden. Wel hadden ze me vol lucht gespoten, waar ik dagen last van had. Nu krijg ik 29 september een scan, waarbij....ze me weer vol lucht spuiten. En dan kijken ze van buitenaf. Echt vlot gaat het niet, vanaf het eerste bevolkingsonderzoek tot en met de scan is bijna 2 maanden.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2016 om 12:00
Mijn man had de koelbox van de vliering gehaald en ik had nog wat koeltassen waarin ik een element had gedaan .

Op mijn gemak ging het niet ,en ik heb spierpijn van de ongelukkige houding ,maar het is een plezier om naar te kijken .
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2016 om 12:03
verwijderd
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2016 om 12:03
Machtelt ik leef met je mee en ik duim voor je .

Waarom het allemaal zo lang moet duren is voor mij ook altijd een raadsel .

Hopelijk zakt de pijn wat .
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2016 om 14:08
Beterschap, Magtelt! En veel geduld gewenst met alle behandelingen.

Originally posted by bep bep wrote:

...Maar als ze het met een scan ook kunnen waarom proberen ze er dan altijd eerst van alles in te steken? ...

Ik vrees dat financiële aspecten hier de reden voor zijn. 
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2016 om 21:19
magtelt heel veel sterkte met de scan. Dat alles goed is.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234 7>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns