Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

wat heb je vorig weekend gedaan?

 Reageer Reageer Pagina  <12345 7>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Juni 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1547
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2016 om 23:14
Sterkte met de scan! Hoop dat alles goed gaat dit keer
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 September 2016 om 14:06
Ben ook bang dat dat het geval is .

Ik kreeg laatst nieuwe medicijnen . Ik werd daar zo beroerd van dat ik dacht dat ik dood ging of anders voor de rest van mijn leven invalide zou blijven .

Toen ik het meldde was het antwoord "Ja we moeten met het goedkoopste beginnen " Ik moet nu 3 maanden wachten voor dat die troep mijn lijf uit is Dan zeker de op een na goedkoopste Ik wil nu de medicijnen met de minste bijwerkingen ,ze weten heel goed dat ik heel sterk reageer als kind al . Gewoon even het dossier lezen .
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 September 2016 om 14:23
gefeest gedweilt met dweil orkesten erg leuk genoten
en de kerk nog even bewonderd ik had bartje (bartholomeuskerk) nog nooit van binnen bewondert en ik woon er zo,n beetje naast en kom er dagelijks bijna langs....



don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 November 2016 om 13:04
verwijderd
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 November 2016 om 15:07
Ik kan me de teleurstelling wel voorstellen als je een taart denkt te bakken en er blijft een bord pap over... Bakken is evengoed een creatief proces dat niet vooraf te plannen is. 

Bij manlief in de kast lagen zijn blokfluiten te wachten op een beurtje olie. Ik heb er al 5 in orde gemaakt. De volgende 4 liggen ook al te wachten, maar dat komt van de week een keertje.  
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 November 2016 om 17:23
verwijderd
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 November 2016 om 18:22
vanmiddag bezoek gehad een Moeder met twee kinderen,
de kinderen worden modern opgevoed, al lijkt het mij dat de Kinderen de Moeder opvoeden. pfffffffffffff   gelukkig weer rust.
oant Sjen
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2017 om 18:38
Het was even zoeken naar dit oude topic over de weekendactiviteiten.

Gisteren heb ik mijn trui afgemaakt waar ik straks een foto van hoop te gaan maken. Vanmiddag zijn we naar een concert geweest. Fantastisch! De laatste zondag van de maand zijn er in de Open Hof in Soest kerkconcerten. Deze keer was het laat-renaissance en barokmuziek op verschillende blokfluiten met orgel. Absoluut genoten.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2017 om 07:52
Zaterdag ben ik naar de laatste kofferbakverkoop van dit jaar gegaan met een medehobbydoos. Het was truckersdag. Langs een aantal straten stonden mensen al te wachten op de stoet van 250 vrachtwagens. Ik heb naar ze gezwaaid vanuit ons Peugeootje. Zondag heb ik in de tuin gezeten, afwisselend gebreid aan dassen en een spannend boek gelezen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2017 om 12:44
verwijderd
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2017 om 16:28
Ik zat achterin het Peugeootje, na de kofferbakverkoop.

Overigens heb ik eens uit de bieb de verzamelde vrekkenkrant geleend, en die stond bol van de tips. Niet allemaal even praktisch of hygiënisch. Ik ga echt niet overal bierflesjes oprapen voor die paar statiecenten of onder flatgebouwen lopen voor het geval er knijpers zijn gevallen. Of theezakjes aan de waslijn drogen om nog eens te gebruiken. Er werd ook gezegd, dat je bij kringlopen of tweedehands kledingzaken goedkope bloezen en overhemden moest kopen om de knoopjes eraf te slopen. Die kleding wordt alleen in Utopia goedkoop verkocht. Niet in mijn omgeving.

In de voordeelboekhandel of Euroland vond je nog wel eens boekjes met tips uit oma's tijd.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2017 om 22:19
zelfs achterin met chauffeur, dat is helemaal koninklijk.

Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Augustus 2013
Locatie: België
Status: Offline
Points: 1382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2017 om 22:32
Originally posted by bep bep wrote:

Dank je Magtelt. Dan laat ik hier alles liggen zoals het ligt en ga ik rustig verder breien. Ik kan het natuurlijk ook wol opruimen noemen (2 vliegen in 1 klap)

Geniaal.
Mijn enige probleem is dat er netto wol bijkomt: ik koop /haal/krijg meer dan ik brei/haak.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2017 om 22:45
verwijderd
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Augustus 2013
Locatie: België
Status: Offline
Points: 1382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2017 om 23:05
Ik woon hier in de brousse, Ons huis hebben we gekocht van een imker die imkersmaterialen vekocht, dus er waren vele koterijen met opslag. Veeeeel ruimte. Het is curieus hie je alle ruimte vult als je ze hebt. Toen we verhuisden hebben we alles wat we niet onmiddellijk konden plaatsen gewoon in die koterijen neergezet. Wel, die spullen staan er nog steeds, vijftien jaar later. En ondertussen dozen en dozen met wolletjes erbij.
Zolang mijn huisband niet klaagt over mijn wolletjes, klaag ik niet over zijn treintjes. En we leven nog lang en gelukkig.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2017 om 08:52
Ik heb ongeveer hetzelfde aantal wolledozen als Bep op zolder en dan nog 6 van die dozen in mijn hobbykamer vol met fournituren, gereedschapjes en andere leuke dingen. En dan sta ik in de wolwinkel en zie ik een kleur, die ik echt niet denk te hebben. Kom ik thuis, wil hem opbergen, verdraaid, die had ik al. Misschien een tintje lichter of donkerder, maar ja.

Twee emmers breinaalden, plastic, metaal, bamboe, hout en dat grijze materiaal, waarvan ik niet weet of het plastic of metaal is. Twee sets verlengde tunische haaknaalden, een setje knooknaalden en een koker rechte tunische naalden.

En achter de schotten op zolder liggen poppen, ik durf ze niet te tellen.

Mijn man durft er niet met een scheef oog naar te kijken, want dan kijk ik terug naar zijn stripverzameling en tanks.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2017 om 14:29
Ik kreeg een paar tricotbroeken met gaten erin .

5 dozen met DMC keurig opgewonden op kartonnetjes en nrs in volgorde erop ,kon nog de goede kleuren niet vinden .
Heb maandag kleinzoon zelf de keuze laten maken ,hoeft die geen commentaar te hebben dat de kleur niet goed is ,was nog een leuk tijdverdrijf ook .
Ze zijn keurig gestopt en wel weer mee terug gegaan .

Nu zijn ze Cool
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2017 om 08:40
Bep ik heb een site voor je gevonden, waar je wel die tips vind, kijk maar eens hier.

Ik zet bij Koffieconrner, bij wist je dat er nog wat meer.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2017 om 08:40
Afgelopen zaterdag met een mededoos naar de kofferbak geweest, 3 lelijke borden en een eend gekocht. Ben in een klein peugootje
met achterin de koningin naar de koek en zopie gechauffeurd, want mensen wat was ik dorstig na dat slenteren.
De rest van het weekend was ik off-line omdat de telefoonlijn vernieuwd was en het dus niet deed !
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2017 om 20:10
verwijderd
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12345 7>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.281 seconden.
Lang Yarns