Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

wat heb je vorig weekend gedaan?

 Reageer Reageer Pagina  <1 4567>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2018 om 23:02
verwijderd
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Januari 2018 om 11:06
Hahaha. Mag ik hopen dat het gezang van de kleinkinderen toch normaler is.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2018 om 18:36
Het weekend is nog niet om, maar vandaag is alvast leuk geweest. We zijn naar een stenenbeurs geweest in Hoevelaken. Daar wordt die beurs twee keer per jaar gehouden; november en maart. Ik heb kralen gekocht om er zelf kettingen van te maken. O.a. carneool, rookkwarts en een mokkakleurig gesteente.    
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2018 om 17:06
Vanmiddag zijn we naar Loenen op de Veluwe getoerd, alwaar een rommelmarkt was in de kringloop De Waterlelie. De buit is een bol garen en drie poppen, één van 50 cm met mooi lang haar, een Zapf ballerina met allerlei beweegbare ledematen en een soort Barbie, bruin en met platte voetjes, maatje Skipper (Barbie;s tienerzus). Het was eindelijk mooi weer hier in de buurt, warm briesje, zonnetje. Overal zagen we motorrijders en fietsende en wandelende grijsharige echtparen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Online
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2018 om 18:03
De grijze golf komt er weer aan .

Ik ben een eindje wezen lopen en wat balken voor de houtkachel uit een laadbak gevist .
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2018 om 00:17
vanmiddag buiten gezeten en het was te doen in de zon.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2018 om 08:51
Heerlijk gewandeld en natuurlijk geocachen...
We hebben zaterdag 15km gedaan en zondag nog eens 10km...
Zag vanmorgen in de spiegel al weer een paar sproeten dus de zon heeft zijn werk weer gedaan...
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2018 om 23:07
Het weekend is weer voorbij. Gisteren heb ik veel in de moestuin gewerkt; jonge gekweekte plantjes uitgepoot. Vandaag vooral gelezen en lekker in de tuin gezeten. Vanavond heb ik het jonge kweekgoed wel water gegeven.  
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Juni 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1547
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2018 om 23:24
Leuk, een moestuin! Wat heb je er in staan?

Ik heb voornamelijk in de zon gezeten dit weekend en veel breiprojectjes afgemaakt
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2018 om 08:31
Originally posted by Lelie Lelie wrote:

Leuk, een moestuin! Wat heb je er in staan?


Aardappels, spitskool, rode kool, kropsla, pluksla, andijvie, boterbonen, erwten, peulen, tuinbonen, winter-& zomerwortels, bieten, schorseneren (= experiment), uien, prei, snijbiet en raapstelen.

Tomaten, courgette, boerenkool en sperziebonen mogen pas na half mei. Diverse bessenstruikjes, aardbeien en kruiden.

Geen echte grote tuin, maar wel veel variatie.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Online
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2018 om 09:13
Kennis gemaakt met de nieuwe buren ,twee huizen verderop.
De vorige waren ineens verdwenen .
Deze zijn er met 2 kindjes nu wonend op een flat dolgelukkig mee.

Gras gemaaid ,komt na de winter al weer aardig de groei in .
De eerste bloesem al weer in de groenbak moeten doen ,wat gaat dat toch vlug .
Gemerkt dat we zowel voor als achter vogelnestjes hebben ,volgens mij al met jongen ,want er wordt heel wat heen en weer gevlogen .

Zonet hertenkeutels opgeruimd ,want daar is Seb gek op ,en die vinden het vlak voor ons huis kennelijk een geschikte plek .


Een verkeerd genaaide naad van een broek weer losgehaald ,kennelijk zitten suffen .
Nu gaan we maar stofzuigen .




Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2018 om 11:40
verwijderd
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2018 om 12:09
Originally posted by bep bep wrote:

Hertenkak hebben we nog niet tegengekomen, maar onze hond had graag van die koeievlaaien. De wat nattere nog om in te duiken (met duivenstront ook maar meestal mikte hij er juistekes naast) en de drogere om op te eten.




Jakkes!!! Even bij mijn boterhammen hier op het forum kijken... YUGG...

Ik wist niet dat honden zo'n bijzondere smaak hadden.

Succes met je plantjes, Bep. Ze hebben nu wel veel water nodig, hoor.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Online
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2018 om 13:48
Koeien vlaaien rolde onze eigen hond vroeger heel graag doorheen ,toen bleven de herten nog in het duin .

Tegenwoordig wandelen ze door de lanen in de nacht denk ik .
Ik moet hondenpoep opruimen ,vind ik ook dat dat hoort ,maar eigenlijk zouden de boswachters die hertenkeutels op moeten ruimen .

Maar ja dan moet je maar niet zo dicht bij een duingebied gaan wonen
Back to Top
Giesje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 17 April 2018
Locatie: drachten
Status: Offline
Points: 134
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Giesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2018 om 13:52
hier heerlijk buiten gelegen/zitten. Kleinkind is met zoonlief en schoondochter geweest gisteren en die geniet altijd zo van opa <3. Nu lig ik ook weer te breien maar wel binnen want buiten is het ff niet te doen.
Als je moe bent leer om te rusten niet om te stoppen
Back to Top
Giesje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 17 April 2018
Locatie: drachten
Status: Offline
Points: 134
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Giesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2018 om 13:55
Hier rollen de hondjes lekker door een vis heen als er een op de kant ligt brrrr. onze katten kunnen vissen en de honden rollen er doorheen. 

Originally posted by Mutti Mutti wrote:

Kennis gemaakt met de nieuwe buren ,twee huizen verderop.
De vorige waren ineens verdwenen .
Deze zijn er met 2 kindjes nu wonend op een flat dolgelukkig mee.

Gras gemaaid ,komt na de winter al weer aardig de groei in .
De eerste bloesem al weer in de groenbak moeten doen ,wat gaat dat toch vlug .
Gemerkt dat we zowel voor als achter vogelnestjes hebben ,volgens mij al met jongen ,want er wordt heel wat heen en weer gevlogen .

Zonet hertenkeutels opgeruimd ,want daar is Seb gek op ,en die vinden het vlak voor ons huis kennelijk een geschikte plek .


Een verkeerd genaaide naad van een broek weer losgehaald ,kennelijk zitten suffen .
Nu gaan we maar stofzuigen .




Als je moe bent leer om te rusten niet om te stoppen
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2018 om 10:13
Lekker aan het rondsnuffelen geweest op 2 rommelmarkten...
Heerlijk gewinkeld in den bosch dus al met al een fijn weekend gehad...
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2018 om 11:36
Afgelopen weekend met een club waar mijn man lid van is in Zeeuws Vlaanderen geweest. Hulst met een boeiende gids verkent. Daarna uitleg over de nieuwe sluis in de Westerschelde, lekker gegeten en geslapen in Sas van Gent. Zondag een begeleide wandeling in "Het Verdronken land van Saeftinge". allemaal heel leerzaam, gezellig en daarbij prachtig weer. Ik heb het hele weekend het gevoel gehad dat ik in België was, heerlijk. Maar ja, we zijn er dan ook via België naar toe gereden.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2018 om 12:48
Een stuk gewandeld met mijn vriend om vervolgens, vanwege het hele goede weer, op een terras te belanden waar wij 9 maanden elkaar voor het eerst hadden ontmoet!
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2018 om 21:10
Zaterdag heb ik 20 soepkruidenpakketjes gemaakt voor in de diepvries. Lavas, oregano, selderie, peterselie, thijm, brandnetels, weegbree, duizenblad en paardebloembalderen. Geoogst, gewassen, panklaar gemaakt, bijna zonder water even gekookt, door het snijmachientje en in porties ingevroren. Het rook heerlijk!

Vandaag heb ik mijn sperziebonen "de Weg naar Boven" gewezen. Ze moeten zichzelf namelijk rond de staken omhoog kringelen en daar hebben sommige blijkbaar wat bijles bij nodig. Ze steken nog alle kanten op.    
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 4567>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns