Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Vogeltjes van Thian.

 Reageer Reageer Pagina  <1234>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2016 om 09:26
Ze zijn zoooooo ontroerend lief .. Wil je me vertellen waar het patroon te koop is Thian ?
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2016 om 00:17
wit lijfje toch uit gehaald
wat kunnen 4 steken een verschil maken op een koppie he'
dus opnieuw gedaan en ben al bijna klaar met het lijfje klaar
gek de lijfjes en staartjes gaan vlotter en doe ik grager als
dat gepruts met die kleine dingetjes terwijl dat het toch maakt
alhoewel een goed begin en goed lijfje is ook belangrijk
hierna weer wat afwerken dan maar,
ik zie ook zoveel leuke combinatie,s
nu lekker slapen met de katjes op bed en de katjes verwennen
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2016 om 00:21
oh nl duchy;
er zijn gewoon pakketjes te koop bij de trekpleister en de kruidvat
dat is een roodborstje en dat pas ik op alle vogeltjes toe
soms de nek een beetje langer of het lijf wat korter of bij een duifje wat korter, als je je adres geeft stuur ik een pakketje toe
ik heb er nog 4 liggen opgekocht voor ander halve euro per stuk
maar ik ken het wel uit mijn hoofd ondertussen, in het pakketje zit alles voor het roodborstje, wol een haak naald van plastic en een naald van plastic vulmiddel voor 2 beestjes en het heft dan een kroontje
wil je een geel of een blauw kroontje meen ik zo uit mijn hoofd
in een klein handig pakketje

ik moet nog iemand even vragen het patroon te mailen
dat kan ik zelf niet en ik heb van haar zoveel patronen gehad
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2016 om 00:31
ik had bij het paradijsvogeltje het lijfje te kort gemaakt daarom kiepte ze :) weer wat geleert maar ik vond zo,n leuk bolletje ook leuk
en met hangen is het even het zwaarte punt zoeken
queenie houdt me in de gaten en zegt tekkens mew, mew mew
dat betekent bedtijd en voor haar een reepje gedroogd vlees voor de hond ze weet nog niet dat ze kat is :)
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2016 om 00:41
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2016 om 00:45
dit zijn 2 pakketjes van de kruidvat maar dta is al een tijdje geleden
ik heb er 4 dus al er mensen zijn die het graag willen alleen moet ik voor de post kosten even wachten tot dinsdag

don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2016 om 00:47
queenie heft al snoepjes gehad felix ligt op mijn rollator op wacht dus tis echt bed tijd weltrusten
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2016 om 12:44
Maar kind, daarom vroegik het niet, om me iets toe te sturen maar ik wordt elke keer geraakt door die vleugelaartjes..
Ik pm je strax wel even..eerst even nr de kringloop fietsen, ben al 2 weken niet geweest, dus ....;-).
En misschien kan ie door de brievenbus als je t een beetje uit elkaar haalt ... Vergeet niet je rek.nr er bij te zetten als ik je pm..en tblauweke graag..tot pm.ms
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12061
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2016 om 13:02
ook weer een mooie, heb je die gele veertjes erdoor geknoopt? zal wel lastig geweest zijn met dat harige garen al.
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2016 om 15:09
nee dat zijn gele lintjes die zaten door het garen
en een partij moeilijk dat het was
ik heb het garen gauw weg gegeven,
voor ik het vergeet en er nog eens aan begin
ik had steeds losse steken
maar ie is wel lief he'
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2016 om 16:06
Het is zéker lief!
Artistiek ook.

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2016 om 00:09
dank je wel,
ik heb het weekend door geslapen en hoop deze week meer te doen, morgen een chou chou pop te halen via marktpaats een hele lieve pop
en ik heb vandaag een groen vogeltje een groen met bruin ruggeltje gegegeven, en ben aan een bruin/cremig vogeltje begonnen dat wordt voor miepje, die doet veel liefs voor me

morgen verder...
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2016 om 00:17
het vogeltje voor miepje is klaar, nu nog verzenden, een doosje zoeken
een wit vogeltje is klaar
en een roze bordeauroze vogeltje is het vogeltje al klaar

nu moet dat vogeltje een roze en een groen vogeltje nog af gemaakt worden dan schiet het wat op, het afmaken loopt een beetje achter :)
maar dat komt wel ... aan het werk... maar eerst slapen....
morgen wat foto,s maken
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 November 2016 om 14:08
wist je dat toen fellix lag t slapen queenie hem stiekum begon te wassen zo leuk ze komen nog wel eens nader...
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 November 2016 om 09:02
het bordeau roze vogeltnje is klaar
nu de anderen nog en ik ben alweer aan een licht roze begonnen
er zitten 10 vogeltjes in de doos die klaar zijn en 3 weg gegeven + 1 die daar voor klaar ligt, en dan 3 in de maak

en ik zit te wachten op het busje
blijkbaar gaat iedereen weer eens mee :), het is laat
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 November 2016 om 19:07
gisteren een zacht roze bolletje garen er bij gehaald, dat is nu een kadootje :) voor me geworden door dat ik minder geld heb

ook ben ik nu bezig met een bolletje van de action met een cm groen een cm blauw en zo voort en daarbij een ziveren draadje met pailletjes en bij mee gehaakt, daar heb ik een kopje van een vogeltje van gemaakt nu het lijfje in de zelfde kleuren maar verlopend en zonder zilveren draadje

en ik vond 20 euro ipv 5 euro in mijn portemonnee vorige week toen wilde ik eerst de winkels langs maar dat was geen doen, toen heb ik bij de hema voor 2 euro per stuk 10 onderbroeken gekocht, die in de winkel 8 euro zijn, dat is dus opgelost en ze zitten perfect we konden ze meteen ophalen en gelukkig was de woonbegeleidster er want het stroomde van de regen, en het zou uit het assortiment gehaald worden en ik dacht hebben is hebben, ben er zo blij mee
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 November 2016 om 19:29
Zo hou je door allerlei meevallertjes weer geld over voor een bolletje wol. Smile 
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 November 2016 om 19:40
nee hoor dat bolletje ging van mijn leefgeld
het ondergoed was harder nodig en koste meer dan de 15 euro die ik in wezen over had ik verwachte een vijfje en had een twintigje
en nog een paar dingen zoals een mobieltje
en bh,'s en pyama, s staan nog hoger op de rij

maar af en toe tracteer ik mezelf en dan liever op een bolletje garen als eten, ik hbe wel nog een hele bak vol gelukkig :)
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 November 2016 om 01:01
glittervogeltje af, nou bijna af een vleugeltje zit 1 cm te hoog je ziet het toch dat morgen nog even maken, en een foto maken
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2016 om 01:27
dat glintervogeltje weg gegeven aan mijn therapeut
maar nu een vogend glitervogeltje klaar, dat komt nog op de foto
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.398 seconden.
Lang Yarns