Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

auto stofzuigen en stiekeme postbode

 Reageer Reageer Pagina  <1 45678 10>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 September 2016 om 20:13
het is geen saaien, ze is van katoen gemaakt en ik vind ze heel mooi, met die lintjes er zo tussengenaaid. En daarbij het was er één voor de eerste prijs (heb ik zelf wel gezegd) en niemand kan er dus nog zo eneke bemachtigen.(Nu word ik toch een beetje egoïstisch hoor).
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2016 om 08:13
Dat klopt, ik zing geen twee liedjes voor één cent.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2016 om 18:52
Wat heb je een mooie ketting, bloem en vlindertjes gekregen.
Zo leuk allemaal, leuk om dit te volgen en te lezen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2016 om 13:26
gisteren en vandaag geen post.

Aranince, ik denk dat wij samen het nieuws gaan halen, als het over 15 jaar hier ineens in de bus steekt.

Misschien stond die postbode die de post in de juiste zakken moet steken wel verkeerd en stond hij in plaats van met zijn rug naar hier (waar de zak van België hangt) met zijn rug de andere kant op (de zak voor Noorwegen). Maar als het is aangekomen (of misschien nog andere dat ik niet weet) zet ik het direct hier neer.

Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2016 om 14:08
zoooo jammer. Unhappy
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3615
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2016 om 15:03
heb ik iets gemist bep is er een envelop kwijt
dat zou wel heel jammer zijn
Back to Top
Aranince View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 11 Oktober 2014
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Aranince Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2016 om 15:57
Originally posted by bep bep wrote:

gisteren en vandaag geen post.

Aranince, ik denk dat wij samen het nieuws gaan halen, als het over 15 jaar hier ineens in de bus steekt.

Misschien stond die postbode die de post in de juiste zakken moet steken wel verkeerd en stond hij in plaats van met zijn rug naar hier (waar de zak van België hangt) met zijn rug de andere kant op (de zak voor Noorwegen). Maar als het is aangekomen (of misschien nog andere dat ik niet weet) zet ik het direct hier neer.


Oww nee... Die van mij is niet aangekomen Cry 

Ik had er nog wel zo mijn best op gedaan. Want bep is altijd een van de eerste die mij helpt met mijn breiproblemen. En niet alleen mij, maar iedereen!

Echt jammer, maar ik hoop dat die ooit nog aankomt. Misschien eerst een wereldreis Smile
Back to Top
Geerlig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Februari 2014
Locatie: Anna Paulowna
Status: Offline
Points: 4155
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geerlig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2016 om 18:15
Dat is balen. Ik duim voor je dat het nog aankomt.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2016 om 18:41
Dat is zeker balen. Ik duim ook voor je mee. Enveloppen die "hobbelig" aanvoelen, worden nog wel een opengemaakt om te kijken of er geld in zit.   


Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2016 om 19:13
gisteren ook niet en vandaag zelfs geen reclamefolderke.

Ik hoop ook dat het nog aankomt, in een enveloppe die overal ter wereld is afgestempeld desnoods.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Oktober 2016 om 19:40
Misschien zijn er meer niet aangekomen?
( Die van mij gelukkig wel)
Maar...zouden degenen waarvan hun werkstuk niet is aangekomen dit even kunnen melden?

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2016 om 11:00
Zag nu pas het berichtje van Lao-tse staan.
Heel jammer maar waar, maar de mijne is niet aangekomen. Snif, snif
De envelop is 19 september op het postkantoor aangeleverd, laten wegen voor de postzegel en daar in de zak gegaan.
Ik vind het erg jammer voor je Bep, had aan de voorpret mee gedaan en met veel plezier een uiltje voor je gemaakt.

Maar het is niet anders.....

Maar vond het wel een heel leuk idee! En gezien jouw reacties een geslaagde.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2016 om 11:14
Ceaans laten we hopen dat het toch nog aankomt.
mijn post naar mijn Zus in Duitsland. heeft ook wel eens 4 weken werk
om aan te komen
oant Sjen
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2016 om 11:39
maar Ans, je weet toch dat Uiltjes eigen-wijs zijn en soms een eigen-wijze route nemen dus die zal best nog wel eens komen binnen vliegen bij Bep hoor ;-)en het is nog een lieveke ook !
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2016 om 12:50
creaans ik hoop ook dat het nog aankomt, want ik heb nog een plaatsje vrij (in mijn hoofd nog altijd, ben er nog aan bezig). En als het niet meer zou aankomen, probeer ik het na te maken met wel een opvallende fout erin, zodat je weet dat het een kopie is.

Maar in ieder geval ook jij en Aranince hartelijk bedankt, voor de attentie, het nadenken, het uitkiezen, het bijeen zoeken, het maken, het schrijven, het naar het postkantoor gaan en het afwachten.

Ik ga alle gekregen geschenken op drie verschillende objecten doen, de achterkanten (waar ze dus niet opkomen te staan) zijn bijna af.
In gedachten verplaatsen de applikskes zich nogal eens omdat er mij ineens iets te binnen schiet, waardoor het ene beter op het andere komt.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2016 om 13:05
Tja...we hebben je wel aan het werk gezet, he bep??
Sorry
Embarrassed

LOL
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2016 om 13:39
nee, integendeel, ik was al van plan om 'dit' te maken, alleen hebben jullie mij enorm geholpen met die applicaties en ben ik er nu direkt aan begonnen. Scheelt heel veel werk, waardoor ik het altijd uitstelde.
Back to Top
Aranince View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 11 Oktober 2014
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Aranince Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2016 om 15:39
Ik heb trouwens geen foto meer van wat ik had gemaakt... Had een foto gemaakt vlak voor ik naar het postkantoor ging, maar heb na terugkomst mijn telefoon leeg gemaakt omdat ik anders geen ruimte had om het besturingssysteem te updaten. Uiteraard wel een backup gemaakt van alle foto's, maar dat had ik een dag eerder al gedaan. Dus mijn laatste foto (de foto van mijn werkje voor Bep) is verdwenen.. Zo stom! 

Maar ik had geen applicatie gemaakt, dus bep, ik weet niet of je er wat aan had Wink Kan namelijk niet haken en dat is wel zo handig voor het maken van een applicaitie.
Ik had een klein roze hartje en een paars hartje voor je gebreid (gevuld met knuffelvulling) en een bloem met roze en paarse blaadjes en geel in het midden. 
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2016 om 16:52
Gelukkig was dat van mij wel aangekomen, ik had nl. vergeten een foto te maken.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2016 om 00:55
de drie achterkanten voor the big project.



de blauw/gele en de roos/paarse zijn gehaakt met haaknaald 2
de roos/gele met haaknaald 2,5

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 45678 10>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.441 seconden.
Lang Yarns