Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

auto stofzuigen en stiekeme postbode

 Reageer Reageer Pagina  <1234 10>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12069
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 September 2016 om 18:08
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 September 2016 om 19:31
Je hebt al een erg mooie verzameling binnen, Bep! 


Originally posted by Lao-tse Lao-tse wrote:

Op maandag wordt in Nederland, nooit post bezorgd, maar ik maak me sterk dat ook de postbussen niet op maandag geleegd worden.Shocked

Op maandag worden de bussen geleegd op de gewone tijd. Meestal 17.00 uur. Er staat ook elke dag opnieuw op elke bus vermeld wanneer de volgende lichting plaatsvindt. 
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 September 2016 om 19:37
Dit is toch wel erg leuk en inderdaad zo van harte gegund Hug
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 September 2016 om 19:38
Hier worden de bussen op Maandag nie / geleegd . Ik ben expres naar Haarlem gegaan .Daar worden ze wel geleegd na 18.00
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 September 2016 om 20:07
Heb maandag (alhoewel...ik....mijn lief, feitelijk) om ca 14:00 uur gepost.
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5762
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 September 2016 om 20:49
Originally posted by Elizabteh Elizabteh wrote:

Originally posted by lidwina lidwina wrote:


Originally posted by Lao-tse Lao-tse wrote:


Originally posted by nldutchy nldutchy wrote:

Originally posted by Aranince Aranince wrote:

Wat een mooie applicaties heb je allemaal gekregen, Bep! Leuke verassing Big smile

Maar ik mis er nog minstens 1... 


of twee ;-)))))) geweldig Beppekind, van ♥♥ gegund !!!


Of meerrrrrrrrrrr


Haha.


Zeker meerrrrr.

nog veeeel meer denk ik.
Back to Top
Juul View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 November 2015
Locatie: tricht
Status: Offline
Points: 713
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Juul Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 September 2016 om 21:04
Het is je gegund Bep. Vind dat het nog snel bezorgd is vanuit nederland. Hier maandag op de post gedaan.
Ik denk dat je er nog wel een paar kunt verwachten. Leuk toch.
http://zeeuwseknutseltante.blogspot.nl/
gr lisette
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 2937
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 September 2016 om 21:37
Whahaha zo leuk Bep dat zelfs je postbode meewerkt aan onze verrassing. Je laatst mooi bezielde uil was van mijn adresje naar de jouwe gevlogen.
Geniet ervan en maak er wat moois mee ze zijn met liefde gemaakt voor je lekker puh
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2016 om 08:27
oh wat is dit leuk om te lezen.
Wat een mooie applicaties heb je al gekregen.
Fijn dat de verrassing geslaagd is.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2016 om 09:56
Ik zou graag om de hoek staan bij Bep om haar gezicht te kunnen zien wanneer de postbode komt LOL
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2016 om 10:04
lijkt mij ook wel leuk. ik ben zoooooo benieuwt of alles nu wel aankomt
oant Sjen
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2016 om 10:20
Ik ook

Zal de postbode ook nieuwsgierig zijn ....?.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2016 om 10:22
vast wel
oant Sjen
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2014
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 3011
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2016 om 11:01
Hier worden de bussen ookniet geleegd op maandag zag ik toen de vlop er al in lag....
http://madebymg.
blogspot.nl/


https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2016 om 11:11
Waarom zou dat per plaats verschillen?
Back to Top
Geerlig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Februari 2014
Locatie: Anna Paulowna
Status: Offline
Points: 4155
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geerlig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2016 om 11:44
Jammer dat Bep zo ver weg woont. Anders zouden we allemaal denk even om een hoekje kijken.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2016 om 12:02
Hi-hi, Geerlig, dat zou ik ook wel willen...


Originally posted by Mutti Mutti wrote:

Waarom zou dat per plaats verschillen?

Vreemd. Ik weet wel dat er "buitengebieden" zijn waar om de andere dag gelicht wordt. Maar in de bewoonde wereld in mijn omgeving ben ik dit nog niet tegen gekomen. 
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12069
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2016 om 12:29
VERVOLG :

curieus zoals ik ben, had ik mij aan tafel geplaatst zodat ik uit het raam kon kijken (welliswaar achter een orchidee met alleen maar stokskes omdat er geen bloem meer instaat, ipv een geranium) om de postbode te bespieden. Ik hoorde de brievenbusklep van een paar huizen terug klepperen, ben rechtgestaan en heb mij voor het venster gezet. Hij had een heel pak in zijn handen, maar nam toch eerst nog twee reclamefolderkes uit zijn zak en toen kwam het, hij zette zich met zijn benen gespreid over de fiets en leunend tegen zijn zadel, likte aan duim en wijsvinger en begon de enveloppen een voor een te pakken, elke keer kijkend of hij bij het juiste huisnummer was (onthouden kan hij precies niet goed, ofwel was hij zelf verbaasd) en in onze klep te steken. De eerste die niet meer voor mij was heeft hij wel goed bekeken en huisnummer nog eens getsjekt, maar dat stond op het huis naast ons. Dus is hij verder gegaan. Ik gelijk zot naar beneden gelopen, brievenbus sleuteltje gepakt om het deurtje van de schatkist te openen.

Terug bovengekomen rap die reclamefolders eruit gegooid en heel gedistingeerd een patattenmeske gepakt om de enveloppen mooi open te snijden. Er waren er bij die serieus toegeplakt waren. Mij op mijn gemakske gezet en een voor een met grote ogen de inhoud naar buiten laten komen. Stuk voor stuk weer pareltjes die in mijn hoofd dus ook weer ergens geplaatst werden.





een beursje (dat ik in mijn gedachten toch een plaatsje bij de applikskes heb gegeven)


een kleinigheidje (een heel fijngehaakte boekenlegger)


een applicatie (het verkleinwoord ervan zou hier echt misplaatst geweest zijn)


een zonnebloemenkaart


een verrassing (met wiebeloogjes en kralenpootjes)


en meneer de uil (van fabeltjeskrant daar lijkt hij op) met hele kleine knoopjes als oogjes maar hier weet ik dus ook niet van wie het komt. Op de achterkant van de enveloppe staat een Zwitserse nummerplaat geschreven



Allemaal weer wreeeeeeeeeeeeeeeeeeed bedankt.

Uit al de bijhorende briefjes kan ik wel het een en ander uit opmaken maar dan nu het vragenvuurtje :

Waarom ikke?

En de voornaamste vraag die me bezighoudt : Hoe hebben jullie dat gefikst zonder hier één krimp prijs te geven?


Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2016 om 12:55
Nu volledig    ???? Ik mis die van mij nog . Misschien morgen .

Zijn er nog meer die missen ????

Waarom Ikke ????

Waarom voor jou een vraag voor ons een wee/
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3616
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2016 om 12:57
mutti doet jou t het niet van je toetsenbord?
er staat elke keer een / in plaats van een t
of doe je dat expres?

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234 10>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns