Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Nederlandse breidagen

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2016 om 22:02
Mijn hoofd ronkt tijdens de autorace.toestanden in Texas....onderwijl wel anderhalf bb.jurkje gehaakt en vanmiddag 4 portootjes afgewerkt ... Nu valt Max ook nog uit dus ga ik ook mn pitsstop maar maken ...
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2016 om 09:02
Bij ons was het Feyenoord-Ajax. Gelijkspel. De Rotterdammers hadden meer kracht, de Ajaxieden betere techniek.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2016 om 11:51
nldutchy

Gewoon orendopjes kopen . Gewone programma's staan al keihard omdat hij nog steeds geen gehoorapp nodig heeft . Iedereen praat zachtjes ook bij de vrijwilligers club .
Het zelfde hebben we gehad met een leesbril . Uiteindelijk ging hij wel overstag toen ik opperde de krant maar op te zeggen .

Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2016 om 15:02
Haha, goeie tip Mutti ... Het was niet zo dat het geluid hard stond maar dat gejengel van die race,auto.s ..iewwwww
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2016 om 15:54
Bij ons was het steeds: Je praat zo zacht. Tot hij de mannen van Voetbal Inside ook niet meer verstond. Toen werd het Schoonenberg en een lekker duur hoortoestel, één in elk oor. De verzekering betaalt een schijntje mee. Nu draagt hij ze wel als hij de wereld in gaat of als er visite komt, maar verder is het nog steeds: "Wáát?" en van mijn kant: "Ik zing geen 2 liedjes voor 1 cent".
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2016 om 10:14
Vaker ratelen met de punnikmolen, dan heb je zijn aandacht . . . LOL
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns