Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Op de naald...

 Reageer Reageer Pagina  <1 1617181920 85>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2017 om 23:15
Bep, je had helemaal gelijk. Ik weet nu wat mijn fout was, er staat *-* herhaal totaal 2 x dus ik dacht, dan moet je het zeker drie keer doen(1x doen en nog 2x herhalen). Maar nee, het moet maar 2 keer worden gedaan dus 1x herhalen. Daar maakte ik dus de fout. gelukkig nu zal het wel goed komen.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juni 2017 om 09:33
Nog 9 nog 9...
Voel me net zoon klein jong waarbij het verheugen op iets heel leuks...
En het bijna zover is...
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juni 2017 om 09:47
Bij Veritas een mooi wolletje gekocht met vele kleuren ,ik kon er niet aan weerstaan ,voor een driehoeks sjaal, en bij zeeman twee bollen wit ,voor mijn kussen,ga een rood en wit en blauw kussen maken in de wafelsteek,
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juni 2017 om 10:06
Ik ben een sinasappel mannetje aan het haken en Care Bags.
Maar ik maak er geen echte handen aan, maar een soort bolletje als hand.
Het is dan te moeilijk voor me, om me daarop te concentreren.
Voor wie hem ook wil maken vind je hier het patroon.

Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juni 2017 om 10:34
Hij is leuk!!
Dank je wel Crea Ans..Thumbs Up
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juni 2017 om 14:50
He die is leuk,dank creaans😚
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2017 om 10:04
Inderdaad een leuke sinaasappel. Smile "Fruit op pootjes"... daar kan je een mooie fruitschaal mee vullen als kleurrijke versiering op tafel.

Ik heb niet zozeer iets "op de naald" maar in de bankschroef onder de boor, zaag & frees. Gisteren dreigde het te mislukken. Na een telefoontje met raad van mijn vader kan ik een nieuwe poging wagen.

 
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2017 om 10:06
die is leuk die sinaasappel. Ik had weer niet goed gekeken, dacht dat het een m&m moest voorstellen.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juni 2017 om 08:28
Zo leuk die sinaasappel...

Voorpand van de jas is af...
Maar nu moet hij even wachten want eerst moet de kat af die van het weekend als kraam cadeau wordt gegeven...
Moet nog 2 oren de staart, halsband en alle roze delen van de pootjes...
Gisteren gelukkig al een eind opgeschoten 1 achterpoot en 2 voorpootjes gemaakt...
Hopelijk krijg ik hem voor vrijdag af...
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juni 2017 om 10:26
JMB daar kan je hem ook voor gebruiken.

Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Juni 2017 om 10:35
Het einde van poes komt in zicht...
Heb nog 2 dagen en hoef alleen nog de halsband te haken...
Vanavond alvast starten met het in elkaar zetten...
Dan kan hij vrijdag naar zijn nieuwe eigenaar...
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juli 2017 om 10:21
Oh oh ik heb het weer gedaan...
Het was donderdag avond en natuurlijk moest poes nog af...
Het was half 1 voor we naar bed gingen en hij was nog niet helemaal klaar...
Aangezien ik toch niet kon slapen er een half uurtje later maar weer uit...
Heb tot 2 uur zitten werken aan poes en toen was hij af...
Nog steeds geen slaap dus maar eens een filmpje opgezet en uiteindelijk tegen half 4 smorgens in slaap gevallen...
De dag begon vroeg met lief die mij om half 6 alweer werkte aangezien we vroeg naar Duitsland zouden vertrekken...
Aangekomen hebben we moeder en vader blij gemaakt met poes en een overal met zelf opgedrukte teksten...
Je raad het natuurlijk al geen telefoon of camera bij de hand gehad en nu is poes zonder foto bij zijn nieuwe eigenaar...
Zal nog eens vragen of ze een plaatje willen trekken...
Want het kan toch niet zo zijn dat ik jullie niet kan laten zien wat het eind resultaat is geworden...
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juli 2017 om 12:10
Originally posted by suziesfreubels suziesfreubels wrote:

Oh oh ik heb het weer gedaan...
Het was donderdag avond en natuurlijk moest poes nog af...
Het was half 1 voor we naar bed gingen en hij was nog niet helemaal klaar...
Aangezien ik toch niet kon slapen er een half uurtje later maar weer uit...
Heb tot 2 uur zitten werken aan poes en toen was hij af...
Nog steeds geen slaap dus maar eens een filmpje opgezet en uiteindelijk tegen half 4 smorgens in slaap gevallen...
De dag begon vroeg met lief die mij om half 6 alweer werkte aangezien we vroeg naar Duitsland zouden vertrekken...
Aangekomen hebben we moeder en vader blij gemaakt met poes en een overal met zelf opgedrukte teksten...
Je raad het natuurlijk al geen telefoon of camera bij de hand gehad en nu is poes zonder foto bij zijn nieuwe eigenaar...
Zal nog eens vragen of ze een plaatje willen trekken...
Want het kan toch niet zo zijn dat ik jullie niet kan laten zien wat het eind resultaat is geworden...


Vind ik ook niet kunnen, ik wil je poesje wel graag zien. Euh, die door jou is gemaakt natuurlijk Big smile
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juli 2017 om 15:02
We zijn benieuwd naar het poezenbeest dat jou van je nachtrust beroofd heeft.

Tussen al het tuinwerk door ben ik vandaag even in de wolmand gedoken om iets op de naald te kunnen zetten. Grijs gespikkelde Noorse uitgetrokken wol die ooit een vest geweest is en nu een trui gaat worden. Of ik er helemaal mee toe ga komen, weet ik niet. Maar de creatieve oplossing daarvoor heb ik ook al bij elkaar gezocht.   
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juli 2017 om 16:28
Heb de eigenaar verzocht er een foto van te maken dus hoop dat ik die ook ga krijgen...
Nu heb ik in de tussentijd in de auto heen en weer naar Duitsland tijd genoeg gehad om te doden...
En wat maak je dan idd een Duits konijn (lilly volledig gemaakt binnen 1 weekend na het overgaan van de Duitse grens en helemaal af gehaakt voor het overgaan van de grens terug naar Nederland )...
Het enige dat ik nog moet doen is vullen en in elkaar zetten...
Deze is nog voor niemand gereserveerd dus wellicht lukt het nu wel een foto te maken ...
Mijn winterjas ligt voorlopig even op de hobbykamer aangezien we eerst ervoor gaan zorgen dat het huis een beetje meer aan kant is...
Nog 10 weken en 1 dag en dan is het zover...
Begin er nu een beetje de kriebels van te krijgen maar dan is mijn ventje eindelijk mijn man na 8,5 jaar...
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juli 2017 om 19:13
2/3 van de babydeken is af en de assistente is over 6 weken uitgerekend. Moet lukken om de deken af te krijgen. De Barbies worden ongeduldig, je moet meisjes niet zo lang op beloofde kleren laten wachten.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juli 2017 om 21:31
ge gaat nog tijd overhebben Magtelt, tenzij ze vroeger bevalt dan uitgerekend.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juli 2017 om 08:43
Ik weet eigenlijk niet of er sociale regels zijn voor de periode dat je kunt feliciteren en cadeau's geven. Je mag de hele maand januari nog Gelukkig Nieuwjaar zeggen, maar hoe zit het met andere feestelijke gebeurtenissen? Een kraamcadeau vóór het kind gaat studeren? Ik moet in elk geval de praktijk in de gaten houden, want ze hebben een ooievaar met babypopje en roze en lichtblauw wikkeldekentje, die ze op de receptie zetten, als er een baby geboren is in de praktijk. Mijn dekentjes zijn altijd groot genoeg om een ziek peutertje mee op de bank te leggen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juli 2017 om 18:00
Ben nog bezig met het sinasappel mannetje.
Tussen door een klein hondje gemaakt.
En ben nu bezig met wanten en Care Bags.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2017 om 13:36
Magtelt denk dat het helemaal afhangt van de omstandigheden...
Zelf vorig weekend poes pas kunnen geven voor het kindje dat 8 april al geboren was...
Heb de ouders niet eerder gezien dus ja dan moet het wachten...
Verder geloof ik niet echt dat er een tijd voor staat...
Ouders zijn altijd blij met een cadeau voor een kleintje al komt het een half jaar nadien nog...
Ze weten dat het uit een goed hart komt en handwerk kost nou eenmaal een berg met tijd...
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 1617181920 85>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns