Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Op de naald...

 Reageer Reageer Pagina  <1 3435363738 85>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juli 2018 om 17:18
Och smelt weer zo mooi en die kleuren,
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juli 2018 om 19:22
Dat ziet er nu al bijzonder uit.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juli 2018 om 11:12
Corner to corner maar dan op zijn tunisch - ik vind het er heel mooi uitzien.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juli 2018 om 11:17
Ik was net een katje aan het breien, zomaar, niet met een doel, en nu hoor ik op de sportschool, dat de vrouw van één van de fysiotherapeuten een baby verwacht. Dus het katje moet even wachten, eerst een babydeken en een knuffeltje in dezelfde kleur als de deken maken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juli 2018 om 12:09
Mijn breiwerk bewaar ik nu om alleen op de breiclub aan te werken. Vandaag ben ik verder gegaan aan een borduurwerk dat ik al heel lang geleden begonnen ben: een tafereel uit de mythologie. Het wordt met wol geborduurd op jute. Een tijdje terug was ik er in vastgelopen omdat er een fragment niet naar mijn zin was. Dat bleef maar liggen.... Vanochtend heb ik dat voorzichtig losgetornd en uitgehaald en ben nu aan een herstelpoging bezig.   
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juli 2018 om 13:10
Ik brei mijn zoveelste vest en moet tot mijn schande bekennen dat in het vorige de mouwen nog gezet moeten worden.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juli 2018 om 13:58
Op een brei/handwerksoos moet je alleen dingen maken die zonder denken van je pen afkomen .
Het zou net zo goed een kletsclub kunnen zijn ,maar ja een vrouwenhand en een paardentand he ,je kent de uitdrukking .

En dan nog gebeurt het me nog wel eens ,dat ik een stukje achteruit moet werken als ik thuis ben .
Maakt toch niet uit ,als het maar gezellig was .

Hier willen ze zelfs geen zomerstop . Niets moet alles mag .
het fijne is dat je hier ook nog in de tuin kunt zitten als je dat wil
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juli 2018 om 14:29
Originally posted by Mutti Mutti wrote:

Op een brei/handwerksoos moet je alleen dingen maken die zonder denken van je pen afkomen. Het zou net zo goed een kletsclub kunnen zijn ,maar ja een vrouwenhand en een paardentand he,je kent de uitdrukking.


Helemaal waar!!

Nou kom ik daar om te werken en het kletsen gaat grotendeels langs me af. Er is een hoekje harde werksters en een hoek met verhalenvertelsters... Als ik in de tuin wil handwerken, heb ik hier thuis alle mogelijkheden. Het borduurwerk waar ik mee bezig ben gaat beslist niet samen met sterke verhalen...
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juli 2018 om 21:20
heb de adventboom liggen van Alan Dart voor in elkaar te zetten. maar heeft nog even tijd. Een iglo liggen voor in elkaar te zetten. En ben gisteren begonnen aan de papegaai te breien ook van Alan Dart. Deze wordt voor onze dochter Britt die nu helaas door medische redenen al een tijdje niet kan haken, breien en knutselen.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juli 2018 om 08:29
Een hele hele hele leuke sneeuwpop die ik van het weekend ben tegengekomen...
Heb nog teveel projecten liggen maar deze mag tussendoor...
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2018 om 16:10
Ben met het volgende dekentje bezig, het is zo leuk om te doen.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2018 om 16:38
Dat is een leuke techniek. Je zit me bijna lekker te maken...
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Juni 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1547
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2018 om 22:09
Oh Wauw Creaans, wat wordt die mooi!

Ik ben een kinder trui aan het breien die bijna af is, verder eigenlijk niet veel. Wordt weer tijd voor nieuw project!
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2018 om 22:40
Wat een leuke techniek. Wordt ook een mooie deken.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juli 2018 om 09:22
Weer zo'n mooie creaans...
En die kleuren ook zo vrolijk bij elkaar...

Ben inmiddels gestart aan de sneeuwpop...
Erg leuk maar wel lastiger haken met fluffie garen...

Heb mezelf voorgenomen niet dat het me gaat lukken...
Om nu eerst de spullen af te maken die ik nog heb liggen...
De projecten die gestart zijn maar nog niet af stapelen zich op in plaats van af...
Een kleine greep uit wat er ligt:
Draak blauw zwart, draak groen lichtgroen, panda beer mala design, brompot, aapje, paardje piem, zebra, sneeuwpop, 3 draken groot project is een jaren project, sneeuwwitje en de 7 dwergen, woondeken, winterjas uithalen en opnieuw maken, tovenaar, voodoo konijntje, sneeuwpopjes stuks of 5 op lichtbol, mini konijntje, mini beertje, tas, enz, enz...
Dus al met al veel te veel wat er nog ligt wat echt nog af moet...
Misschien dat het helpt als ik 1 project per keer probeer af te werken...
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juli 2018 om 20:38
creaans wat prachtig word deze deken.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2018 om 08:46
wat een mooi dekentje wordt dat
oant Sjen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juli 2018 om 18:37
Ik ben bezig met een granny babydeken voor één van de fysiotherapeuten van de sportschool, omdat hij me ooit heeft behandeld, en omdat ik jáááren geleden op zijn neefjes heb gepast. En met drie tassen voor de vrijwilligsters van de soos, om met Kerst te geven met een doosjes Ferrero Rocher bonbons er in. Tussendoor nog altijd poppenkleren, maar hoezeer ik me ook had voorgenomen om eerst iets af te hebben voordat ik aan iets nieuws begin, er liggen toch nog kleertjes te wachten op knopen en opgenaaide zakjes. Ik haak het dekentje wel per twee blokjes en dan hecht ik alle draadjes af.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2018 om 09:20
Oh magtelt hoe herkenbaar dit probleem...
Als ik iets leuks zie wil ik er ook altijd gelijk aan beginnen...
Ik ben inmiddels opgeschoten...
Paardje Piem en Maria zijn af...
Sneeuwpop is helemaal gehaakt en de Panda is op 2 voeten na haken ook klaar voor het in elkaar zetten...
Ben geen nieuwe projecten meer begonnen afgelopen week...
Er komen er alleen wel steeds meer uit de kast waarbij ik denk ohhh jaaa....
Die lag hier inderdaad ook nog te wachten tot hij afgemaakt wordt...
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2018 om 10:38
Ik heb op de naald: een vest, een deken en een pauw die in elkaar genaaid moet worden. Dat vest schiet goed op. De deken is pas volgend jaar klaar. Iedere week een patroon. Eind december dus bijna klaar. De rand er omheen komt in januari. (Hebben jullie dat ook dat je soms niet weet of "januari" zo of zo "januarie" moet?) Ben nu bezig met naaiwerk 8 banieren voor de kerk. Kruis er op en franjes er aan. In ieder geval veel meer werk dan ik dacht.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 3435363738 85>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.328 seconden.
Lang Yarns