Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Op de naald...

 Reageer Reageer Pagina  <1 3536373839 85>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2018 om 10:43
Originally posted by lidwina lidwina wrote:

De rand er omheen komt in januari. (Hebben jullie dat ook dat je soms niet weet of januari zo of zo januarie moet?) ...

LOL Taal is soms moeilijk. Onthoud maar gewoon dat er geen enkele maandnaam op ie eindigt.  
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2018 om 11:47
Niet op die manier maar wel met het Nederlands en Engels dus is het i of y hahaha...
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2018 om 23:41
Nu bezig aan het in elkaar zetten van de panda en brompot...
Morgen weer verder heb nu geen licht meer van buiten...
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Juli 2018 om 08:04
Lidl heeft a.s. maandag een daglichtlamp voor € 19,99.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2018 om 16:15
Eindelijk begonnen aan het voeren van mijn leuke mandje dat ik in februari gekocht had. Ik wilde graag een uitneembare constructie om de binnenvoering ten eerste te kunnen wassen en ten tweede te kunnen wisselen om eens een ander kleurtje erin te hebben. Makkelijker gezegd dan gedaan. Aan hoofdbrekens geen gebrek maar de plannen zijn inmiddels gesmeed en het eerste deel van de klus zit er bijna op.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2018 om 17:41
Ik ben aan het broeden op een leuk sokkenpatroon - het wordt hoogste tijd dat ik de pennen weer eens oppak.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2018 om 17:43
spannend allemaal 

ik ben niet aan het broeden
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2018 om 17:53
Originally posted by niania niania wrote:

...ik ben niet aan het broeden


Misschien toch eens een mandje overwegen, Niania. Dat broedt zo fijn.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2018 om 18:05
Ik vond op zolder gemêleerde Bianca en Royal in blauwtinten en ik ben al bijna klaar met de Aldi juten tas. Daarna komen er twee AH tassen aan de beurt. De inspiratie komt van Niania, het patroon uit een Aan de haak tassen special. Ik heb ook een tas in pied de poule ruit op de haaknaald staan. En ik moet een babydeken in granny squares in elkaar zetten. De vierkantjes zijn per vier aan elkaar gezet en met geel omgehaakt, nu moeten die vierkanten met geel aan elkaar gezet worden. IK zag ook een tochtrol in twee tinten orasnje liggen, dat is een vijfjarenplan.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2018 om 18:25
Er zijn doosjes genoeg die restjes hebben voor de vulling
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2018 om 08:28
Bij een rond mandje zou je aan een taartpunt constructie kunnen denken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2018 om 10:32
Het is een ovaal mandje. Ik heb inderdaad wel ongeveer een puntconstructie in de vorm van een trapezium. Als het af is, komt er een foto.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2018 om 12:37
Originally posted by Kamilla Kamilla wrote:

Originally posted by niania niania wrote:

...ik ben niet aan het broeden


Misschien toch eens een mandje overwegen, Niania. Dat broedt zo fijn.
 

mandjes zat hahaha
heb niet zo een behoefte om te broeden
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Juni 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1547
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2018 om 20:57
Ik ben weer bezig met een trui voor mezelf en een kersttrui voor mijn nichtje :) 
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 September 2018 om 07:20
Originally posted by Kamilla Kamilla wrote:

Het is een ovaal mandje. Ik heb inderdaad wel ongeveer een puntconstructie in de vorm van een trapezium. Als het af is, komt er een foto.
 

had je hier al een foto van geplaatst Kamilla?
ik ben toch wel benieuwd

Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 September 2018 om 09:39
Het kleine mandje is een mega pieker- & priegelproject geworden. De binnenvoering zit er naar tevredenheid in. De afdekking zodat niet iedereen naar binnen kijkt, kostte wat meer moeite om te bedenken. Het zou afgelopen weekend af geweest zijn als ik het eindresultaat niet afgekeurd had. Dus... volgende constructie is al weer in wording. Beloofd is beloofd: er komen echt foto's aan.   
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 September 2018 om 12:36
Rustig aan dan breekt het lijntje niet
Geen haast je moet wel tevreden zijn over je eigen werk
Ik was alleen nieuwsgierig
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 September 2018 om 13:46
Lelie leuk kersttruien...
Dan moet ik gelijk aan de varianten met Rudolf en van die rood met witte tekeningen erin denken...

Zelf nog hard aan het haken voor de kerstmarkt...
Heb inmiddels 14 kerstbomen 11 kerstkransjes een stapeltje kerststerren...
Ook al een Rudolf kop gehaakt...


En zo wil ik nog veel meer maken voor de kerstmarkt...
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 September 2018 om 09:58
Ik ben bezig voor een braderie op 6 oktober. Twee juten tassen zien er al prima uit, ik noem ze De Luxe, want er zit een sleutelhanger en beursje bij en ze hebben een knoopsluiting. Er liggen vierkantjes klaar om er nog een paar op te pimpen. Ik ben aan een tweede stola begonnen en hoop ook wat kleerhangertjes te kunnen verfraaien. Twee popjes zijn klaar, misschien nog eentje erbij, een baby of zo. En een knuffelbeestje zou ook leuk zijn. Ik vind het moeilijk om er een prijskaartje aan te hangen, de opbrengst gaat naar Kika en Pink Ribbon.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 September 2018 om 10:15
Dat is ook moeilijk .

Misschien is het een idee om duidelijk te laten zien waar de opbrengst voor 100% naartoe gaat . Niet een lullig papiertje maar erg duidelijk
Misschien dat je echtgenoot daar voor te porren is .

Die goede doelen spreekt veel mensen aan ,omdat het ons allemaal kan overkomen ,of iemand kennen die het overkomen is .
Meestal hebben de mensen er dan ook wel iets meer voor over .
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 3536373839 85>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.672 seconden.
Lang Yarns