Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Gypsy Blue patroon

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
slx View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 31 December 2015
Locatie: waterloo
Status: Offline
Points: 6
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer slx Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Gypsy Blue patroon
    Posted: 04 Januari 2017 om 20:11
ik begrijp de werkwijze niet goed. als je halverwege een toer bent moet je de draad laten hangen en met de andere voortgaan, maar moeten die niet aan elkaar? bij de volgende rij moet je dan de draad weer opnemen maar een dubbel stokje maken maar dan heb je zo'n soort draad neven je steek. hoe moet dat opgelost worden?
bedankt
Sonja
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2017 om 20:26
http://www.garnstudio.com/pattern.php?id=7154&cid=7


Gaat het over dit patroon?

Er staat dat ge als ge moet stoppen met de ene draad/kleur, ge iets in de lus van die steek moet steken . Als ge dan terug aan dat punt komt moet ge die lus opnemen en daar verder mee haken. En niet vergeten om dan iets in die andere lus te steken.
Back to Top
slx View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 31 December 2015
Locatie: waterloo
Status: Offline
Points: 6
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer slx Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2017 om 20:39
ja het gaat om dit patroon, ik zal morgen nog eens opnieuw beginnen want voor het ogenblik snap ik er niks van, bedankt om te reageren

Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2017 om 20:44
het komt er in feite op neer dat ge met 2 bollen afwisselend haakt, en als het aan bol 2 is, steekt ge iets in de lus van bol 1 die van uw haaknaald komt en gaat verder met bol 2.

Als het terug aan bol 1 is dan steekt ge iets in de lus op uw haaknaald van bol 2. Steekt uw haaknaald in de lus van bol 1 en ge doet gewoon verder.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2017 om 20:49
ik zie nu dat er onderaan een filmke staat voor de eerste 3 toeren. Misschien dat ge daar wat aan hebt.
Back to Top
slx View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 31 December 2015
Locatie: waterloo
Status: Offline
Points: 6
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer slx Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2017 om 21:05
bedankt, nu snap ik het wat ik verkeerd deed. Ik had niet in de gaten dat er een video stond
fijne avond

Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2017 om 21:16
Bep nog an toe...gij zijt warempel een wandelende vraagbaak hè, ongelofelijk....
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2017 om 21:38
ik zat aan mijn pc gekluisterd; naar de flightradar en arrivals miami aan het kijken. En dan ziet ge dat vliegtuigske alle kanten opgaan behalve in 1 rechte lijn naar zijn doel. Maar het is ondertussen geland en kunnen we toch al wat rustiger slapen totdat ze ginder terug opstijgen. En dit was een welkome afleiding.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2017 om 07:26
Bep hoe kon jij nu weten over welk patroon het ging?
is mij echt een raadsel

Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2017 om 10:46
Bep "kennende" googelt ze meteen op Gypsy Blue ...;-)
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2017 om 12:06
ja daar zat ik later ook aan te denken
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2017 om 13:51
Nou Bep, knap om dat patroon te vinden. En de uitleg heb ik ook begrepen. Wat ik vooral leuk vind is dat je het gezien hebt van dat filmpje. Er staat meestal niet voor niets bij: Lees het hele patroon voor dat u begint!!!!! Maar dat ook doen is een ander verhaal!!! Ik moet dus regelmatig opnieuw beginnen.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2017 om 22:38
Helemaal juist. Een vraag met een 'vergezochte' naam van een patroon kan alleen maar drops zijn en via goegel dan heel vlug te vinden. Ik persoonlijk zou het gewoon cirkelvest noemen.
Back to Top
slx View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 31 December 2015
Locatie: waterloo
Status: Offline
Points: 6
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer slx Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2017 om 07:42
het was het maandagpatroon van hobbydoos, dus ik dacht dat het vanzelfsprekend was. sorry
Sonja
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2017 om 13:42
maar bij het maandagpatroon staat die video niet, dus dat kont ge (en nu zit ik te twijfelen of dit juist vervoegd is) / kon je niet weten.

Hopelijk gaat het nu als een fluitje van een cent. En sorryen hoeft niet hoor.
Back to Top
slx View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 31 December 2015
Locatie: waterloo
Status: Offline
Points: 6
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer slx Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2017 om 13:56
ja met de video erbij gaat het goed, bedankt dat je mij er op attent maakte

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.641 seconden.
Lang Yarns