Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Nog niet uitgegeven

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Nog niet uitgegeven
    Posted: 06 Januari 2017 om 09:38
In Landleven staat een artikel over Adinda Zoutman, die prachtige haaksels ontwerpt, stola's, vesten, zelfs een taart. Zij schijnt aan een boek te werken, dat in de zomer uitkomt. Je kunt haar naam googelen en bij afbeeldingen kijken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2017 om 13:20
Oeps. Nog niet gelezen....minimale interesses agge wa grieperig zijt, af en toe een paar naaldjes breien, gaat aardig met de kleine rondbreinaalden van knit.pro als je in bed hangt te lummelen ... En verder dan surfen op de ipad kom ik niet maar : "vanaf nu gaat het elke dag iets beter" vlgns de Methode Coué ..;-)
Oeps... bedoel je het tijdschrift Magtelt, niet de verzamelde patronen uitgave ?
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2017 om 19:33
Ja, ik kreeg het van een vriendin en zag meteen de mooie stola's. Maar geen patroon ervan. Het zijn echte kunstwerken. Zij geent workshops, maar ik kan me niet voorstellen, dat iemand in een paar uur zo;n doek haakt. Je kunt haar op Facebook vinden of gewoon op google.

Maar blijf maar even uitzieken, het is koud buiten bed.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2017 om 19:58
Heremetijd, dat zijn geen doeken meer maar schilderijen...pffffff..wat denkje van zo.n workshop met haar in Spanje Magtelt ?.. Zullen we ....? Moet kapitalen gaan kosten denk ik, de workshop zelf, de bed.en breakfast en nog eens heul duur garen maar alla....oja, dan vergeet ik tvliegwerk nog, de kunst is al aanwezig ;-) mooi hoor ...en ja, ik bluuf binnen, Abbie mocht alleen met opa uit vandaag...vond ze niet erg ....
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.328 seconden.
Lang Yarns