Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Patroon Kerstman met cadeauzak

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Patroon Kerstman met cadeauzak
    Posted: 11 Januari 2017 om 21:37
Het was vriendelijker geweest om te wijzen op leuke kerstmanpatronen op internet. Maar ik vind het wel eens vreemd, dat mensen liever eindeloos naar gratis internetpatronen zoeken, dan even kijken of er ook boeken of tijdschriften zijn met de gewenste patronen. En ik vind het ook vreemd, dat ze eerder op de hobbydoos terechtkomen dan op haak- en breisites.

Maar ja, als ik op google zoek naar informatie, moet ik eerst door allerlei online winkels en commerciële sites waden, voor ik weet wat ik weten wilde.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Januari 2017 om 20:56
Zou best kunnen Kamilla...maar of dat veranderd kan worden .. geen idee.. maar het is wel goed dat er nagedacht wordt hoe deze vragen evt voorkomen kunnen worden... ik blijf er bij dat weinigen ( of steds minder) tegenwoordig op fora komen maar meer op andere social media en daar vrij anoniem en meteen vragen kunnen stellen, zelfs om patronen te krijgen hoef je je alleen maar aan te melden en hoppekee...no problem .. Hier is dat anders maar dat weet een vrager niet en verdiept zich meestal niet in de regels van een forum.. Ik praat dit niet goed maar denk dat het zo gaat ...
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Januari 2017 om 20:51
Natuurlijk zeg je dat gewoon Lao maar doet toch niet ter zake ..
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Januari 2017 om 19:10
Als ik de lay-out van het forum bekijk, lijkt het er op dat de bovenste twee onderdelen Vragen en Patronen los zouden staan van de rest. Dat verklaart misschien waarom mensen hun boodschappen wat onpersoonlijk en zakelijk neerzetten?    
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Januari 2017 om 19:00
Originally posted by nldutchy nldutchy wrote:

Maar krijgt wel een schopke na met deze reacties...flauw...


Bedoel je dat omdat ik zeg dat ik deze kerstman lelijk vind?
Niks bedoeld als  schopje.
Gewoon zeggen dat ik het een leijk ding vind.
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Januari 2017 om 16:47
Maar krijgt wel een schopke na met deze reacties...flauw...
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Januari 2017 om 14:59
Oh ja, is inderdaad een lelijk ding. Maar deze mevrouw is ook niet meer terug gekomen op dit forum
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Januari 2017 om 20:19
Originally posted by niania niania wrote:

om deze reden zo staat ie hier op de site onder de patronen van de hobbydoos

https://www.hobbydoos.nl/patroon/14425/kerstman-met-cadeauzak


Geen idee waarom iemand dit wil maken, ik vind het een lelijk ding.
Maar.....over smaak valt niet te twisten.
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Januari 2017 om 15:45
Dat begrijp ik .

Maar als je op het plaatje van het boek klikt , krijg je de patroontjes .Via een pijltje kun je de patroontjes uit het boek stuk voor stuk zien . Als je dan bij de kerst man aangeland bent staat er onderaan patroon , als je daar met je muis op gaat staan krijg je de verwijzing naar Hobbydoos . Als je dan een nieuweling bent kan ik me best voorstellen dat je denkt dat je het patroon op de een of andere manier los kunt krijgen /kopen .

Dat neemt niet weg dat de vraag wat kort door de bocht is .
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Januari 2017 om 13:44
om deze reden zo staat ie hier op de site onder de patronen van de hobbydoos

https://www.hobbydoos.nl/patroon/14425/kerstman-met-cadeauzak
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Januari 2017 om 13:41
Ik vind het ook geen manier van binnenkomen .
Maar waarom heeft het een patroon nr dat verwijst naar hobbydoos als het in een boek staat ??

Back to Top
Dansk View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Mei 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1229
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dansk Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Januari 2017 om 12:36
Ik vind het schokkend te zien hoe iets gevraagd wordt.
Annemarie
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Januari 2017 om 11:08
Dan nog klinkt het alsof ze ervanuitgaat dat het gratis is.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2017 om 17:52
Voor een winkel zou dit een heel gewoon verzoek zijn. Misschien verwacht ze dat er een acceptgiro bij de bestelling zit of dat er eerst een rekening wordt gepresenteerd, voor ze de mail krijgt. Het mailadres heeft ze aan Renske verklapt, al staat het dan nog niet in het profiel. Maar dat weten newby's niet.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2014
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 3011
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2017 om 13:45
Ik ben van m'n stoel gevallen.....
http://madebymg.
blogspot.nl/


https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2017 om 08:38
Het zal inderdaad waarschijnlijk een forum beginneling zijn die gedacht heeft bij de winkel te zijn.
Wat ik wel weer grappig vind is dat de kerstman die bedoeld is uit dat boekje van een zekere MR Cey en de kerstman die Bep aangeeft van Peggy Sew bijna identiek zijn!!!
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2017 om 23:19
Van mij krijgt ze het voordeel van de twijfel als ze dacht rechtstreeks bij Renske in de winkel uit te komen, alhoewel dan vraag je het nog zo niet.

En als je nog nooit op een forum bent geweest is het eerste dat een mens zou moeten doen, eerst efkes lezen en nog eens lezen en zien of er ergens iets van regels staat vooraleer ook maar 1 letter neer te zetten.

De hartelijk welkom zal ze nu niet meer lezen want dan moet je inloggen.

En hier kan je het patroon alleen kopen en na betaling krijg je dan een mail.

http://www.peggysew.com/en/product/crochet-pattern-maxi-santa-cal/
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2017 om 19:30
Uhm, geen kerstman met kadozak maar een kat in de zak (gelukkig vermengd met vriendelijke adviezen) krijgt deze dame over zich heen.... Begrijp de boosheid erg goed maar toch .. van mij krijgt ze het voordeel van de twijfel: ws nooit op een forum geweest en inderdaad amper gelezen w.b. bestellen enzo . sja... ken beure ...
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2017 om 18:47
Valt wel mee toch?

Het mag verstuurd worden per mail.

Heel coulant.
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2017 om 18:19
Serieus??? Mijn mond valt werkelijk tot aan mijn knieën naar beneden.
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns