Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wat eten we vandaag?

 Reageer Reageer Pagina  123 37>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Wat eten we vandaag?
    Posted: 28 Februari 2017 om 11:07
RATATOUILLE, en van het restje maak ik morgen pastasaus. Aubergine, paprika in 3 kleuren, courgette en tomaten. Gehaktballetjes en geen aardappelen of pasta vandaag.

Ik begin maar een nieuw topic, de keuken van het vorige topic is vervuild.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2017 om 11:13
Spinazie puree met hamburger en daar wat zure pickels op mmmmm🍜en als toetje tasje koffie met wafel die ik gebakken heb mmmm☕🍪
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2017 om 11:27
Laat ik nu net de keuken schoongemaakt hebben met de stoom reiniger .

Wij eten bloemkool ,komkommer ,aardappelen en verse worst .
Toetje doen we niet aan . Er staat Griekse yoghurt in de koelkast , en wie daar trek in heeft neemt het.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2017 om 12:04
Ha lekker, een nieuwe spijskaart! 

Knap van jullie dat je nu al weet wat je vanavond gaat maken. Even in de koelkast gekeken. Het wordt bloemkool met broccoli en stukjes kip met aardappels. 


Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2017 om 12:39
Wij, huisband en ik gaan voor snijboontjes vanavond, lekker makkelie, gesneden bij appie, na een druk week.einde .. En gwoon èrpels en een stuske vlees drbij, net als bij smoeder thuis vroeger en daar varen wij al zo.n 45jaar wél bij (NIET bij elke dag snijbonen hoor, doont ket mie wrong;-)
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2017 om 13:13
Aardappels, Rode kool, stukje verse worst. Als de rode kool me als erg weinig (restje) aankijkt zal ik wat witlof snijden.
Hier is het altijd fruit toe, ook in appelmoes vorm. Soms kwark en soms pudding (ik ben aan het experimenteren) Na het laatste
experiment heb ik even een pauze ingelast en ben ik aan het nadenken, want ik doe iets verkeerd maar weet nog niet wat.
Na zo'n mislukking eten we drie dagen half gelukte pudding Dead
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2017 om 15:05
Ik twijfelde tussen andijvie of boerenkool. Heb net maar beide gekocht. Doe ik vandaag de andijvie en morgen of overmorgen de boerenkool.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2017 om 16:20
Doe maar eerst boerenkool, voor je het weet is het lente. En dan komt de raapstelenstamp, jammie.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Maart 2017 om 20:11
Mijn lunch bestond uit een broodje Kip Teriyaki bij de Subway.
Vanavond lekker Boerenkool gehad!
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Maart 2017 om 21:07
macaroni
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Maart 2017 om 23:30
stoofprei en een schnitzel
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2017 om 08:10
Na de soos ben ik bek-af, er staat een AH stamppot prei in de koelkast. Ijs met slagroom toe.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2017 om 10:06
Ik heb in de moestuin gekeken en daar staan allemaal zielige restjes met hangende kopjes, dus ik heb me voorgenomen om vandaag de prei
eruit te halen. Riblap van gister en dan uhm uhm nou ja nog iets erbij daar kan ik nog even over denken.
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2017 om 10:08
nasi
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2017 om 10:11
Originally posted by C4th C4th wrote:

nasi
Nasi derbij ? Of was dat geen tip WinkLOL
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2017 om 10:55
spruiten /biet /komkommer en nog wat aanvulling .

Morgen andijviestamp ,was eigenlijk voor Zaterdag maar dan is er weer Repair Cafe van 12 tot 16 uur en eet mijn man alleen en dat zal wel een bakje bami van AH zijn uit de magnetron .
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2017 om 11:20
Vanmiddag heb ik cursus en dat betekent dat mijn man eten gaat halen in het Indiase restaurant. Verrassing... HEERLIJK !!!
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2017 om 12:20
Hmm Indiaas eten, kon ik maar bij jou komen eten hihi.

Wij eten boerenkool. Ik had dinsdag andijvie willen doen en dan woensdag boerenkool. Maar ik bleek prei te hebben gekocht in plaats van andijvie. Mijn zoon heeft toen, terwijl de piepers al gaar waren, nog snel even andijvie gehaald. Laat mijn man tijdens het afgieten van de aardappels een aantal in de gootsteen vallen. Tja toen hadden we een klein beetje stamppot andijvie. Heb ik maar een muizenhapje genomen (ben er toch niet zo gek op) en later nog lekker een loempia uit de oven gegeten. We hebben dan gisteren maar de prei gegeten en hebben nog boerenkool over, dus dat eten we vandaag.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2017 om 14:02
Hmm...even denken of de nasi van gisteren of...
Eigenlijk nog geen idee...
Wie weet doe ik hier nog inspiratie op...
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2017 om 15:50
patat met kroketten frikadellen enz
sauzen en melk
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123 37>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.547 seconden.
Lang Yarns