Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

LINK PLAATSEN stap voor stap

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: LINK PLAATSEN stap voor stap
    Posted: 05 April 2017 om 08:31
Hahaha ja stond zelf ook erg verbaasd dat het gelukt was...
Dank je wel...ben zelf ook wel een beetje verslingerd geraakt aan die vrolijke snoet...
Moet alleen binnenkort weer wat posten maar de tijd om foto's te maken ontbreekt me vaak...
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2017 om 16:40
Suziesfreubels...poging 1 is direct gelukt. Het wordt nog wel eens wat met ons op dit forum

Wat heb je een leuke blog....dat clowntje met puntmutsje...superschattig!
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2017 om 15:08
Ik ga het ook eens proberen...
Kijken of het mij ook wil lukken aangezien ik hier ook nog geen kaas van heb gegeten...
Poging 1...Blog
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14056
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2017 om 15:38
Originally posted by Kamilla Kamilla wrote:

Originally posted by lidwina lidwina wrote:

Maar ik bedoel dat ik nut niet inzie van het woordje LINK in het rood en dan aanklikbaar is. Mag je mij uitleggen. 

Het invoegen van een aanklikbaar woordje i.p.v. de kale technische link is eigenlijk een vorm van creativiteit. Een nieuw gebreide trui zonder dat de draadjes ingestopt zijn, is net zo warm als een mooi afgewerkte. Alleen een kwestie van smaak, tenminste volgens mijn man.

Dat vind ik nu een leuk antwoord. En het bevestigt meteen mijn gevoel over het woordje LINK.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2017 om 14:23
Originally posted by lidwina lidwina wrote:

Maar ik bedoel dat ik nut niet inzie van het woordje LINK in het rood en dan aanklikbaar is. Mag je mij uitleggen. 

Het invoegen van een aanklikbaar woordje i.p.v. de kale technische link is eigenlijk een vorm van creativiteit. Een nieuw gebreide trui zonder dat de draadjes ingestopt zijn, is net zo warm als een mooi afgewerkte. Alleen een kwestie van smaak, tenminste volgens mijn man.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2017 om 13:45
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14056
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2017 om 13:42
Originally posted by Haarlemmertje Haarlemmertje wrote:

Lida,

Ik denk toch dat jij het ook wel leuk vindt om op de geplaatste linken van anderen te klikken en zo te kunnen zien wat ze bv aan het maken zijn.

Natuurlijk vind ik dat leuk. Ik verander niet aanklikbare links ook wel in aanklikbare links. Maar ik bedoel dat ik nut niet inzie van het woordje LINK in het rood en dan aanklikbaar is. Mag je mij uitleggen. Ooit zei iemand tegen mij er soms van die ellenlange links zijn en dat je dat dan omzeilt.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2017 om 11:53
Lida,

Ik denk toch dat jij het ook wel leuk vindt om op de geplaatste linken van anderen te klikken en zo te kunnen zien wat ze bv aan het maken zijn.

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14056
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2017 om 11:07
Originally posted by C4th C4th wrote:

Originally posted by lidwina lidwina wrote:


Dit krijg ik te zien.


Dat is vrij normaal Lidwina.
Hoe je daarmee verder moet gaan heb ik al in een ander topic vermeldt, zie deze postBewaren

Het ging mij erom dat ik heel iets anders te zien krijg dan het URL en [  ] verhaal. Het klikverhaal vind ik niet zo nodig om dat te leren. Ik zie het nut er niet van, maar dat zal wel aan mij liggen. (Gemakzucht omdat ik het niet wil leren!!!)
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 April 2017 om 23:54
Originally posted by C4th C4th wrote:

Clap



Ha...ha....ik moet wel lachen om jouw "klapjes"...

Ach ja, het heeft wat ..bloed, zweet en tranen...gekost maar we zijn er..

Voor iedereen een manier om een link te plaatsen!
Wie zei dat het makkelijk is om forumlid van de Hobbydoos te zijn!
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 April 2017 om 19:48
Clap
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2017 om 19:29
Lida,

Ik heb je verkeerd begrepen...ik dacht dat het je niet lukte. Maar nu begrijp ik je. Het is heel duidelijk hoe jij jouw methode beschrijft. Ik denk dat dit me nu een volgende keer ook gaat lukken.

Er staan nu in dit topic 3 manieren beschreven om een link te plaatsen.

het moet nu toch bij iedereen lukken. En daar hebben we het voor gedaan. Zodat iedereen een link kan plaatsen
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2017 om 18:15
Originally posted by lidwina lidwina wrote:


Dit krijg ik te zien.


Dat is vrij normaal Lidwina.
Hoe je daarmee verder moet gaan heb ik al in een ander topic vermeldt, zie deze postBewaren
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14056
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2017 om 18:03
ik heb geen probleem met het plaatsen van een link Haarlemmertje. Alleen doe ik het anders dan jij beschrijft en ik doe het niet met Klik. Zoals jullie doen, maar dat vind ik geen probleem.
Dus in het balkje naast het adres de link plakken. Ergens klikken zodat je het begin van de link ziet. In dit geval bij de link http:// weghalen. En op OK klikken en de link komt aanklikbaar in je bericht te staan.
Wil je er nog iets bij schrijven kun je van te voren doen of er na.
Blijkt jouw link geen http:// link te zijn, maar bv een https:// link, moet je op het pijltje klikken waar nu http staan. Daar de https aanklikken. Bij jouw link dat weghalen en dan blijft het zo als van te voren uitgelegd.

Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2017 om 15:42
Ja, het werkt....dank je wel, Kamilla en haar manlief   

Mijn methode werkte alleen bij het posten van een laatste bericht van een topic. Als ik een nieuw onderwerp wilde aanmaken met daarin een link dan lukte het me met deze methode niet.

Nu dus ook met jouw manier ....heppie de peppie
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2017 om 15:34
YEAhhhh...nog eentje proberen voor de zekerheid

KLIKKENMAAR
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2017 om 15:30
KLIKHIER

Even uitproberen of de huisband van Kamilla gelijk heeft
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2017 om 15:11
Wat Lidwina te zien krijgt, kreeg ik ook aanvankelijk. Daarom heb ik destijds manlief erbij gehaald en die heeft me het volgende geleerd: de toverformule helemaal zelf uit te schrijven. 

Zoek op je toetsenbord de haken [ en ], het = tekentje en het schuine streepje / en daarna schrijf je zelf die formule uit. Na het opsturen doet het programma van de computer de rest voor jou.

[URL =.... ] ---- [/ URL]

Op de puntjes schrijf je de gekopieerde link zonder spaties*!
Op de streepjes type je je "klikwoordje" bijvoorbeeld KLIK. Dat klikwoordje verschijnt dan automatisch in een andere kleur zodat dit klikbaar wordt. 

* In mijn voorbeeld heb ik een spatie verstopt tussen de L en de = zodat de formule na het opsturen nog zichtbaar blijft voor jullie. Bij echt gebruik moet die spatie weg.  

Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2017 om 14:50
Sorry Lida,

Dan kan ik je ook niet helpen. Misschien is er iemand anders die deze manier van link plaatsen aan je kan uitleggen.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14056
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2017 om 13:44

Dit krijg ik te zien.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.578 seconden.
Lang Yarns