Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Naar de fillum

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Naar de fillum
    Posted: 23 Maart 2017 om 10:44
Eind maart komt Beauty and the Beast in de bios. Ik ga er naar toe, vast en zeker, de 3 D versie. Bij Plus kun je met de spaarzegels een bioscoopvoucher krijgen, dus voor 4 euro zit je goed, bij 3 D moet je wel extra betalen voor de bril, zelfs als je die al hebt.

Overigens is de Franse speelfilm volgende week op de kijkbuis te zien.

Ik wil ook naar John Wick Chapter 2 en naar Logan, lekker actie en knokken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2017 om 13:21
Het lukt mij nooit om in de bios een film af te kijken. Ik weet niet wat het is...misschien door het schamele licht of de zachte stoelen...maar ik val al bij de aankondiging en de reclames in slaap
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2017 om 15:19
Het is al minstens 25 jaar geleden dat ik naar een film ben wezen kijken. Volgens mij was dat de verfilming van "Sil de strandjutter" die in het dorpshuis in Hoorn op Terschelling gedraaid werd. Die film speelt zich daar namelijk af. Sinds ik een DVD-apparaat heb, koop ik wel zo af en toe iets om 's avonds gezellig te bekijken. De serie "Victoria" die onlangs op TV uitgezonden is, heb ik vorige week gekocht. Daar ben ik nog lekker van aan het genieten.  
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2017 om 15:23
Bioscoop...Pff das ook al even geleden hier...
Neem mezelf nog wel eens voor om naar een film te gaan maar het komt er nooit van...
Misschien dat een iets minder drukke agenda zou helpen...
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2017 om 15:36
Mijn mooiste DVD ...The Notebook....zo zielig!

Gaat over Alzheimer
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2017 om 16:51
En hoe vind je Intouchables? Die heb ik ook in de bios gezien, niet in een groot theater, maar in Gigant, waar cultfilms worden vertoond en iemand vooraf de film komt inleiden. Ik ga meestal naar een middagvoorstelling, want na tienen vallen mijn ogen vanzelf dicht.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2017 om 17:47
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

En hoe vind je Intouchables? Die heb ik ook in de bios gezien, niet in een groot theater, maar in Gigant, waar cultfilms worden vertoond en iemand vooraf de film komt inleiden. Ik ga meestal naar een middagvoorstelling, want na tienen vallen mijn ogen vanzelf dicht.


Deze film ken ik niet.

Wel lachen....wat zijn we een stel bejaarden bij elkaar, hé....bij alles zakken onze ogen dicht!

Het is hier op het forum 'smiddags ook erg stil....volgens mij doen de forumleden dan een middagdutje
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2017 om 09:50
Intouchables was een paar jaar geleden een hype. Hij draaide eerst in kleine theatertjes met cultfilms en dan zat het bomvol. Uiteindelijk gingen de grote bioscopen zien, wat een inkomsten ze misten en draaiden ze die ook. Het is het verhaal van een telg uit een Franse adelijke familie, die schatrijk geworden was, omdat ze na de Franse revolutie aandrongen op de terugkeer van andere Franse gevluchte edelen. Die ze daar rijkelijk voor beloonden. De hoofdpersoon in de film was de eerste, die gewoon wilde werken voor zijn brood, ondanks de enorme erfenis. Hij trouwde, ze adopteerden een paar kinderen en net toen zijn vrouw met een dodelijke ziekte kampte, kreeg hij een ongeluk bij het vliegen in zo'n eng tuigje, windgliden. De film gaat over hem en zijn hulp, een werkloze
jongen, die moet solliciteren voor zijn uitkering. Hij doet moeilijk, maar wordt toch aangenomen door de verlamde miljonair. Ze beleven allerlei avonturen. Het is een echt gebeurd verhaal, aangepast aan de commerciële eisen van de filmmaker.

Overigens zijn er een boek en film: Me before You, schrijfster Jojo Moyes, met hetzelfde thema. Heb ik natuurlijk ook gelezen en gezien.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2017 om 11:27
Ja...nu je de film beschrijft gaat me wel iets dagen. De titel kwam me ook wel bekend voor...maar kon het niet plaatsen. Maar van dat ongeluk en die hulp herinner ik me wel iets.

Was die hulp niet een zwarte man?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2017 om 11:55
In het boek een Algerijn. In de film een zwarte man.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Aranince View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 11 Oktober 2014
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Aranince Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2017 om 12:22
Beauty and the Beast wil ik ook graag gaan zien! Ik ben echt dol op fantasy / sprookjes films. De trailer ziet er erg indrukwekkend uit. Lijkt me prachtig :) 

Intouchables heb ik een paar jaar geleden in een klein filmhuis gezien. Onze eerste date (en nog altijd samen), en daarna gaan picknicken in het park. Erg mooie film en omdat het op onze eerste date was zal die film mij altijd bijblijven.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2017 om 17:49
Emma Watson was ooit ook bezig met een andere fantasy film. Ik heb de boeken gelezen, iets over een meisje dat prinses bleek te zijn en naar de hoofdstad gebracht werd. Als die uitkomt wil ik hem ook zien.

Oh die Franse film Amélie, die was ook leuk, toch?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2017 om 19:07
Actiefilms zijn niks voor mij. De film van Rocky en Schwarzenegger of James Bond zijn helemaal niks voor mij. Wel vind ik dan weer de films van Disney erg leuk. Laatst was op tv een film met een meisje die heette Meridian, geloof ik. De naam van de film weet ik niet meer maar hij was erg mooi.

Ik ben iemand die nog steeds jankt bij Bambi   
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2017 om 20:05
Originally posted by Haarlemmertje Haarlemmertje wrote:

Ik ben iemand die nog steeds jankt bij Bambi   

Handshake ... ik ook.

Daarom ga ik nooit meer naar een film. Ik zit voor schut. Leg een camera op de rails en laat een trein aankomen... dan hang ik met mijn enkels om de hals van degene die achter me zit. 
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2017 om 22:26
In het rijtje met indrukwekkende films vind ik ook The Bucket List niet mogen ontbreken.
Mooi verhaal met twee fantastische acteurs.
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2017 om 22:44
Originally posted by Kamilla Kamilla wrote:


Originally posted by Haarlemmertje Haarlemmertje wrote:

Ik ben iemand die nog steeds jankt bij Bambi   


Handshake ... ik ook.

Daarom ga ik nooit meer naar een film. Ik zit voor schut. Leg een camera op de rails en laat een trein aankomen... dan hang ik met mijn enkels om de hals van degene die achter me zit. 




Ik zie het voor me....jij met je enkels om de nek van je achterbuurman of achterbuurvrouw...LOL...Het is wel een bijzondere manier van contact maken...heb je zo je man ontmoet?
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2017 om 08:18
Ha-ha, nee dan was hij waarschijnlijk niet op mij gevallen, figuurlijk gezien. Behalve de eerder genoemde film van Sil de Strandjutter, ben ik in 33 jaar met hem twee keer naar een film geweest: Amadeus en een film van Walt Disney. Toen vond hij het schouwburgbezoek met mij welletjes...   
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2017 om 09:11
Wie jankt er niet als Bambi zijn moeder verliest? Mijn moeder zuchtte altijd, als ze het weer moest voorlezen. Want die hield het ook niet droog. En in het boek Schoolidyllen het sterfbed van Jet, tranen met tuiten, telkens weer.

Die film met Meridian, was dat een tekenfilm met een roodharig meisje?

Die film met Emma Watson heet iets met Tearling, de kroon van de tearling of de troon van de tearling.

Ik heb ook hardop zitten snikken bij die film over de Amish meisjes, die in hun school vermoord werden.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2017 om 11:15
Originally posted by Kamilla Kamilla wrote:


Ha-ha, nee dan was hij waarschijnlijk niet op mij gevallen, figuurlijk gezien. Behalve de eerder genoemde film van Sil de Strandjutter, ben ik in 33 jaar met hem twee keer naar een film geweest: Amadeus en een film van Walt Disney. Toen vond hij het schouwburgbezoek met mij welletjes...   


Kamilla...in jouw geval denk ik ook dat breien een veiliger hobby is dan bioscoopbezoek...

Dat houdt je beentjes veilig op de grond   
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2017 om 11:18
Hey Magtelt,

Ja...ik denk dat Meridian rood haar had. Het was een meisje dat gelogen had en haar moeder in een beer veranderde.

De film over de Amish heb ik niet gezien. Dat is een waargebeurd verhaal....ik heb er stukjes op YouTube van gezien...vreselijk!

Ik vind de Amish een interessante gemeenschap. Dat zijn echte handwerksters!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns