Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Kleurige lente-trui

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2017 om 21:17
Bedankt voor jullie complimenten. Ik zie dat hij op de foto "zoeter" of feller van kleur eruit ziet dan in werkelijkheid. Hij ziet er wat meer zacht pastelkleurig uit. Misschien ligt het wel aan de kleuren op het scherm.

Ik had nog nooit met deze variant gebreid. Ik vertrouw erop dat hij in de was ook mooi blijft. Daarvoor gebruik ik een wolwasprogramma op 30 graden. Binnenste buitengekeerd en gecombineerd met andere kleding tot 2 kilo van ongeveer dezelfde kleurstelling. Nooit problemen gehad.   
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2017 om 21:04
Mooie kleurtjes, Kamilla. Heb je al eerder met deze wol gebreid....blijft hij mooi in de was?

Ik heb pas geleden een bedsprei gehaakt van Wibrawol....ook met mooi kleurverloop. Het hoeft helemaal niet duur te zijn om iets moois te maken!
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2014
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 3011
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2017 om 20:42
Zoet, mooi
http://madebymg.
blogspot.nl/


https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2017 om 20:13
Zie hier mijn nieuwe trui die vanmiddag afgekomen is. Gebreid met wol van de Wibra op pen 5. De kleuren verlopen heel langzaam in de bol. Dat betekent dat je bij een breed voor- en achterpand andere kleurverdelingen krijgt dan bij de mouw die smaller is.

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.531 seconden.
Lang Yarns